Vierailija

Oma mieheni pärjää hyvin molemmilla alueilla, mutta kyllä loppujen lopuksi työ ahkeruus kotitöiden tekemisessä vie voiton. En jaksaisi raataa yksin ison perheen eteen.

Kommentit (16)

- kun mies niitä tekee siis ;-)). Jaksaa kiinnostaa se viriiliyskin, kun hoituu kotityöt yhdessä tehden eikä vain minun kontolleni jääden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mutta kyllä minäkin enemmän arvostan sitä, että osallistuu perheen arkeen täysipainoisesti siinä missä nainenkin. Osallistuminen saa äidin tyytyväiseksi ja sitä kautta haluamaan miestään enemmän.

sängyssä saa olla välillä hiljaisempaakin, mutta kotitöihin osallistutaan molemmat. Minä tällä hetkellä kuitenkin enemmän, kun kotona olen.

valitsisin miettimättä viriliyden sängyssä! Hyvä seksielämä hoitaa monta ongelmaa! Jos ei seksi toimi, ei toimi suhdekaan. Ystävyyssuhde toki, mutten parisuhde.

että se tekee, kumpi ehtii/jaksaa/ pystyy/voi, niin ontoiveita, että vaimokin jaksaa petipuuhia. En sano tätä kiristysmielessä, vaan realistina

Ja mulle on kyllä tärkeämpää, että kotityöt hoituu ja arki pyörii, kuin hurjat petipuuhat.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat