Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Olen naimissa 2 lapsen äiti ja tämä mies on monien mielestä ihastunut muhun. On sellaista koiranpentutyyppiä, koittaa napittaa ja katseella hurmata. Ärsyttää, kun kaikki hokee, et mies on korviaan myöden rakastunut. Mies on kyllä itsekin vijassut sen suuntaista. Tuntuu vaan, et työpaikalla tämä vaikuttaa muiden asenteihin minua kohtaan. Mitä tässä nyt pitäisi tehdä? Mulla ei ole pienintäkään kiinnostusta häntä kohtaan, mulla on ihana mies ja lapset. Monien mielestä mun pitäisi jutella tän työkaverin kanssa asiasta, mut mitä se oikeesti auttaisi? Kai hän nyt tajuaa ettei mitään toivoa ole, kun tietää mun elämäntilanteen. Miksi pitäisi loukata häntä, vai loukkaisikohan keskustelu? Eikö paras olisi odottaa vaan, et hänen tunteensa viilenee? Ärsyttää vaan muiden jatkuva kuittailu.

Kommentit (24)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

kuumeisesti metsästää miehiä että edes joskus saisi.

Jos on miesvaltaisella alalla, niin sattuu ja taphtuu kaikenlaista, ja kannattaa vahan pohtia miten asioita vie eteenpäin. Miehet on joskus niin raukkiksia.

jutun loppuvan.

Olen ollut seksuaalisen häirinnän uhri työpaikalla, ja enemmän selostamatta - yritä tehdä siitä loppu, mutta varo loukkaamasta sitä miestä taikka pomoasi.

En minäkään ole ämpäriruma, ja miesvaltaisella itsekin, joten ymmärrän sinua. Tuossa häirintätilanteessa miehet pitivät todella yhtä. Yllätyin kun yksi rupesi messumatkalla lähentelemään - ei pahasti, mutta annoin suoraan pakit. Seuraavalla reissulla tuli pari muuta pyytämään, koska se eka oli kostoksi kertonut heille että minulta saa helposti.

Tuntui kyllä todella ikävältä, ja loukkaannuin siitä että kuinka ne muut saattoivat uskoa että jakaisin tuosta noin vaan - olin pitänyt heitä korrekteina työkavereina.

vaan pelleilevät tän ihastuksen takia mulle koko ajan. Mies tuo kahvia, pyytää joka päivä mukaan lounaalle, on tehnyt muutamia kömpelöitä tunnustuksia ihastumisestaan jne. Tietää kyllä mun perhetaustat ja ettei kiinnosta, mutta koko ajan vaan lämmittää. Mua inhottaa, kun kaikki kääntää jutun niin päin, että minä aikuisempana naisena " vikittelen" pikkupoikaa, kun hän on niin ihastunut ja mun pitäisi sanoa jotain että poika rauhoittuu.

Ei kai tuossa mitään ole, ukkoraasu on ihastunut eikä kai ymmärrä tilannetta.

Asiaa ihmetteleville (" onpas se X läääpällään sinuun" ) voi vain sanoa, että kaikillahan sitä on ongelmansa.

Jos mies vain tuijottelee, paha sitä on kieltää. Pahimmillaan hän ei edes ole ihastunut, kunhan vain on käytöstavaton hölmö. Jos taas mies on tehnyt jotain tunnustuksia, niihin voi sanoa nätisti, että ei kiinnosta, olet sitoutunut mieheesi je perheeseesi.

Minä osaisin kyllä sanoa jokaiselle vihjailijalle, etten ole asiasta kiinnostunut, ja että koen ylenmääräisen kiinnostuksen tällaiseen asiaan painostuksena ja kiusaamiseen viittaavana.

Ei mulla sitäkään ongelmaa ole, etten saisi tehtyä selväksi tuollaiselle tyypille etten ole kiinnostunut.

1. älä antaudu siihen, että hyväksyt että muilla saa olla mielipiteitä miten asia tulisi hoitaa

2. jos annat ymmärtää, että olet vähäisimmässkään määrin imarreltu, asia kääntyy mainettasi mustaamaan.

Erityisesti jos sinä varattu, ja mies ei. Olen nähnyt työpaikalla romansseja, ja naisella on AINA paljon enemmän menetettävää kuin miehellä. Lisäksi naisen maine aina varassa, vaikka olisi kuinka siveä ja mitään ei oikeasti tapahtuisikaan. Epäreilua, mutta se nyt vaan on niin.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat