Vierailija

Hoidan siskoni lapsia kaksi kertaa viikossa, kun siskoni käy " töissä" (käy siivoamassa vanhusten luona ym.). Siskoni lapset ovat melkein 3v ja 6v ja oma lapseni on melkein 2v. Olen raskaana ja mulla palaa totaallisesti käämit tuon eukon kanssa.

Ensinnäkin tuo tulee lähes joka kerta kyyläämään ja hänestä pystyy lukemaan, kuinka huono hoitaja olen.

Siskoni kuopus on juuri nyt pahimmassa uhmaiässä ja olen huomannut, ettei tuota pysty pakottamaan esim. pukeutumaan, ei edes niin, että ottaa lapsen syliin ja väkisin pukee. Vaan se pitää tehdä huijaamalla. Silloin se yhteistyö pelaa. Nooooo, tämän anopin mielestä tuo on turhaa touhua ja lapsi pitäisi ottaa vähintäänkin pihtiotteeseen syliin ja pukea väkisin. Tai syödessä lapselle pitäisi tunkea väkisin ruokaa suuhun.

Olen siskolleni sanonut tuosta ja pyytänyt, ettei tuo anoppi tulisi käymään, mutta ei. Anoppi asuu lähes tulkoon naapurissa ja lähes tulkoon asuu siskoni luona. Mutta hän ei sitten kuitenkaan halua/viitsi/ehdi tulla lastenvahdiksi, koska hänellä on muutakin tekemistä.

Eilen, kun olin taas siskoni luona ja tuo kyylä tuli käymään. Hän sitten tokaisi, että NÄIN se pukeminen pitäisi tehdä, EI noin. Eihän tuosta tule mitään. Ja voittehan te arvata mitä siinä sitten kävi, pukeminen kesti ja kesti ja kesti ja kesti ja lapsi haraa vastaan sen minkä kerkeää.

Kommentit (6)

- Hyvä kun tulit, mulla sattuukin olemaan vähän menoa ja kun sinä näiden kanssa pärjäät niin hyvin niin voit varmasti jäädä tänne.

Turha siellä on kaksi aikuista olla, jos toinen hoitaa ja toinen vaan valvoo.

Jätä sen sanominen anopille tuon pariskunnan huoleksi, sanot vaan heille ettet viitsi enää tulla jos eivät saa anoppia pysymään poissa.

Sittenpähän jää siskoltasi se siivoushomma tekemättä, mutta eihän se ole sun anoppisi, vaan siskosi ongelma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat