Seuraa 

Hei kaikki tutut ja muut!

Olen viettänyt hiljaiseloa palstalta, koska jouduin yllättäen vuodelepoon ennenaikaisen synnytyksen uhan takia rv 22. Kaksi kuukautta makasin ja yritettiin pitkittää synnytystä, kohdunkaula oli jo rv23 täysin kypsä. Niin vaan sinniteltiin viikolle 30+, ja viime viikolla syntyivät pienet kaksospoikamme kiireellisellä sektiolla.

Poikien mitat: 41cm ja 42cm, painot 1600g. Vauvat voivat olosuhteisiin nähden hyvin, ja pääsivät jo pois teholta kevyempään tarkkailuun.

Tämä oli siis meidän 2. icsi, tuoresiirrosta kaksi alkiota siirrettiin. Vaikean raskauden jälkeen siis loppu toistaiseksi hyvin!

T. Mondis ja pallerot 6vrk

Kommentit (10)

Sylikaupalla onnea teille ihanien kaksosten johdosta!

Ajatella, että kesäkuisistakin yhdellä on jo aarteet sylissä.

Jaksamisia pikkuisten hoidossa!

Rantis 7vko la:aan

Voimia vto:n aikaan sekä pojille että teille vanhemmille. Toivottavasti kaikki menee hyvin ja pääsette hyvissä voimissa kotiiinkin, kunhan pojat vahvistuvat ja kasvavat. Melkoisia aarteita! Kaikkea hyvää.

Helmi-Maria ja kaksospojat vm 03 (rv 33+0 1950g/43cm ja vaikea sga 945g/36cm)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Näin sitä kesäkuisten " tili" avautui! Lämpöiset onnittelut ja hienoa että vaikeuksista huolimatta kaikki nyt hyvin!

t. sonjaemma rv 35+0

Suuren suuret onnittelut sinulle Mondis!

Hienoa, että olet saanut nyytit syliisi.

Nautinnollista vauva-aikaa. Kiirettä varmasti piisaa kun saat poitsut kotiin.

Aurinkoa!

Milka

Että ensimmäinen kesäkuinen on nyt saanut käärönsä ja ihan kaksin kappalein! Ajattelinkin että mitähän teille on käynyt kun et ehtinyt koskaan tulla kertomaan teidän 4d- ultran kuulumisista, selvisihän se syy! Hyvä että molemmat pojat voivat hyvin, toivottavasti äiti myös. Vauvantuoksuista kevättä ja jaksamista koko perheelle!

bicci79 ja tyyppi2

Hurjasti onnea arkeesi tuplien kanssa!!!

Minulla olisi tällainen hieman on kysymys, mutta muistatko paljonko sinulla oli hcg arvot pp 14 tietämillä? Ihan vaan sillä, kun itse jännäillään montako kyytiläistä on mukana....

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat