Vierailija

aikuisia.

Tänä päivänä äidit kuvittelevat olevansa lähes kaikkivoipia, kun lukevat uusista tutkimuksista, miten meidän aaroanselmista tehdään valtavalla alykkyysosamäärällä varustettu valioyksilö, jolla on pettämätön terveys.

Pakkohan siitä on tulla kun kaikki ollaan tehty sääntöjen mukaan: imetetty, vauvahierottu, kantoliinassa kuskattu, vauvahierottu, sanataiteiltu, väriterapioitu ja niin edelleen!!!

Ja joskus tullaan vielä se huomaamaan, että olisi vähempikin riittänyt.

Ennustan, että seuraava " trendi" vauvanhoidossa ja lapsen kasvattamisessa on yksinkertaisuus, jossa pyritään minimoimaan kaikki hysteria ja vouhotus, kun se havaitaan turhaksi ja jopa haitalliseksi lapselle ja koko perheelle.

Olkaa hyvä, kivittäkää ;)

Kommentit (12)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Muakin vähän tympii tämä nykypäivän ihme ilmiö, miten lapsia kannetaan kantoliinoissa ja viedään vauvatanssi- ja väriterapia kursseille! Yöks!

Ja ne äidit sitten kuvittelevat olevansa niin erikoisia supermammoja! Yritin myös muodin mukaan ahtautua kantoliinoineen mutta ei ne olleet mua ja vauvaani varten.

Meillä onkin sitten sitä perushoitoa ja läheisyyttä yllinkyllin ja niillä pääsee pitkälle! :)

Ja harrastettu kaikkea kautta aikain ihan kotioloissakin ilman mitään sen kummoisempaa sanahelinää ja maksullisia erityisryhmiä ja hienoja termejä ja kalliita erityisvehkeitä.

että jo ihan pienet vauvat ovat ylivirittyneessä tilassa, kun äidit raahavat pienokaisiaan muskariin, vauvauintiin, väriterapiaan, ja ties mihin. Pienelle vauvalle riittää vain ja ainoastaan kodin tarjoamat ärsykkeet.

Just oli jotain juttua siitä Hesarissa tms., kuinka nuoriso on taas (jälleen) muuttunut siinä, että nykypäivän BB-osallistujat ja kola-ollit aivan VILPITTÖMÄST uskovat että muu maailma on kiinnostunut heidän arjestaan ja tajunnanvirrastaan jota blogeissaan ja lehdissä esittävät.

Se on asia, joka on muuttunut siitä kun mä olin nuori, silloin suurin osa oli taviksia (kuten nytkin) mutta ei ajateltu että taviksella on jotain sellaista kerrottavaa että loput valtakunnasta niitä juttuja lukisi.

Sitä olen itsekin ihmetellyt, että kuka on kola-olli, ja minkä takia ajtellaan että hänestä pitäisi olla kiinnostunut?

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat