Seuraa 

Eli huomasin tällaisen ruotsalaisen vaatemerkin rantautuvan Suomeen syksyllä!

http://www.meandi.se/

Onko kukaan ostanut, tai onko kokemuksia merkistä? Vaatteet näyttävät tosi kivoille, juuri minun makuuni, tosin vaatteiden laatua ja hintaa mietin?!

Näyttää etsiskelevän jälleenmyyjiä Suomeen, onko joku jo ehtinyt ilmoittautua? Mietin jo toimimista kutsuemäntänä, mutta syksyyn saakka pitäisi malttaa odotella!!

nimimerkillä retroon hurahtanut :)

Sivut

Kommentit (27)

Hei!

Itse vasta odottelen puhelinhaastattelua, joka ilmeisesti on tarkoitus olla tällä tai ensi viikolla. Tämän ketjun perusteella aloin kyllä kovasti miettimään, että kiinnostaakohan minua sittenkään myyjänä toimiminen... Etenkin tuo minimi ostosten määrä tuntuu hurjalta. Olisiko jollakin jo haastattelu takanapäin ja lisää tietoa myyjänä toimimisesta saatuna?

Vaatteethan ovat kyllä todella ihania joten toivottavasti myyjiä saadaan ympäri Suomenmaan :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

On kyllä aika hurja tuo minimi myynti mitä kutsuilla pitää olla! Varmasti tulee yli kuuden sadankin myyntejä, mutta veikkaan että ei tule onnistumaan läheskään joka kerta. Provikka on myös aika pieni, ajatellen että siitä vähennetään kaikki kulut, esim. bensa.

Vaatteet näyttävät kyllä pirteiltä ja voisin harkita emäntänä toimimista, mutta en kyllä myyjänä olemista.

Aivan ihanan näköisiä vaatteita. Todellakin kovat ovat vaatimukset myyjiltä, joten toivottavasti edes jotenkin lähtee liikkeelle, jotta pääsisi kutsuille ostoksille.

Tiedättekö / onko tuttavapiirissänne jo joku ryhtynyt myyjäksi? Onkohan ehdot todella noin kovia, vai ovatko tarkastaneet niitä noiden messujen jälkeen?

Kiva uutinen juuri tuon merkin rantautumisesta Suomeen! Minä ainakin marssisin kutsuille iso rahatukku kourassa, vaatteet ovat ihania ja olen niitä käynyt kuolaamassa pitkin talvea.

Eli otetaan nyt esimerkkivaihtoehdoksi jonathan jota myös myyn.

-Provikka: jonathan 30% me and i 20% (luultavasti, eivät olleet varmoja, mutta tämä siis ruotsissa) Kun laskee pois kaikki kulut niin mitä jää itselle jos provikka noin pieni?

-Näytteet :jonathan: kauden jälkeen saa palauttaa täydellä hinnalla, me and i: kauden jälkeen vaatteet myydään hurjalla alella (no vaatteet saa kyllä ostaakin halvemmalla, joten tuskin tappiolle jää, JOS siis saa vaatteet myytyä, mikä ei mielestäni aina ole varmaa)

-Tilausrajat: jonathan: ei tilausrajaa, me and i: 600¿/kutsut(minimi) Hurja summa mielestäni, kun kyseessä on 5-40¿ maksavia tuotteita.

-Kutsurajoitukset: jonathan: ei ole, me and i: vähintään 1-2 kutsua/vko tai vastaavasti 20-25 kutsua/ kausi, joka siis tekee ton 1-2/vko

-Muiden merkkien edustus rajoitukset: jonathan: ei ole, me and i: ei ole sallittua myydä muita merkkejä, eikä pitää yhdistettyjä kutsuja, edes muiden ei kilpailevien tuotteiden esim. tupperware kanssa.

-Muu työ: jonathan: ei merkitystä teetkö muuta työtä, tai silläkään mitä se on, me and i: ET SAA TEHDÄ MUUTA TYÖTÄ LASTENVAATTEIDEN PARISSA, koska sinähän rakastat me and i.n vaatteita ja pidät niitä parhaimpina maailmassa ja näin ollen et voi suosia mitään muuta vaatemerkkiä.

ja olihan näitä muitakin ehtoja ja vaatimuksia, mutta tässä nyt oli muutama.

Millaisia nuo heidän ehdot ym myyjille sitten ovat? ..ihan uteliaisuuttani kysyn..

En ole toiminut koskaan jälleenmyyjänä tms, mutta olen ajatellut että toimiminen kotimyyjänä olisi mukavaa. Tietoni mukaan monet haluavat kotimyyjiksi (esim. Jonathan / L&B).

Meillä on muutamia kyseisiä vaatteita lapsilla ja itselläni. Vaatteet ovat varmaan vähän joko-tai. Siis niistä tykkää tai ei riippuen miellyttääkö kuosit vai ei :). Laatu vastaa mielestäni hintaa eli meillä vaatteet ovat ainakin kestäneet sen käytön ja kulutuksen mitä sillä hinnalla odottaakin. Jos vertaan vaikka l&b-vaatteisiin, niin mielestäni l&b:ssa on parempi laatu mutta tietty hinnassakin on eroa.

Huomasin kanssa lapsimessuilla, että tekevät tuloaan syksyllä Suomeen. Itsekin voisin kyllä toimia emäntänä mutta en jälleenmyyjänä. Ihan niin kuin muissakin " kotikutsujutuissa" :)

Sain poikkeuksellisesti tilata tuosta tämän kevään Me&in mallistosta vaatteita, ja aivan ihania ja tosi laadukkaan oloisia ovat. Kesää odotellessa..

Minä myös ilmoittauduin myyjäksi ja odottelen parhaillaan puhelinhaastattelua. Jos ehdot todellakin ovat noi, niin taidan itsekin pysytellä emäntälinajalla..

Eihän tässä malttaisi enää odotella, eikö vieläkään ketään ole haastateltu tai kukaan ole tehnyt päätöstä jämyksi ryhtymisestä?!

Kuulema noin 60 hlöä otettaisiin Suomeen alkuunsa " hommiin" ja ovat kai haastattelemassa viime-tällä-ja seuraavalla viikolla eli tulkaa sitten joku meille kertomaan TOTUUS hommasta ;)

Onko kukaan tilannut vaatteita Ruotsista? Voi kai tilata kun laittaa vaan sähköpostia sinne Ruotsin yhteyshenkilölle...

" Mitä tuohon malliston hintaan tulee, niin se on puolet pienempi kuin L&B:llä aloittaessa. Eikä L&B:llakaan saa valita malliston vaatekokoja oman mielensä mukaan. "

Kuinka monta vaatetta ME&I:n mallistossa on ?

L&B:n malliston saa vähintään puoleen hintaan OVH:sta, mutta nyt oli tullut uusikin vaihtoehto aloittaa, ihan ilman panostusta- olin nimittäin heidän uuden malliston esittelytilaisuudessa tällä viikolla.Mallistossa on aika paljon vaatteita, pitää ihan tarkastaa kuinka monta...

Nuo printtivaatteet ei minua henkilökohtaisesti myöskaan niin hirveästi kiinnosta, mallisto on meandilla aika yksipuolinen mun mielestä, jos on tuollainen kun netissä näkyy.

Harkinta on päällä edelleen, mutta L&B:n vaatteista kyllä voin käyttökokemuksen perusteella sanoa, että ovat hyviä ja laadukkaita.

Ihastuin vaatteisiin ja ilmoitin olevani halukas emännäksi. Sain vastauksenkin tänään, että myyjä ottaa yhteyttä kesällä. Toivottavasti saavat myyjiä, koska vaatteet on ihanan näköisiä. Mutta kyllä nuo ehdot kuulosti aika kovilta. Jospa niissä hiukan joustettaisiin...

Onko kenellekään tietoa, otetaanko myyjiä ympäri Suomea vaiko ainoastaan Etelä-Suomen isompiin kaupunkeihin?

Alkoi itselläkin kiinnostamaan tuo suoraan Ruotsista kevätmalliston vaateiden tilaaminen, sen verran suloisia ne näyttävät olevan :)

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat