Seuraa 

Huomenta,

pino auki :)

Sivut

Kommentit (72)

Emmi, toivottavasti tällä viikolla sinua viedään :) Jos et ole kerinnyt vielä sairaalaan, niin toivottelen nyt tässä sinulle mitä parahinta ja muistorikasta synnytystä sekä sitä sairaala-aikaa. Toivottavasti kaikki menee hyvin.

Minusta tuntuu hullulta, kun minulla ja Emmillähän on periaatteessa yli kuukauden, miltei kahden, väli LA:ssa ja kuitenkin; meidän vauva olisi täysaikainen, jos syntyisi 4 viikon päästä ja Emmi ei ole ehkä vielä sairaalassa. On se jotenkin hassua.... Mutta todennäköisesti meillä pysyy se noin 7 viikon ero lasten syntymäajoissa, ei meillä olla koskaan ajoissa oltu :)

Ei ihmeitä muuta.

Kaikille oikein ihanaa alkanutta viikkoa ja paljon pääsiäishyvää :)

Tulin just ulkoilemasta koirulin kanssa ja kuvittelin että ulkoilmassa lähtisi tämä kamala jysäri mutta paskat, yltyy vaan ja on ihan ykä olo...no kunhan teitä moikkaan niin menen makoilee soffalle ;-)

Huomenna olisi heti aamusella se neuvolalekuri,,pitäkää peukkuja, että kirjottaa sen lähetteen sinne alkuraskauden ultraan !!

Töissä piisaa kiirusta ja kaikenlisäksi mulle tuli tänään opiskelijakin ohjattavaksi ja täytyy sanoa että just nyt tässä tilanteessa evvk..

Tietääpähän sitä etten päivällä enään pääse sitäkään vähää koneelle

lukemaan ja kommentoimaan juttuja mutta iltasin sitten senkin edestä !!

Emmi oli lähtenyt Tinturaa hakemaan, yes toivotaan että synnytys sujuu hyvin :-) Mietinkin just lenkillä onkohan Tiinuska jo nähnyt päivänvalon ???

Piinailijoille oikein paljon plussasädetystä ( minealle ja anille ??? )

Mitkäs teillä on kp:t ??

Pietu mullakin taitaa pikkuhiljaa tulla se öllötysolo iltasella, muutamana iltana on jo ollut merkkejä :-(

Senniina sano neuvolassa että tarvii saikkua mitä sä siellä töissä turhaan raadat, et sen kirkkaampaa kruunua kuitenkaan saa ja väsymyskin helpottaa..

Wemppa kiva kuulla, että harjoitukset on aloitettu, mulla on sellainen kutina, että tärppää pikaseen !

Ankkis mulla on sellainen kutina että plussa sieltä wempan syndelahjaks pamahtaa !! Plussasädetystä täältäl lähetän...

Pinkerton kiitos kun avasit pinon !!

ja sitten en muista mitä muuta mun piti kommentoida ai niin oltiin eilen lapsimessuilla ja näinpäs uuden tämän vuoden äitiyspakkauksen jota aloitetaan jakaa toukokuulla ja aikas neutraaleja värejä...olen varmaan tottunut iloisempiin ja värikkäämpiin pakkauksiin, että tuo näytti jotenkin ihan vaisulta....mutta ihan sievää siellä kaikki oli kuitenkin !!

Nyt makaa soffalle.....

Isotikru

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Täällä PiinaMinea taas nostaa päätään ;) En ole edes koneelle kerennyt kun on työpäivän jälkeen raksahommat kutsuneet. Alkaa olla loppusuoralla se projekti mutta mukavaa hommaa vielä piisaa ihan kiitettävästi. Tapetoinut olen ja maalannut, paklannut ja muuta mukavaa. Työt kyllä rajoittaa nyt hieman sisäistä rakentajareiskaa...

Emmi on kerennyt lähteä tällä välin! Virtuaalivilkutukset sinne vaikka et varmaan hetkeen pääse näitä lukemaan. Toivottavasti jo nyt olet saanut Tiinuskaan jo tutustua.

Ani, piinaahan tämä on tosiaan. Tänään koopeet jo 29, normaalisti olisi tätin tulopäivä, mutta kun ovis oli myöhäisempään niin testaan varmaan vasta kiirastorstai-aamuna jos nyt aihetta siihen ilmenee.

Olisi mahtavaa kun päästäisiin yhdessä odotustaipaleelle ja mahd. pian!

Hymyssä suin (anteeksi!) luen alkuraskauden oireiden kanssa painiskelijoiden kuulumisia. Tässä vaiheessa kun vasta plussasta haaveilee, niin kaikki oireet ottaisi ilolla vastaan. Mutta tiedänhän minä että onhan siinä arjen pyörittämisessä haastetta kun oikein väsyttää ja etoo. Jaksamisrutistus Pietulle ja Isotikrulle (((.)))

Hyrysysylle ja Ankkikselle peukutuksia!

Mitäköhän tässä muuta olikaan... Noh, ainakin lapsille on mentävä taikomaan jotain syömistä. Jatkettava myöhemmin.

-minea-

Emmi on jo varmaan ehtinyt lähteä hakemaan Tiinuskaa kotiin, mutta onnea matkaan kuitenkin ja mukavaa synnytystä!

Wemppa, mukavaa lomaviikkoa ja kiva, että olet positiivisella mielellä. Mä pidän myös huomenna lomapäivän ja sitten on onneksi pitkä viikonloppu.

jup, rakeita tulee taivaalta kovaln tuulen kanssa.

Wemppa; tuulta purjeisiin! :) Minä olen sellainen tohisija, että kuukauden parin odottelu ihan ilman painavia syitä tuntuisi varmaan kamalalta.... Minä kuvittelen aina, että jos ei nyt heti tee jotain jonkin asian eteen, niin viikossa kahdessa ainekset asian tekemiseen heikkenevät radikaalisti..... Joten minusta ei olisi varmasti kahden (mahdollisen) ovulaation " ohi päästämiseen" ..... kun eihän siitä kolmannesta tietäisi. Just joo, hätähousu-logiikkaa.

Ankkis oli ollut inssissä, tsemiä positiiviselle lopputulokselle!

*heh* Te raskauden alkumetriläiset..... Onneksi se heikotus on ohi :) Saatte kaiken sympatiani ja laihan lohdutuksen, että kyllä se loppu ja sitten tulee iso masu ja ankka-vaaperrus.

Dementia ikkuna avaamatta, nyt katosi muut mielestä.

Mutta loppuun omaa jorinaa, kun lueskelin Taaperot ja leikki-ikäiset -osiota. Siellä äiti pyysyi apua jaksamiseen, ruokailut hulinaa jne. Ihan hyvä, että uskaltaa kirjoittaa, että tekisi mieli tirvaista ja joskus pelkää, loppuuko jaksu ja kämmen heilahtaa. Ihan hyvä siis että noista asioista, peloista ja hermoista voi kirjoittaa ja purkautua. Siinä ei mitään. Sitten hän jatkoi, että jos heittää esineen seinään. Ja siitä ne mallin lapset saavat. Minä aloin ihan miettiä, että miten se menee... Lapsien tempperamentista puhutaan paljon ja ihmisten eroavaisuuksista, mutta mihin se tempperamentti (esim. tulta ja tappuraa) häviää pienten lasten äideiltä? Minä olen luullut itseäni rauhalliseksi, mutta olen kiukussa (jollaista en ennen lapsia tuntenut/kokenut) lyönyt /paukuttanut nyrkillä seinää, paiskonut joskus tavaroita ja polttanut päreeni. Totta maar koetan selvittää lapsille, että tavaroita ei saa heittää, mutta äiti kiukustui aivan kamalasti. Ja minusta tavaroiden paiskominen ei nyt niin suuri synti ole, ne ovat _vain_ tavaroita ja jos se kiukkuhuippu katoaa, kun potkaisee jotain esinettä, niin melkein sen parempi. Minä haluaisin rikkoa itse asiassa lautasia, kun joskus kiukuttaa sekä puolison että lasten keittiö/ruokapöytä -avuliaisuus ja siivous (kaikki jää siihen), mutta en raski, kun lautasiinkin menee jokunen euro. Minä vain joskus haluaisin tämäyttää ne kaikki likaiset astiat rikki ja sanoa, että en minäkään jaksa niitä siivota, kun ei muutkaan. Imuri meillä on jo rikkinäinen, kun olen kiukkuani siihenkin pölytoosaan purkanut. Tai ei imuri itse mutta suulakkeet on vähän saaneet huutia.... Niin, siis, miksi ei saa tuhota omaa omaisuutta kiukussa (tai mikä siinä on niin pahaa)? Kun siitä kuitenkin seuraa läksy, tavara rikki ja omista rahoista pois sen uuden osto.....

Tuli käytyä jumppaamassa ja kohta suuntaan minäkin ruokakauppaan. Mies toivoi huomiseksi pääsiäishenkisesti hampurilaisia.

Levinia, jaksamista toivottelen. Mulla on syyskuussa syntynyt neitsyt-tyttönen ja on se aika rauhallista sorttia ollut aina verrattuna meidän kalapoikaan.

Minealle pahoittelut, mutta eihän se täti ole vielä kuitenkaan tullut?

Kaikille mukavaa pääsiäistä!

Ankkikselle piti sanomani, että mahtavia uutisia :))) Nyt vain toivotaan että tärppi käy, ja täti pysyy poissa piiiiiiitkän aikaa!!!!

Olo on pikkaisen parempi, muttei bueno kuitenkaan :(((

Pikkulikka rääkyy sängyssä joten mentävä.

ANI

Pääsi kyllä itku kun testin tein. Enkö taas alkanut uskoa että on tärpännyt. Ja paskat.

Ensi kierto menee miehen työreissun takia hukkaan eli fiilikset on nyt kyllä tosi maassa.

Mutta, ajattelin vaan tulla ilmoittamaan... Nyt töihin.

-minea-

ANI ja MINEA; halitus maximus!!! Että asioiden pitää mennä aina vaikeamman kautta ja elämän pitää melkein antaa ja sitten vetää matto jalkojen alta.

EMMI; Ei se Tiinuska mikään iso typy ollutkaan :) Hyvä niin. Jaksamista ja ihanaa vauva-arkea.

Täällä ei ihmeitä, lapsilla pientä turnaus-väsymystä (yliväsymystä) ja lastenhuoneessa helvetti irrallaan, kun isompi nukkuisi ja pienempi sählää ilmeisesti isomman sängyssä tms. muuten valvottaa. *ääh* Ei muuta kuin kämppä pimeäksi ja hiljaiseksi ja mekastajat tiukkaan otteeseen kainaloon ja nukkumaan!

Tulin vaan toivottelemaan kaikille oikein hyvää ja munarikasta pääsiäistä.

Tänään lähdetään reissuun tuonne Pohjois-Pohjanmaalle ja maanantaina kotiudutaan !!

Minealle negapahoittelut ja älä vielä heitä kirvestä kaivoon, niin kauan kun täti poissa on toivoa ...

Olette ajatuksissani !!

Isotikru

Ette arvaa tytöt mitä olen tekemässä... Vihjeeksi varmaan riittää että sitä samaa mitä joka torstai aina :) Noh, siivoon tietty! On muuten niin maan perusteellisen hyvätuulinen ilma matoille ja peitoille olla ulkona. KÄy niin bofori, ettei mattoja tarvii ees tampata kun pölyt lentää taivaan tuuliin :) Sain pikkulikan just nukkumaan ja tulin tietysti teitä moikkaan :)

Minea: voi sinua ((((halaa)))), Tiedän tuon tunteen. Olen sanonutkin että pienempi pettymys on tädin tulo kuin negatuloksen näkeminen. MUTTA, kuten sanoit, että kiertosi voi olla pidempi myöhäisen oviksen takia, eli mikäs koopee sulla tänään oli?? Jospa testasit liian aikaisin :)))

Wemppa: Toivottavasti et joutunut " talviloman" viettoon :) Hitsin kylmä täällä lounaassakin on, muttei sentään ole taivaalta mitään alas tullut. Pidän peukkuja että labravastaukset ovat hyviä!! Mä olen sulle kyllä hiukan kateellinen tuosta asiasta, ettei voi tässä kierrossa piinailla.. ainakaan niin, miten me sen yleensä teemme (eli sata lasissa) :) Ideaali tilanne sinänsä että voi pelailla ja epä-piinailla ilman että pelkää oman pään sekoavan tai tekevän muuten tepposensa muka-oireiden kanssa. Mutta se tilanne mikä sut tähän ajoi, ei ole ollenkaan ideaali eikä mukava. Kovasti toivon ja pidän peukkuja että tämä olisi se teidän kierto :))))

Senniinalla oli hyvät neuvolakuulumiset :) Hyvä hemppatulos auttaa tosiaan jaksamaan hiukan paremmin vaikka tietysti väsyttääkin. Ernestille pääsiäissilitykset :))

Valdevinan työmatka on siis kunnialla ohi. Hyvin taisit jaksaa vaikka unottomuus vaivasikin. Onko sulle viela tulossa työmatkoja huukon kanssa?? On se ihanaa kun saa nukkua omassa sängyssä, varsinkin kun on koisinu ensin jossain muualla :) Huukollekin pääsiäissilitys :)

Voi Pietu, kurjaa tuo sinun paha olosi. Toivottavasti sait ruokaostokset tehtyä eikä tarvi tyhjin korin lähteä mökille. Ei kait sulle autossa istuminen tee huonoa?? Olikos sulla ensi viikolla se neuvola?? Koita jaksaa, ja sinunkin massulle pääsiäissilitys :))

Isotikrulle vilkutan hyvää matkaa :))

Eikö siellä Kättärillä ole tietokoneita, että Emmi pääsis nopsaan meitä infoomaan :) Mä haluaisin jo tietää tiinuskasta!!

Nyt menen lattiat luuttaan ennenkuin ukko tulee kotio pomppiin mun tielleni. Hyvää Pääsiäistä kaikille!!!

ANI (koopeet 24/28-29)

Hyvää alkanutta viikkoa minultakin. Pääsiäinen tulossa ja odotan sen olevan munarikas...

Olen tämän viikon lomalla, joten saatanpa ehtiä useammin koneellekin.

Lapset ovat niin onnellisia, kun olen kotona. Voi miten toivoisin voivani jatkaa täysipäiväisenä äitinä pikapuolin.

wemppa

Kiva että Wemppa on jo paremmalla mielellä.

Itsellä nyt odottelu viikko. Lugestroneja lykkään ja toivon parasta ja kuitenkaan en usko et ois tärpänny.

Touhuttiin kylllä tuon miehen kanssa ihan oikeaan aikaan,mut viikon päästä vasta saan tehdä testin - ja masentua (tai yllättyä...) aika näyttää.

Jaahas nyt neiti kaipaa iltapalaa. Siispä puuron keittoon.

Jippii emmi,täällä me kaikki pidämme peukkuja pystyssä ja odotamme kovasti tiinuskan ensi kuulumisia ja sinun tietysti. " Työn iloa" !

Ankkis,ihania uutisia sinulla ja toivotaan että wempan synttäripäivä tuo sinulle odotetun plussan.

Wemppa,tosi onnellinen olen puolestasi että olet noin positiivisella mielellä. Ja eihän sitä tiedä miten nopsaan tärppää. Niinhän moni sanoo että helpommin tärppää km:n jälkeen. Minulla se on kestänyt n. 4 kiertoa mutta siihen on varmaan tämä ikä yksi syy ja toinen on että ovistikkuja olisi kannattanut käyttää joka kierrossa. Meillä ne yritykset olivat ihan liian aikaisin niissä kierroissa joissa en tikkuja käyttänyt. Huomasin sen tässä plussakierrossa noista kivuista. Ei taida meillä siimahännät kestää enempää kuin joka toinen päivä taktiikkaa...

Pinkertonillakin on lähellä jo h-hetki. Tosi nopeaan menee nuo kuukaudet. Tietääkö kukaan muu odottajista lapsen sukupuolta etukäteen kuin emmi?

Täällä navassa ei mitään uutta. Iltaetominen on tosi voimakasta mutta oksentamaan ei ole tarvinnut ryhtyä. Olisi varmaan soitettava neuvola-aika mutta pelottaa niin kovasti...

Nyt aamu" kahville" eli vesimukille.

-pietu-

Keli on kylmä mutta ihanan aurinkoinen silti =)

Wemppa: no voi harmi jos olet tulossa kipeäksi!! Kunnon työntekijähän sairastaa lomalla, vaikka eipä se taida paljoa lohduttaa. Ajattelin ihan samaa, että Emminhän pitää kaiketi olla siellä lasareetissa " normaalia" kauemmin, joten miten me kestetään se ettemme kuule tinturasta kuin vasta pääsiäisen jälkeen. Kiitos muistamisesta :) mun koopeet on tänään 22/28-29. Olo on tänään ollut parempi, mutta jotenkin omitunen silti. (Kaippa alan niitä oireita hakemlla hakemaan..). Koita pitää flunssa loitolla.

Nyt on mentävä, pikkulikka huutaa sängyssään.. jatkan kohta

ANI

pikainen toivotus tännekin! emmin tipu siis saatu maailmaan, hienoa, onnittelut sinne koko perheelle, jäämme odottamaan kuulumisia!

isotikruakaan en ole varmaankaan onnistellut plussasta ja hyviä näkymiä ultraan, ja ikävä kyllä vm:lle tsemppitoivotukset, kiva että mieliala hyvä ja luottavaisin mielin tulevaisuuteen!

ja kaikille muille " enemmän tai vähemmän edistyneille" tilanteen mukaan tsemppia.

täällä vietetään pääsiäistä tädin ja muiden sukulaisten kera, tuntuu että vanhana noita-akkana aina päädyn terkkuja tänne kirjoittamaan täti olalla istuen...

mutta josko saataisiin aurinkoa tähän pääsiäiseen, tuuli on kyllä hirmuinen eikä enää plussa-asteet päätä huimaa, mutta eihan lunta ei enää tarvitsisi tulla.

kohta voisi työpöytäänsä siivoilla ja suunnata kaupan jonoihin...

Ani: totta turiset, pelaaminen on paljon mukavampaa spontaanisti ilman tietoa siitä mikä kp on menossa. Voi kun se olisi aina näin. Ja hyvä tässä on myös se, että ei voi sitten piinailla. Mieti kun kävisikin niin, että odottelisi niitä ekoja menkkoja km:n jälkeen, nehän voi tulla 4 - 8 vkon kuluttua. Odottelisi sen 8 vkoa ja tekisi testin ja olisikin raskaana jo ties kuinka monennella viikolla.

Toivottavasti menkkamainen juilinta tarkoittaisi alkanutta raskautta!!

Senniinalla hyvät neuvolakuulumiset! Tuo unettomuus on harmittava asia. ja todellakin, jää sairaslomalle jos se jatkuu. Kun ihminen kuitenkin jaksaa vain rajallisen määrän huonosti nukuttuja öitä. Ja sulla on vielä se pikkuihminenkin kuluttamassa voimavarojasi kasvamalla kovaa vauhtia sisälläsi.

Valdevina: mulle on ennenkin käynyt näin, olen just ajatellut, että Valde ei ole pitkään aikaan kirjoitellut ja sitten kun tuleen pinoon, niin olet käynytkin kirjoittelemassa. Kiitos lomatoivotuksista, olokin on tänään parempi kuin eilen. Ilmat ei tosiaan tällä viikolla ole niin upeita kuin tässä on jo ollut, mutta loma on aina lomaa. Niin, sullakin on noita km:ja ollut... Mutta nyt menet sinäkin jo komeilla viikkolukemilla.

Täällä paistoi vielä tunti sitten komeasti aurinko, nyt on harmaata ja synkempää. Kohta varmaan sataa lunta. Mutta ei se mitään, tää loma onkin viimevuoden lomaa, ja tarkoitettu ns. talvilomaksi.

Wemppa

Täällä sitä ollaan freesinä ja hierottuna :)

Kävin lukaisemassa viime viikon loppupinon ja paljon olitte taasen saanet kirjoitettua!! Tuntuu että te innostutte silloin kun mä en pääset langoille PÖH :)))

Emmi on tainnut lähteä, mutta silti vielä yritän saada toivottetua hyvää synnärimatkaa!! Onneksi ei ihan sentään aprillipilaa alkanut ulos pukertamaan ;))

Wemppa; kuulumisiasi oli mukava lukea :)) Ihanaa että olet positiivisella mielellä, ja minäkin olen samaa mieltä (vaikkei kokemuksia km:sta olekaan) että usvaa putkeen vaan, jos ei ole mitän lääketieteellistä/terveydellistä estettä sille ettei km:n jälkeen saisi heti yrittää. LA:n pystyy nykyään selvittään ultrilla niin hyvin ja tarkkaan ettei sen takia kannata jättää kiertoa väliin... mun mielestä. Mukavaa että oit lomailla näin pääsiäisen kynnyksellä, ja että lapsetkin pääsevät siitä nauttimaan. Munarikasta pääsiäistä tosiaan toivon teille, ja hedelmällistä sellaista ;)))

Pietun paha olo vain jatkuu, tuntuu varmasti kurjalta :( Ja lapset onvat laittamassa sua lekuriin, voi pieniä kun huolehtivat äidistään noin kovin. Soitappa vaan sinne neuvolaan, niin pääset taas lippujen ja lappujen täyttöön :))

Mineallako alkoi sitten myös piinaviikko :) Mä sanoin etten piinaile, kun pelit eivät tainneet osua kohdalleen, mutta epävirallisesti tietysti voin vähän piinata :)) Kiva että olet kaverina :))

Niin paljon oli viikonlopun jutuissanne mitä piti kommentoida, mutta palaan niihin sitten kun muisti toimii :)

Oltiin siis miehen kanssa kylpylässä ja mukavaa oli. Erityisen mukavaa oli se, että sai syödä ruoka-annoksen ilman että piti edes kertaakaan nousta lautasen äärestä pois. Ikävä lapsia kyllä tuli vaikka poissa oltiin vain kaksi yötä, mutta tekin tosi hyvää kahdenkeskinen aikakin. Omassa navassa on nyt jotain kummallista tänään. Tuntuu kuin olis vuosisadan kankkunen!!! Aamulla ei tehnyt mieli mitään, leivän söin väkisin, hirvee hedari oli ja nytkin kun kirjoitan niin kädet tärisee ja hikeä pukkaa. Kankkunen ei tosiaankaan voi olla!!! Koko ajan tuntuu siltä että anders laatta lentää kohta. Olenkohan saanut sieltä kylpylästä jonkun pöpön?? Noh, pikkulikan kanssa kohta ulos, josko olo vähän helpottuisi.

Palailen tänään vielä :)

Hyvää Pääsiäisviikkoa kaikille!!

ANI

Niinpä; niin lasten kuin aikuistenkin on saatava ja myös osattava näyttää tunteensa. Oli ne sitten kielteisiä tai myönteisiä.

Mua huvitti kun laitoit " lapset heräsi" .... mietin, että mitähän se Pinkerton nyt heitti sienään... joo, vitsi!!

Pitää mennä saattamaan ekaluokkaista...

wemppa

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat