Seuraa 

[color=maroon]Moi taas pitkästä aikaa. Viikko on mennyt yhdessä hujauksessa ja töissä on pitänyt kiirettä, joten en oo pahemmin kerenny palstailemaan. Nyt oli pakko tulla ku oli hetki aikaa yövuorossa niin kirjotteleen, että hengissä täällä ollaan. Viikko näyttää olleen aika hiljainen täällä meidän pinossa.

[color=darkblue]Tässä linkki viime viikon pinoon: http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=9921771&p=&mpage=1&tmode=1...

Alkuks huhuilen teitä o-puolelle siirtyneet, joita ei ole vielä plussanneeks päivitetty, että saakos sen tehdä ja mikä on la??

Marzulle pahoittelut tädistä, älä sitä liian pitkään kestitse vaan lähetä pian pitkäks aikaa pois. Ai niin, vielä että onnittelut kosinnan johdosta :)

Mary: pahoittelut tädistä. Tsemppiä ja jaksamista sinne pääsykokeiden ja muiden kiireiden keskelle :)

Dizku: mikäs siellä on tilanne? Löytyikö tuhruttelulle syy?

Rouvavauvalla oli mukavia ultrakuulumisia, onnellista odotusaikaa :)

Dajm: ilmottele sitten neuvolan jälkeen vaikka se la niin päivitän sut plussanneks. Mukavaa ajattelua raahata mut mukana o-puolelle palstaemoileen, toivottavasti pian kuitenkin pääsisin muutenkin sinne teidän vanavedessä :)

Sanle: kiva kuulla että siellä on kaikki hyvin, ihanaa odotusaikaa :)

Juli: Mikäs siellä on tilanne? :)

Koiramammalle tsemppiä piinailuun ja plussatuulia :)

Baulielle tervetuloa tänne meidän joukkoon turisemaan. En osaa vastata oikein tuohon ovistestiasiaan, koska siinä ainoossa kierrossa ku mun tikutettua niin tein sen jokapäivä, mulla se vaan keskeytyis ennen kunnollista plussaa ku lähdettiin reissuun. Taidan kuitenkin ottaa seuraavassa kierrossa taas tikut käyttöön kun niitä kotoa löytyy.

[color=maroon]Hiukan lisäilen tuota omanapaista tekstiä sen verran, että tättärää tänne odotellaan tämän viikon aikana saapuvaks. Toivottavasti tulee pian, jotta päästää jatkamaan oikein kunnolla tuota yritystä. Ajattelin ottaa noi tikut käyttöön, kunhan vaan löydän ne jostain muuton jäljiltä. On pitänyt niitä hiukan verran piilotella kun kyläilijöitä on riittäny.

Toivottavasti ilmat pysyy tällaisena, on ollut niin mahtavia ulkoilukelejä ja sais noi jälkitreenitkin pian alkaa :) Tässä viime päivinä on ollut oikein mukava huomata koulutustuokiot koiran kanssa on tuottanu tulosta, on saanut jotain tapoja ja järkeä sen päähän, mutta vielä on meillä paljon tekemistä.

Aurinkoista viikkoa kaikille enskoille ja paljon plussatuulia :)

-Sara-Maria kp 30/33-46 tai jotain sinnepäin-

Sivut

Kommentit (31)

Uusi viikko siis taas aluillaan... Onneksi hieman lyhyempi kuin edellinen, samoiten kuin tulevakin viikko :) Laiskuus iski, mulla olisi ollut 3 tuntia koulua, muuta päätin pitää omaa vapaata... Vaikkakin koulu olisi alkanut vasta kymmeneltä, niin silti tuntui niin ihanalta vaan pötkötellä sängynpohjalla :)

Sara-Maria: Millanen koira sulla on? Meillä on vajaa 2-vuotias sekarotuinen uros, välillä menee kyllä järki kyseiseen otukseen... Kun vaan jaksaisi kouluttaa! Ylikiltti koira meillä onneksi on, mutta jotenkin liian läheisyysriippuvainen... Jonkinasteista eroahdistusta poti vähän aikaa sitten, nyt kylläkin jo rauhoittunut. Sohvatyynyt tuhosi kaikki 5 kpl kahteen kertaan, kiva oli niitä sitten ommella :/ Ja turhan kiinnostunut muista koirista, lenkillä ei ohitse pääse ilman uikutusta ja kovaa luokse kiskomista. Kauhulla mietin mahdollista tulevaa vauva-aikaa, kun pitää käyttää koiraa vaunu-lenkillä... Siinä ollaan varmaan kaikki ihan solmussa vaunujen kanssa, jos sattuu kollega tulemaan vastaan :D

ON: keksin, mitä kyseinen lyhenne tarkoittaa :) Ylihuomenna olen ajatellut aloittaa tikuttelun. Mietin sitten tarkemmin, testaanko joka päivä, vai joka toinen... Jännää :)

-Paula-

Kp 9/28-30

Yk 12

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Lähettelen terkkuja nellamaijalle, kiitos vastauksestasi :) Kun sanoit, että sen oviksen metsästys on vaikeaa, niin sitä se taitaa oikeesti olla! Ajattelin, että tikuttelun kautta kaikki selviää ja helpottuu, mut empäs tiedä... Iltapäivällä taas testasin ja olin ihan varma, että sieltä tulee vahvempi viiva... Eipäs tullukkaan :/ Kerkesin jo innostua. Viiva oli saman vahvuinen kuin eilen, eli kuitenkin tummempi kuin tikuttelun alussa... Mutta mutta, tummeneekohan tuo tuosta enää... Äh. Toivon kovasti, mutta jos huomenna se onkin jo haalea, sit mä en jaksa.

Joo, tulipa ankeaa tekstiä. Pahoitteluni ;)

-Paula-

kp 15/28-30

yk 12

Moikkista vain kaikille vanhoille ja tervetuloa kaikki uudet kuumeilijat!

Meikkiksel oli tosi vahva fiilis et nyt tässä kuussa nasahtaa, mut eipähän tärpännyt.

Kyllä on nyt vähän outo olo, mut minkäs teet..

Jaksuja kaikille

-digru-

Iltapäivällä tehty ovulaatiotesti antoi negatiivisen tuloksen... Höh, miksi ei mitään tapahdu vielä... Vahvistuuko ovulaatiotestin viiva ovulaatiota kohden mennessä, vai tuleeko siihen kaksi viivaa sitten kertapläjäyksellä? Tähän asti näkyvissä on ollut vain yksi viiva, testiviiva ei ole oikeastaan näkynyt ollenkaan. Voihan tietty olla, että en ovuloi sit ollenkaan :/ Jotenkin oon odotellut, että se testiviiva alkaisi siitä pikkuhiljaa tummua...

Vitsi kun noi Idolsit on jänniä! Mun mielestä peli on kyllä selvä, Ari voittaa :) Se vaan on niin hyvä, Annalta toivoin kyllä vahvempaa esitystä finaaleissa. Se osaa laulaa ainoastaan tuota portugalilaista musiikkia, eikä semmonen mene Suomessa kaupaksi... Tämä vain oma mielipiteeni :)

-Paula-

Samoilla mennään...

Hengissä vielä ollaan.. Tosi paljon näkyy tulleen uusia enskoja palstailutaukoni aikana. Mukavaa.. Kertaanpa heti alkuun oman tilanteeni vauvakuumeilua silmällä pitäen. Elikäs yk6 venyi tammikuulla 47 päiväiseksi normaalin 30 sijaan. Olin jo aivan varma, että silloin oli tärpänny ja ehdin jo itsekseni ja miehelle hehkutella. Olin onneni kukkuloilla. Ajattelin vaan, että testi ei jostain syystä näytä plussaa. Onhan niitäkin kuultu, että testi on vielä parin viikon päästäkin näyttänyt negaa. Taisin ehtiä tehdä neljä testiä tuona aikana. Ja kaikki siis näytti negaa. Olin yhteydessä jo neuvolaankin, että mitäs tehdään.. Käskivät sieltä vielä pari viikkoa odotella. Ja sitten kp47 alkoikin täti ilmaantua paikalle. Päätin pitää hieman taukoa tässä palstailussa, jotta vauvakuume ei niin hirvittävästi pyörisi mielessä. Taisinkin siinä onnistua. Nyt kuitenkin kuume on taas hieman kasvanut ja oma vauva olisi niin ihana.. Yritän kuitenkin olla liikaa stressaamatta ja rakentelematta pilvilinnoja, jotten taas tipahda mätkähtämällä sieltä alas..

Nyt siis meneillään yk8 ja kp20. Ovis on aivan käsillä ja pupuiltukin on.. Piinailut siis kohta myös käsillä. Pitkästä aikaa tämä tuntuu ihan mukavalta.. Odotukset vaan sukulaisten puolelta on kokoajan kasvaneet ja kyselyitä vauvasta tulee jo viikottain, parhaillaan jopa päivittäin. Jotenkin sitä toivoisi, että onnistuis nyt ees isovanhempien ja isoisovanhempien takia, jotka odottelee jo kovasti lapsenlapsiaan.. Mun äiti meinas ostaa jo alennuksesta toppapuvun tuleville lapsille. Ei olla kerrottu meidän yrityksestä niille, mutta jotenkin tuntuu, että varsinkin mun äiti on saattanu sen jo vaistota.

No, mutta nyt olen taas ilmoittautunut. En todellakaan ole perillä siitä onko täällä plussailtu tai onko muuta mainittavaa tapahtunut. Yritän kuitenkin nyt ainakin viikottain tulla teitä moikkailemaan, jotta pääsisin taas hieman mukaan juttuihinne.

Onnea kuitenkin kaikille plussanneille, ja pahoitteluja tätiä kestitsiville!!!

Terkuin, Saikku kp20/30(-47)

Täällä edelleen jatkuu kamalat kiireet ja odottelenkin pääsiäistä kovasti että saa edes vähän levätä vaikka tosin varmaan joudun töitä kotiinkin ottamaan.

Sara-Maria (*vilkuttaa*) kyseli tilannetta ja eipä ole vielä tätsyä näkynyt, mutta koopeet onkin vasta 29/27-32 eli odotellaan nyt tämä alkuviikko aivan rauhassa. Perjantaina ajattelin testata jos ei siihen mennessä kuulu, mutta koitan vielä pitää itseni pessimistisenä ettei se tädin tulo ota sitten niin koville. Tissit on kyllä perjantaista asti ollu ihan sairaan kipeet, olenkin tässä pitkin viikonloppua miettinyt että onko ne normaalisti ennen tätiä noin kipeet ja noin monta päivää.. en kyllä ainakaan muista. Taas se pieni toivonkipinä herää, joskos sittenkin vihdoinkin..

Ketäs muita piinailee?? Plussasädetystä ++++++++++++++++++++++

Kaikille enskoille oikein mukavaa viikkoa!! :) Minä koitan palata tunnusväreineni kirjoittamaan kunnolla heti kun vähän helpottaa stressi ja kiire.

T. Juli :)

Uusi viikko, uudet kujeet, tapaavat sanoa.

Minkäslaisissa tilanteissa sitä ollaan?

Julilla on ainakin jännät päivät, lyhyitä piinailupäiviä ja paljon plussia sinne! Olen kyllä itsekin ajatellut tuota pessimismiä ottaa tavakseni. Jos on jo valmiiksi varma, ettei tärppää, niin ei voi kuin yllättyä positiivisesti tai sitten jatkaa normioloa. Kai se niin menee.. Mutta, miten sen tekee? Joinain päivinä paremmin toisina mieli vaeltaa väkisin haaveilemaan.

Omassa navassa on sellaista, että oviksen aikoja eletään. Mies on vain ollut niin kovin töissä ja kotona väsynyt, että taitaa mennä tämä kk " hukkaan" . :( Tai sitten pitää toivoa pitkäikäisiä siimahäntiä, että ovat hengissä perjantaista pysyneet. Ehkä tänään saisi houkuteltua miestä muuhunkin kuin nukkumiseen.. Mahaa kyllä nippailee niin, että ehkä ei olla vielä ohitettu ollia.

Miten teillä muuten ovis oireilee? Itselläni on nimittäin aina monen päivän nipistelyt. Perjantaina alkoi ja edelleen jatkuu, nyt on kp 14. Mites se menikään? Nipistelyä voi olla jo solun kypsymisvaiheessa ja jatkua sitten irtoamiseen asti? Häh? Nukuinko liikaa bilsantunneilla? :) Loppuuko nippailu sitten, kun ovis on ohi vai jatkuuko sitä senkin jälkeen vai loppuuko ennen hedelmällisintä hetkeä?

Tänään kyllä palelee siihen malliin, että lämmöt voisivat olla kohollaan. Äh, näin aloittelijana (yk2) sitä on niin pihalla.. :)

- Paaru kp14/28 (ehkä)

Pikaisesti ennen pääsiäisen viettoon lähtöä piti tulla moikkaamaan vanhaa tuttua eli:

SAIKKU: vilkutukset sinne! Kiva, että olet palailemassa ruotuun! : ) Ja mitä ilmeisemmin vähän mukavammissa tunnelmissakin jo? bdbd kovasti...

Kaikille muillekin enskoille terkut ja peukutukset sekä HYVÄÄ (ja munarikasta ; )) PÄÄSIÄISEN AIKAA!

Dajm rv 6+4 (kai?)

Piti tulla pinoa nostelemaan, kun oltiin tiputtu jo toiselle sivulle.

MARZU: Onnittelut kosinnasta! Ja kyllä niitä häitä on kiva suunnitella, toivottavasti pääsette tositoimiin lähiaikoina :)

SARAMARIA ja JULI piinailee? Hurjasti peukutuksia, raporttia odotellessa!

Huhuilen vielä kaikkia " senioreja" , NELLAMAIJA, HÄPÖ, MARY,... Huhuu...

Huiskutuksia kaikille muillekin enskoille! o/

ON: Jaa, mitkähän olis koopeet? (yk 14) Jotain reilussa puolessa välissä kierto taitaa olla... Ens viikolla eka lääkärillä käynti, se jännittää, hui!

Aurinkoista pääsiäistä kaikille enskoille!!!

Tikuttelin sitten tänään elämäni ensimmäistä kertaa :) Kp on tosin vasta 10, mutta ajattelin että jos jostain kumman syystä ovuloinkin tosi aikasin... Negaa näytti, tosi haaleana se testiviiva näkyi. Teenkin tästä sen johtopäätöksen, että ovis ei ole vielä tuloillaan :D

Miten on, jos testaan esim. ylihuomenna, niin näkyykö se testiviiva sillon mahdollisesti jo hieman tummempana? Vai vahvistuuko viiva vasta ihan niinä tärppipäivinä, vai ns. " asteittain" ? Olenko edes vähän pihalla :D

-Paula-

kp 10/28-30

yk 12

Pääsiäinen ja vapaat, ihanaa :) Mitään sen kehittävämpää tekemistä tuskin keksitään, mutta kiva vaan olla... Vanhempien luona ja miehen äidin luona tulee ainakin käytyä, mutta olisihan se ollut kiva keksiä jotain uutta tekemistä ihan kahdestaankin. Mulla ei vaan tuo mielikuvitus ole vilkkaimmasta päästä :)

Eilen tikuttelin, negaa näytti. Jotenkin on semmonen olo, että ovisplussaa ei ikinä tule, en tiedä mistä johtuu... Ehkä siitä, kun ollaan jo niin kauan yritetty, niin sitä ajattelee syyksi. Mutta, testaaminen jatkuu :)

-Paula-

kp 13/28-30

Pikaisesti töistä vain viestin, en ehtinyt edes koko ketjua lukemaan, eli ei taida kaikille kommenttia tulla. :(

Nellamaija: Suurkiitos vastauksesta ja linkistä! Toivottavasti tulkitset omia lämpöjäsi oikein ja asiat ovat hienolla mallilla! bdbd!!

ON: Ei mitään uutta. Tätiä odotellaan ensi viikoksi kylään. Tulossa se on, ei oo toiveita tärpistä tällä kierrolla. Olen yrittänyt luvata sille hyvät pidot täällä, ettei tarvitsisi lähteä kenenkään muun luo luuhaamaan. :) Pitää tosin varoa, ettei kestitse liikaa, ettei vallan tykästy käymään joka kuukausi täällä.. ;)

- Paaru kp 22/28 yk2

Ajattelin pikasesti tulla kattelee teitäkin ennenku pitää lähtee töihin. Vähän laisesti oli tullut tekstiä viime viikolla et taitaa nää kauniit ilmat pidätellä meitä ulkosalla ja kiireessä:)

Sara-Maria oli kyselly et mistä se tuhruttelu johtu niin sieltähän se täti puski paikalle ja tänään toivottavasti sit älyää lähteä poiskin:) Elikkäs nyt parina viime kertana täti on käyttäytynyt hivenen erikoisesti joten luulempa et keskenmeno sai sit minultakin hormoonit aivan pyllylleen:) Mut eipä auta kun yrittää vaikka välillä se kyllä tuntuu niin turhauttavalta mut jospa se siitä.

Eipä siellä tainut paljon olla muuta kommentoitavaa joten eikun piinailijoille plussa tuulia ja tädin yllättäneille pahoittelut.

T:Kevään kiireyttämä Dizku

Pikainen omanapainen viesti:

Kp 31/27-32, ovistikkuun tuli viivat kaksi viikkoa sitten tiistaina ja viime kierto oli 30 päiväinen.. Tälle päivälle odotan siis tätiä, mutta ainakaan vielä ei ole näkynyt, jännittävä päivä! Tissit on edelleen aikasta kipeet.

Katsotaan.

T. Juli

Taidankin olla ensimmäinen aloittamaan uuden päivän :) Juliaana-82: Pahoitteluni sinulle, kumpa me voitaisiiin itse vaikuttaa näihin asioihin...

Tänään on mulla taas testauspäivä, viimeksi tikutin tiistaina ja silloin tuloksena nega. Kunhan koulusta pääsen, niin sit nähdään :)

Kaksoissiskoni tulee tänään tänne Keski-Suomeen Lapista pääsiäisen viettoon. Kivaa, ikävä on kerennyt jo tulla :)

Muuten, meidän sisaruskatras on siinä mielessä ehkä hieman poikkeksellinen, että meitä on kahdet kaksoset... Minä ja siskoni 21 vuotta ja pikkuveljet ihan kohta 15 vuotta :) Muita lapsia ei sitten ole. Tämä laittaa välillä miettimään, että onkohan meidänkin tuleva plussa sitten joskus kaksoset... Mieluummin ottaisin kuitenkin vain sen yhden kerrallaan :) Tosin jotkut tutkimuksethan taitaa sanoa, että kaksosuus ei olisi perillistä, tai ainakin että se hyppää yleensä yhden sukupolven yli. Tiedä sitten...

-Paula-

kp 12/28-30

yk 12

HYVÄÄ PÄÄSIÄISTÄ ENSKOILLE :)

Juli: pahoittelut tättärän tulemisesta, taitaa olla meillä sitten aika lailla yhtä pitkä historia täällä palstalla, vuosi pian täynnä.. Seuraavasta kierrosta me kyllä napataa plussat ja kiidetään o-puolelle. Eiköstä?

Saikku: moi *vilkutus*. Kiva ku palailet taas meidän pariin, mutta toivottavasti tie vie kuitenkin pikaisesti tuonne o-puolelle.

Täällä tosissaan tätskää jo kiivasti odotellaan, mä tiedän että se tulee jossain vaiheessa mutta sais jo tulla.. Mulla menee pääsiäinen suurimmaks osaks töitä tehdessä ja pieni tehtävälista onkin jo kertynyt tuohon silmien alle hoidettavaksi.

-Sara-Maria kp35/33-46-

Oltiin anoppilassa perjantai illasta tähän aamuun. Mukava reissu. :D Käytiin katsomassa Hippo-kisoja, kun miehen siskonlapset ja kummipoika siellä hiihteli. Kaikki pääsvät mitaleille! Käytiin myös kelkkailemassa ja pilkkireissulla. Koirat sai kyytiä! :D Meitin Mishka (toinen koira) söi kaikki meidän kalat, ne huimat 7 sinttiä. Hyvä vaan että kelpasi, eihän niitä särkiä ja ahvenen reppanoita ois kotiin kehdannu viedä.

baulie: Meillä on kaksi tuommosta seropia, 4v. narttu ja 3,5v. palliton poju. Molemmat semmosta isompaa keskikokoa, että meillä meininkiä riittää. Mishka on Pietarilainen katulapsi, joten roduista ei mitään tietoa ja sitten nartussa on mm. saksanpaimenkoiraa ja rottweileria.

Marzu_83: Paljon onnea kosinnasta! Joko on päivä päätetty? Meillä on h-hetkeen enään vajaa 2kk... iik! Tätipahoittelut myös, tuo kosinta taisi kuitenkin parantaa oloa. ;)

dajm75: Vielähän se selkä vaivaa. :( Ei onneksi niin pahasti enään, mutta kuitenkin. Nyt on kaksi hierojalla/fysioterapeutilla käytiä takana ja huomenna olisi kolmas, kiva lovi lompakossa. Kai sitä pitäisi lääkäriin jo soittaa, mutta kun on tämmöinen " vasta pääkainalossa" -asenne...

ON: Luulin, että bongasin sen oviksen tikulle silloin kp 14 ja 15, mutta nyt viikonloppuna on tullut ihan ihme limoja. Hmm... Oiskohan mulla kuitenkin vaan hiivaa (kutisee kuitenkin vähäsen). Ei se kuitenkaan varmaan ihan " sitä itteään" voi olla, koska meillä oli hiljainen viikonloppu. :S Hmm...

No joo... palaillaan.

-Koiruus-

...että lämmöt kohoavat vasta sitten, kun hedelmällisin aika on jo ohi? Eli jos tänään on lämmöt nousseet, oli tämä kierto sitten tässä?

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat