Seuraa 

Uutta viikkoa pukkaa joten miten olisi, jos pidettäisiin parin päivän pinoja niin ei haittaa jos ei joka päivä koneella käy?

Eli ehdotan: MA ja TI, KE ja TO ja PE-SU ?

Kommentit (17)

Viikonloppuna olikin tullut paljon tekstiä.. Itse en ehtinyt kirjoitella kun olin töissä ja eilinen oli muuten täysi tohinaa lasten kanssa..

Tänään olisi neuvola klo 10, pelkään sitä vaaálle menoa! =) BMI oli alussa 21, mutta tuntuu, että painoa tullut enemmän kuin tarviisi..

Mutta mistä ihmeestä saisin inspiksen katsoa nuo kirppis vaatteet läpi ja varattua sen pöydän? Meillä on vaatehuone täysi tyttöjen vaatetta.. Hyvä kuntoisia, mutta en viitsi noin isoja vauvalle säästää.. (Tosin näin unta viime yönä, että synnytin pienen pienen pojan, syntyi etuaikaisena.. ) =)

Mä olen jo ostanut vauvalle vaunut, jostain on aloitettava.. Sain mieleiseni!

Vauvan liikkeitä tuntui tosi harvakseltaan loppuviikosta, olin jo ihan sekopää huolesta.. Se on jännä juttu, että kun alkaa tuntemaan liikkeet ja sitten onkin joku päivä hiljaisempaa, niin huoli pukkaa päälle.. Vaikka se tietää, että liikkeet voivat olla alkuun hyvin satunnaisesti tunnettavissa.. No lauantai iltana töissä sitten aloitti polkkaharjoitukset masussa.. =) Ihana fiilis!

Nyt mentävä.. Heips!

Piiu rv 19+3

Eipä kummempia. Töissä ollut kovasti hulinaa, joten koneella en ole kerennyt juurikan istua.

Masumies tömistelee säännöllisesti joka päivä, hassua vaan , kun ihan edessä ei tosiaan istukan takia tunnu mitään, vain sivuilla ja ylhäällä.

Tuutis ja Masuli rv 16+0 (Huimaa, taas uudet viikot!)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Hain tytön kanssa äsken netistä ostamani kassillisen äitiysvaatteita ja jestas miten mukavia oli tooosi paljon. Minulla ei aiemmin ollut yksiäkään under the belly farkkuja ja hei -minusta tuntuu taas ihan ihmiseltä nämä jalassa. Vitsi voi ihminen olla pienestä onnellinen!

Ovat KappAhlin mallistoa muuten jos jotakuta kiinnostaa. Lienevät kyllä viime vuonna ostetut.

Osa valkoisista kesähousuista oli harmaantuneet mutta a vot, laitoin ne kloriten kanssa koneeseen pyörimään ja uskon että lopussa kiitos seisoo niidenkin kanssa. Jippii, nyt minullakin on kivoja kesähousuja paritkin ja nämä farkut on kyllä ihan unelmien täyttymys :)

Nyt kahvin keittoon ja kun tyttö herää niin alkaa tämän huushollin imurointi.

Tiistaipäivää kaikille!

t: Typykkä, almost the ihminen taas

Talviloman eka päivä pian takana eikä tämä nyt oikein talvelta kyllä tunnu. Keittiön mittarissa on nytkin 20 astetta, mutta siihen kyllä aurinkokin paistaa. Aamupäivällä käytiin jo Citymarketissa kaupassa ja sen jälkeen kävin sen verikokeen antamassa. Nyt sitten odotellaan tuloksia, toivottavasti ovat ihan ok.

Tytön käytin hammaslääkärissä ja aukoi oikein nätisti suutaan, olisiko auttanut se että lupasin että haetaan pirtelöt sitten jälkeen jos on kauniisti :)

Maha on täälläkin jo kivan kokoinen, mies on vakuuttunut että vauva on jo nyt nelikiloinen. Pah ja sen pitäisi piristää ja tukea minua *kele!

Mies kertoi tytölle vauvasta torstaina kun olivat kahdestaan kotona (tyttö oli pienessä kuumeessa ja yskässä). Vauva on nyt sitten välillä masussa ja välillä sairaalassa kasvamassa. Ehdottomasti se on sisko ja nimeksi tulee nallen nimi eli nalle :)

Mahaa pitää myös pussailla koko ajan ja illalla sille kuuluu kuulemma laulaa. Ihanaa tuollainen juuri kolme vuotta täyttäneen huolehtiminen, ihan välillä liikuttuu itsekin.

Tänään ei ole tarvinnut ottaa pääsärkylääkettä, jes. Vaatehuoneen siivosin jo perjantaina, pari säkillistä omia ja miehen vaatteita on lähdössä johonkin uffaa faa laatikkoon.

Minkäs kokoista vaatetta teillä olisi PIIU? Oletko ajatellut myydä huuto.netissä vai jossain perinteisellä kirpparilla? 110 kokoa pitäisi alkaa varmaan haalia tytölle, nyt on käytössä 104 ja en yleensä ole ostanut mitään silloin kun tyttö on " oikean" kokoinen vaan kaikki on ollut jo ennakkoon triplana hankittuna. Voi tätä ostoshamsteria :( Mutta toisaalta, on tooosi kivaa pukea pientä tyttöä nättiin vaatteisiin. Itselle ei enää muista ostaa mitään, mutta väliäkö sillä kun toinen perheen naisista on edustuskuntoinen :) Tai itse asiassa ostin tänään Triumphin imetysliivit. Tuli mieleen että päänsärky voi johtua myös turhan kireistä liiveistä. Ympärysmitta olikin kasvanut viidellä sentillä joten ostin leveämpi olkaimiset ja suosista jo imetysmallia, käyvät sitten syksyllä myös. Minusta ei viimeksikään tullut mitään dolly partonia vaikka sitä vähän odottelinkin :)

Tosi nättejä olivat nuo uuden äitiyspakkauksen vaatteet. Toisaalta ostoslistalla on yhdistelmävaunut, turvakaukalo ja hoitoalusta sekä mahdollisesti itkuhälytin joten olisihan sille rahalla parempaakin käyttöä. Katsotaan nyt, kunhan saa selville sukupuolen niin päättäminen helpottuu. Sitä 2004 pakkauksen toppahaalaria kun ei tosissaan voi pojalle kyllä pukea vaikka se melkein käyttämättömänä odottaakin. Käytettynä aion kuitenkin kaiken hankkia joten aika edullisesti noista kuitenkin selvitään. Jotenkin sitä haluaa nyt panostaa tähänkin lapseen, varsinkin kun tietää tämän olevan viimeinen.

Ennustaja eukko kyllä sanoi että tämä olisi poika syntyisi 30.9 ja sitten tulisi vielä poika helmikussa 2012. Jep, jep- mihinkähän testeihin sitä sillä iällä sitten jo joutuisikaan. Mutta never say never....

Mukavaa alkuviikkoa

t: Typykkä romaanin kirjoittaja sekä Hermis jotain 15+ viikkoa kait

Heipparallaa kaikille!

Oli niin kiirusta ja ihanat ilmat viikonloppuna etten jaksanut konetta availla.. Torstai ja perjantai meni Tampereella ASTA messuilla ja pe iltana ajelin äiskän kanssa kotiin ja vein äiskän sitten pikkusiskon luo Vantaalle. Olikin ihanaa kun ei tarvinnu olla messuilla koko viikonloppua =D Oma päätöshän se tosin oli eli olisin voinut tehdä tän jo aikaisemmin! Lauantaina oltiin lapsiperhe messuilla, minä, mies (ohhoh, sekin suostui mukaan), systeri ja äiti. Olihan siellä kaikenlaista, mutta ehkä silti enemmän olis saanut irti jos jo olisi mukelo.. Äiti tietenkin osteli kaiken näköistä Oskarille (kummipoika) jota sitten Lahja-Kustaa (Porukat kutsuu meidän mukeloa siten) perii Oskarilta. Pelastusliivejä ym kaikenlaista ihan tarpeellista. Vaunuja katseltiin messuilla myös ja aika kivoilta vaikutti Baby Joggerit vai mikä se nimi onkaan.. Ainakin ne taittui aivan supernäppärästi kasaan. Mutta niitäkin katselee mielellään, siis vaunuja, silleeen rauhassa liikkeesä, ei tuollaisessa kauheassa kaaoksessa. Äitiyspakkaus on aika söötti, mun mielestäni ainakin söötimpi kuin se viimevuotinen, joka sekin tosin on ihan jees.

Eilen oltiin Nuuksiossa lenkillä koiran kanssa ja oli aivan ihanaa. Voi kun oltais vaan tajuttu ottaa grillattavaa mukaan!!! Tuoksut oli sitä luokkaa niilla grillauspaikoilla että teki mieli käydä kalauttamassa niitä grillaajia jollain ja pölliä niiden eväät.. =D

Tänään olisi joku perhevalmennus tai joku sellainen neuvolassa. Tietääkö joku mitä se on? Se ei siis ole sama kun synnytysvalmennus.. Miehellä olis menoa silloin ja yksin en kyllä mene. Piste. Mutta luultavasti mies sitten peruu menonsa.. Olis tietty kiva tietää mitähän tuollaisessa on??? Yleensä kai kun ei järkätä kuin se perinteinen valmennus synnytyksestä vai kuin??

Liikkeitä en ole juuri tuntenut, jotain pientä ehkä, mut niinkun sanoin en tiedä oliko ne viime viikollakaan liikkeitä vai mielikuvitusta vai ilmaa tai jotain.. Kohta ne varmaan alkaa kumminkin tuntumaan kunnolla. Olis tietty niin kiva kun alkaisi pian tuntua ja joka päivä niin tietäs että kaikki on kunnossa!! Tosin rinnat on arat ja kohtukin kipuilee pikkuisen välillä joten oireita on just sen verran että ei tule huoli. Seuraava neuvola on parin viikon päästä joten siihen saakka tarvii taas malttaa muutenkin, sittenpä kuulee taas sydänäänet. Voi tietty olla että mukelo päättää alkaa kunnon rumbat mikä päivä tahansa.. Sitä odotellessa siis =D. Kyllä mä tosin eilen tunsin sellaisen yhden tömäyksen, tunsin sen jopa vatsan päälle kädellä.. Mut en oikein viel uskoisi et se olisi potku.. No, jos niitä tulee lisää niin sittenpä tiedän. Viime viikolla laitoin viestiä et näillä viikoilla vauva olis jo 16 senttinen.. Liberon mukaan se onkin niin, mut sit taas neuvolasta saadun kirjan mukaan 12 cm... Kumpikohan on oikein? No, isompi se 12 cm kin on kuin osasin kuvitella!

Mun piti (taas kerran) kovasti kommentoida teidänkin kuulumisia, mutta kappas vaan etten muista enää mitään!! Aloitin tän kirjoittamisen siis jo tunti sitten mut tein välillä kaikkea muuta... Siitä siis tämä dementia.

Toivottavasti te keillä on kovaa päänsärkyä saatte pian avun!!! Itelläkin on särkeny jo useana aamuna ja se ei ole kivaa. Mulla sentään tehoaa ne Panadolit heti. Voin vaan kuvitella kuinka P****A olo teillä on kun joutuu pitkin päivää kärsimään särkyä!!

Joku uusikin oli tullu mukaan, en muista nikkiä, mutta tervetuloa porukkaan munkin puolestani!! =D

No niin, nyt saa riittää mun lätinät, on näköjään puhe tai kirjoitusripuli päällä taas..

Kivaa maanantain jatkoa kaikille!!

Colatoffee ja Joululahja K-P 15+4

Täällä eletään kaaoksessa ja maalinhajussa. :) Mutta hienoa jälkeä tulee! Jospa tää pintaremontti parantais vähän viihtyvyyttä tässä vuokrakämpässä...

Kirjotin sunnuntaina pitkän tarinan, mutta kone sammu kesken kaiken ja jäljelle ei tietty jääny mitään. Mutta tiivistytesti hehkutin, miten hieno viikonloppu meillä oli kylpylässä kuntoillessa ja hemmottelussa. Kaikki meni niin hienosti kuin vain voi sekä meillä siellä että esikoisella kotona.

Näkeekö kukaan muu painajaisia? Mä oon nähny jo neljä painajaista pienen ajan sisällä tähän vauvaan liittyen. Eka näin unta että sain keskenmenon. Sit näin unta että se vauva syntyi syyskuussa mutta kuolleena. Sit näin unta että vauva syntyi ajallaan, mutta hirveän pienenä ja jotenkin huonosti kehittyneenä ja mulle sanottiin etten saa enää hankkiutua raskaaksi. Ja viimeinen uni oli sellainen, että vauva syntyi tosi pienenä keskosena ja voi huonosti. :( En ymmärrä mistä tuo kaikki puskee! En mielestäni ees pelkää noita asioita, keskenmenoa varsinkaan. Kamala olo kun tuollaisesta unesta herää.

Vaatteista olitte kirjotelleet, mä ootan kesää ja hellevaatteita! Vielä en oo tarvinu mitään mammavaatteita vaan tavallisissa kuljen. Ei tuota ongelmia vielä ja se on ihan kiva.

Miten porukalla on paino noussut? Mulla on lähtötilanteesta +3kg. Joku kirjoitteli, (olisko ollu piiu?) että paino oli noussu jo viis kiloo. Mutta jos on jo viikolla 18 tms niin eikös se oo ihan normaalia? Just luin neuvolan kirjasta että suurin painonnousu tulee rv 17-24. Tosin katoin omasta neuvolakortista esikoisen ajalta että eniten paino nousi rv 22-30 aikana.

Täytyy koittaa nyt vähän siivoilla kun esikoinen nukkuu. Apuva, meille on tulossa yllätysvieraita parin tunnin päästä ja tää kämppä räjähtää käsiin ja varmaan saavat maalitahroja eteisestä vaatteisiinsa..... En kehtaa perua, sanoin kyllä että meillä maalataan ja on ahdasta. Tulkoon siis omalla vastuulla...

Terkut neuvolasta, kaikki tuntui olevan hyvin..

Hemppa laskenut 140:stä 120... Taidan alkaa nappailemaan rautaa, ettei alemmaksi mene, muuten olen tosi väsy.. Koettu on!

Siellä se pikku sydän puksutti kovaan vauhtia, karkuun meinasi mennä koko ajan..

Painoa tullut tähän mennessä viisi kiloa lisää.. En edes halua vertailla, miten edellisissä raskauksissa. Täti siellä lohdutteli, ettei se ole tavattoman paljon.. Kuuluu asiaan, johan sitä ollaan perjantaina puoli välissä ja vatsa kovasti kasvanut.. =) En uskonut kun mies aiemmin sanoi samaa.. =) Nää on näitä prinsessakriisejä..

No.. ensi viikolla sitten rakenneultraan..

Nyt alettava kotitöihin kun pitää tänään vielä duunissakin käväistä..

Piiu JA 007 rv 19+3

Viikonloppuna ei tullut kirjoiteltua mitään. Mies tuli viikoks kotiin joten vain oltiin ja kateltiin lostin uusia jaksoja. Nyt taas joutuu odottamaan et ilmestys lisää tuolla rapakon takana. Loppuviikostakaan en pääse lukeen enkä kirjoittelemaan, koska lähdemme maalle pääsiäiseks ja siellä meillä ei ole nettiä.

Viime viikolla jouduin neuvolaan ottaan paastoarvot ym. Mutta kaikki oli ihan normaalit. Eli sokeri virtsassa oli ilmeisesti hetkellistä ja väärä hälytys. Onneks. Just tossa tuli mustikkapiirakkaa syötyä. Oli ihan pakko saaha tehä sitä eilen. Yleensä en paljoa syö mitään piirakoita ja kakkuja.

Välillä olen ollut tuntevinani liikeitäkin masussa, mutta en tiedä ovatko mielikuvitusta vai mitä. No eiköhän ne pian voimistu niin voin sitten olla varma. Olen myös alkanut puhumaan vauvalle viime viikkoina. Ehkä s nyt on alkanut, kun tuo mahakin on jo jonkin verran kasvanut. Alkaa raskaus tulla todellisemmaks. Tasan kaks viikkoa enää ja sitten meillä ois rakenne ultrakin. Kyllä sitä onkin odoteltu.

Hain viikonloppuna jo itelleni tukivyön. Toisen tilasin netistä. Toivottvasi niistä on apua selkävaivoihin. Välillä ne on vähän turhankin kivuliaita. Mutta mitäpä minä en kestäisi oman pikkuisen tähden.

Siivousurakankin olen saanut jo hyvälle mallille. Vaatehuoneet, keittiönkaapit jne on jo siivottu täysin. Kauhia pesänrakentamisvietii ilmeisesti menossa. Nyt ois kauhea hinku myös maalata asunnossa kaikki seinäpinnat. Saa nähä tuleeko kesällä ruvettua maalaushommiin. Voipi olla et jää. Vielä kun ei tiedä miten mies on kotona ksällä. Joutuuko heti valmistumisen jälkeen lähteä merille vai miten. Aika näyttää.

Uma81 16+3

onkin aikaa viime kerrasta vierähtäny. Oltiin keski-Suomessa mummolassa viikkoa ja sit menikin viikonloppu ulkoillessa. Soitin tänään aamulla neuvolaan kun 2 viikkoa on supistellu lähes päivittäin....oon käyny sen ekan kerran neuvolassa ja toinen krt on joskus toukokuussa, mut käski vielä tarkkailla. No, parin viikon päästä on rakenne ultra, kysyn siellä sitten mikä on tilanne.

Olikin pitkästä aikaa viileämpi päivä kun pitkään aikaan, täytyy kaivaa toppahousu kaapista kun kohta painutaan neidin kanssa ulos, kummasti kuitenkin on mieli virkeämpi kun on kuivaa ja voi kuunnella linnun laulua.

t. maitohamsteri ja kirppu 17+5

Typykkä: Tiedän tunteen ja ymmärän niin hyvin =D Ihan oikeastikin, mulla ainakin on ollut uusista vaatteista niin paljon iloa että tuntuu että sitä olisi ihan uusi ihminen.. Ja vaikkei nää nyt ole ihan justiinsa sellaisia mitä hoikkelina käyttäisin niin silti. Samaan syssyyn kun vielä viimeisetkin pahoinvoinnit ja väsymyskin katosivat niin jestas että aurinko paistaa taas! On jotenkin ollut niin positiivinen fiilis pidemmän aikaa jo. Ihanaa!

Oltiin eilen siellä perhevalmennuksessa ja oli ihan jees juttu. Mitään ihmeellistä siellä ei ollut, mutta tulipa ainakin tavattua samassa tilanteessa eli ensimmäistään odottavia pareja samalta alueelta. Terveydenhoitaja siellä puhui ja näytti videota ja sitten meidät jaettiin äiti ja isä ryhmiin keskustelemaan. Yllättävän helposti lähti keskustelut käyntiin. Isät varsinkin yllättivät suorastaan!! Olivat käyneet läpi mm. pelkoja, taloutta, seksiä ymym.

No niin, takas töiden pariin vielä hetkeksi aikaa.

Colis ja Joululahja K-P

Hei taas. Olimme viikonlopun reissussa ja nyt vasta lueskelin alkuviikkoa. Viikonloppu on lukematta, joten en vielä kommentoi. Toivottavasti kaikille kuuluu suht hyvää.

Kirahviina kyseli painajaisista. Mulla painajaiset ja levottomat unet kuuluvat raskausajan kattaukseen. Kaikki entiset heilat ja ei-heilat hyppii mun unissa. Kamalan eroottista on välillä ja välillä kaameita painajaisia. Onhan se vinhaa kun tuikituntemattomat haluaa seksiä kanssani unissa!! Hereillä ovat vähemmän sen asian perään....

Viime viikolla näin unta kuinka vauvan pienen pieni ja laihaakin laihempi käsi tuli näkyviin minun vatsanahkan läpi. Vatsanahka oli kuin jokin muovipussi. Käsi oli kuin ET:llä. Paitsi aivan hirmuisen pieni. Hyi!

Oletteko löytäneet sellaisia mammasukkahousuja jotka pysyisi kunnolla jalassa? Minulla on aina sukat makkaralla. En tiedä ostanko aina vääriä kokoja vai mikä mättää. Tavalliset ei pysy päällä sitäkään vertaa ja mammamalleja saa nostella kokoajan. Vähän uskottavuus kärsii töissä kun kokoajan kiskoo housuja.

Omassa mahassa rauhallista. Olin tänään jumpassa ja jumppailin hiukan rauhallisemmin kuin muut. En jaksa ihan niin hyvin kuin ennen raskautta. Tuo alun huonovointisuus vei voimia, mutta onneksi nyt kunto on kohonnut. En kuitenkaan halua enää pomppia jotan hypyt sovelsin askeliksi. Nivelet tuntuvat myös löystyvä ja varsinkin toiseen lonkaan vihloo sillointällöin. nyt minunkin tissit on alkaaneet täyttyä. Ovat tulleet raskaammiksi ja kiinteämmiksi. Jäävät tosin, harmi vain, mahan varjoon.

voikaa paksusti,

terv peikkoäet ja turkulainen 14+2

Kivoja nama kahden paivan pinot- ja jos joku viela linkkais ne edelliset mukaan!

Ultsi: taalla mennaan suht' koht samoissa ja aatoksetkin on samoja!!! Mulla on taa jo 8. raskaus (5. lapsi) ja en muista edellisista sitten yhtaan milla viikoilla aloin tuntea noita liikkeita??? Nyt on selvasti tuntunut pienen pienia hipaisuja silloin talloin (n. kerran 2vko), ja kylla hiljaisesti jo huolestutti kun muut kertoilevat tunteneensa jo monta viikkoa??

Masu kasvaa, ja rinnustus on arat, mutta makin odottelen noita liikkeita kuin kuuta nousevaa *huokaus

Talla viikolla olen menossa tarkastusultraan; kun edelleen tuhruttelee milloin enemman milloin vahemman! Mitaan en oikein voi tehda, varsinkin enempia kavelyja on valtettava, tai se kostautuu sitten valuttamisena; hematoomaa viime tarkkailussa oli viela jokunen kohta jaljella, mutta on tainnu uutta pukata? Ja sita kun aatteli etta ainakin raskautuessa paasee noista rateista eroon?...

Piti oikein kayda vaa' alla; painoa on tullu lisaa +4kg.

Eipa tassa kummempia

Voikaa hyvin

- levinia ja hope rv 16+3 -

Heippa kaikille! Toivon kaikille tuhruttelujen, supistelujen ja päänsärkyjen häviämistä ja hyvää oloa. Itsellä tuppaa aamuisin olemaan pientä päänsärkyä, mutta onneksi on pientä ja häviää nopeasti. Myös selkä on alkanut vähän oireilemaan, mutta sekin taitaa kuulua asiaan. Tänään kävin aamulla vaa´alla ja paino on edelleen 0,5 kg ALLE lähtöpainoni. Eli laihduin siis alussa ja paino ei ole myöskään kauheasti kohonut johtuen siis ainoastaan terveellisestä ruuasta. Masun ympärys on kasvanut eli viimeksi mittasin muistaakseni 3 viikkoa sitten ja siitä oli tullut 3 cm lisää.

Ai niin, sain tänään veriseulan tulokset ja tulos oli normaali eli sekin sai mielen iloiseksi. Lisäksi yksi ystäväni haalii justiin kahden poikansa vauvavaatteita (+turvaistuimen) minulle ja sanoin ihan ilmaiseksi antavansa (no en kyllä kehtaa ihan ilmaiseksi ottaa). Osa on kuulemma ihan uuden veroisia. Toinen hyvä ystäväni ilmoitti odottavansa kaksosia - ja ihan luomusellaisia!! Suvussa kuulemma löytyy kaksosia. Niinpä hän myi minulle Brio Combin huippukuntoiset yhdistelmät 250 eurolla kaikkine mahdollisine lisävarusteineen. Ja just sellaisia olen jahdannut. Nyt ainakin tiedän, että saan hyvin pidetyt vaunut (kuvan niistä olen nähnyt), koska tämä ystäväni pitää kyllä hyvää huolta varusteista.

Vähitellen pitäisi alkaa pakkailla tavaroita muuttoa varten. Laatikoita on jo haalittu, mutta jotenkin on jäänyt vielä aloittaminen, koska tuo muuttaminen ei ole mitään huippumukavaa hommaa. Myös tuota aurinkolomaa olen yrittänyt netistä etsiskellä, kun tarkoitus olisi toukokuussa pitää pieni loma (yrittäjä kun olen, niin en ole kahteen vuoteen ehtinyt pitää lomaa, joten nyt kyllä pidän.)

Vointeja!

t. Papu

Oli tosiaan viikonloppuna mukavasti tekstiä, juuri äsken luin kun viikonloppuisin en juurikaan viitsi koneella istua. Töissä kun teen sitä kaiken aikaa..

Pahoittelut ja tsemppiä kaikille, joilla on huolia ja ikäviä oireita ollut, ainakin päänsärkyä tuntuu olevan aikas monella. Ja muutama joutuu kärvistelemään tulosten odottelun kanssa, toivotaan, että tulokset ovat hyviä ja masussa kaikki hyvin. Jotenkin tuntuu, että kun noita erilaisia seulontoja on lisätty (hyvä sinänsä) niin niissä ' turhaan kiinni jääneitäkin' on aika paljon, mikä aiheuttaa turhaa huolta ja murhetta..mutta näinhän se tietyst on ja sille ei mitään voin. Ja tietty on muistettava, että kaikki tutkimukset on vapaaehtoisia.

Äitiyspakkauksen kuvia katselin ja kyllä näyttävät pienet vaatteet houkuttelevilta. Meiltä löytyy vuoden 2004 pakkaus kesävauvan 2005 jäljiltä, joten vaatteet ja tarvikkeet on vielä sen verran hyvässä kunnossa, että niillä mennään. Ja saapahan sillä rahalla sitten jotain muuta kivaa hommattua..

Omassa navassa ei kummempaa, nyt on selkeästi masu kasvanut. Vieläkin voi kyllä erehtyä tietämättömät luulemaan, että olen vaan vähän pulskemmassa kunnossa, ei siis ihan selkeä vauvamasu vielä vaan aika laajalle levinneeltä näyttää.. Ja vihdoinkin jotain hentoista liikehdintää olen alkanut silloin tällöin tuntea, ei mitenkään säännöllistä, mutta jotain kuitenkin, ihanaa.

Pojalla 1v10 kk taitaa olla ensimmäinen uhma alkamassa, viikonloppu oli aikamoista tahtojen taistelua kun mikään ei hänen mielestään ollut hyvin. Ei halunnut lähteä ulos, eikä myöhemmin tulla sisälle, ensin haluaa syödä, sitten ei ruoka kelpaakaan, vaippaa ei saa vaihtaa, vaatteita ei saa pukea jne, huoh. Muuten kun on ollut niin iloinen ja tyytyväinen poika. Toivottavasti menisi syksyyn mennessä ohi, muuten voi olla kyllä aika rankat ajat tiedossa..

Mukavaa viikkoa kaikille!

Jondeliini ja rusina 18+2

Päivää, empä ole taas pitkään aikaan kirjoitellut ja pikaviestiksi tämäkin jää...töissä on vähän hässäkkää ja kotona en ole ehtinyt kirjoitella. Lupaan parantaa tapani :-)

Osui vain silmääni tuo maitohamsterin viesti supisteluista. Käy ihmeessä lääkärissä tsekkaamassa tilanne, nimittäin rakenneultrassa eivät kyllä katso kohduntilannetta. Varsinkaan jos ultraajana on kätilö eikä lääkäri!!!! Aika outoa, että ovat neuvolassa vaan käskeneet katsella tilannetta...

Toivotaan nyt kuitenkin, että supistelut ovat hyviä sellaisia. Koita levätä ja pyytää vaikka sairaslomaa, jos pahalta tuntuu! Onko sulla mahdollisuus päästä neuvolassa lääkäriin?

Itse täällä tuskailen, kun ei niitä liikkeitä vieläkään tunnu, jotain pientä kuplintaa aika ajoin, mutta ei säännöllistä :-/ Ja täällä kun kirjoitellaan, että uudelleensynnyttäjä tuntee ne aikaisemmin. Pöh. Tämä vaihe on kyllä tuskaisinta odottelua, kun vauva ei anna itsestään mitään merkkejä (tai siis en niitä tunne), mutta masu kasvaa ja töissäkin on pakko kertoa (en kyllä ole vieläkään kertonut, vaikka masu jo näkyykin, heh).

No, mutta palailen paremmalla ajalla, sori pikaviesti.

-Ultsi + Lahja 16+5-

Huomenta!

Valvoin TAAS koko yön. Mun vasen pääpuolisko on NIIN kipeä, että oksettaa ja itkettää. Kiva mennä lekuriin, kun en osaa sanoa mihin sattuu, sattuu puoli päätä nimittäin :( Sen lisäksi alamasu on ilkeänä ollunna, nyt *kop kop* tuntuu, että se voisi helpottaa. Otin jo 2 para tabsia, mutta jos eivät tehoa niin millä hitolla mä pystyn olemaan kurssilla?? En pysty olemaan kuin ehkä 5min paikallani ja sitten alkaa ihan julmettu jomotus ja viiltely ja mitä lie... Mä EN HALUA OLLA POIS ENÄÄ PÄIVÄÄKÄÄN!!!! Mä VIHAAN poissaoloja, kun haluan olla paikalla, saan sieltä niin paljon irti ja pääsykokeet olisivat ihan pian.

No siinä oli marinarinatinat....

Muuten olo ollut ihan hyvä. Eilen hilluin äippälappareissa kotona ja miehellä oli hauskaa, kun tuli illalla kotio :D Hieroi masua ja ihasteli. Tuntuu hassulta, kun mies käy ihan kuumana mun pallo-olemukseeni!

Nooh, pitää rientää, lapset herätettävänä vielä!

Mukavaa alkanutta viikkoa ja voikaas paremmin kuin mä, tää on ihan järjetöntä miten ihminen voi olla näin...ööö...tällainen koko ajan!!!!!! Enkä tod. haluaisi syyttää " tätä tilaa" vaikka jotenkin alkaa tuntumaan, että juuri se aiheuttaa kaikki nää oudot jutut....

-PippuriMamma & " MatiasMatilda" 18+1

Must tuntuu aika huimalta - tajusin vasta hiljattain että se on kohta puoli väli raskaudessa. Ihan ältsin nopeesti mennyt tää aika :D No loppuraskaus sitten tietenkin tuntuu ikuisuudelta.. Mutta ihanaa.

Painogalluppiin: Just puhuin aiheesta siskon kanssa puhelimessa. Ja ihmettelin omaa painoa, kun ei se ole vielä noussut. N. 1kg on tullut siis lisää. Lunttasin tytön aikaisesta äitiyskortista, niin näille viikoille mennessä oli tullut n. 3kg.

Tehtiin muuten miehen kanssa päätös olla menemättä siihen 4D ultraan - vaikka aluks oltiin ihan varmoja että sinne mennään ;) Tai oikeestaan mies oli sitä mieltä ettei makseta siitä niin paljoo ja sillä selvä. Pysyy sittenkin jännityksessä sukupuoli!

Jaa, kai pitäis kalakeitolle mennä.

Dumle rv 15+5

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat