Vierailija

Aattelin vaan kun joissain kulttuureissa on koko ajan joku biisi menossa, suomessa harvoin kuulee. NIin lauleskeletko kotona kun ei oo ulkopuolisia kuuntelemassa?

Kommentit (10)

Meillä vanhin lapsi 2,5v näyttää vähän jo viitteitä samaan ongelmaan. Laulaa koko ajan oikeita tai omakeksimiä lauluja tai " puhuu" laulamalla välillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

mutta en enää niin usein ja paljon, kun silloin kun lapsi oli pienempi. 0-2-vuotiaalle tuli laulettua tosi paljon. Nyt lapsi on 4 v. ja laulelee itse. Ei tule enää minun laulettua niin paljon, mutta unilaulun laulan aina kun ole nukuttamisvuorossa.

Tämä tullut lasten myötä... ja on ollut hauska huomata miten älyttömästi lauluja sitä osaa ja sanoja muistaa!

Myös mies laulaa paljon, on vieläkin musikaalisempi kuin minä ;-)

Lauleskelen lapsilleni missä vain; autossa, pihalla, puistossa, kaupassa. Laulan aina kun laulattaa tai tilanne niin vaatii(monesti rauhoittaa riitatilanteissa tai piristää jos pitäisi pysytellä hereillä).

muutamaa tiettyä laulua ja vielä nykyäänkin (6v) hän saattaa pyytää iltasadun sijaan että laula äiti minulle se ja se laulu. :)

Nuorimmaiselle on " iltalaulaminen" jäänyt vähemmälle mutta muuten hoilotellaan päivät pitkät.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat