Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Nukuin viime yönä 3 tuntia, kun kipeä vauva valvotti. Huutaa koko ajan, on kovassa flunssassa, nukkuu vain syliin. Väsyttää ihan törkeästi ja itsekin flunssassa ja poskiontelotulehduksessa, särkee kamalasti eikä meillä ole yhtään särkylääkettä. Ja parivuotias esikoinen tähän päälle. :( En jaksa, olen ihan poikki ja kipeä!! Miehen piti lähteä töihin.

Kommentit (8)

VOIMIA SINULLE, MUISTUU MIELEEN MITÄ OLI VÄLILLÄ KUN KAIKKI VIISI LASTA OLI PIENIÄ JA ITSE SAIRAS ,VAUVA VALVOTTI JA MUISTA NELJÄSTÄ LAPSESTA PITI HUOLEHTIA!! TUNTUI VÄLILLÄ ETTÄ HULLUKSI TULEE JA PÄÄ HAJOAA!! JA HYVÄ JOS JAKSAT TÄÄLLÄ PALSTAILLA JA PURKAA PAINEITA NIIN EDES JOKU PIRISTYS JUTTU PÄIVÄÄN!!! NYT MEILLÄ LAPSET KASVANEET JA TUNTUU TODELLA HELPOLTA!! VOIMA HALI SINULLE!!

sinnittele vielä sen verran että käytte apteekissa, itselle särkylääkettä, vauvalle suppoja.. vauva nukkumaan ja itse lepäät kun esikoinen katsoo videoita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

keitä vahvaa kahvia, käy ostamassa naapurilta särkylääkettä. Uloskin voitte mennä tolla säällä vaikka kuumetta, apteekkiin siis. Ostat suppoja tai mixtuuraa vauvalle. Sitten vauva nukkuu, laitat isomman katsomaan lasten videota ja käyt hänen vierelleen nukkumaan sohvalle.

voin todeta, että paljon on kiinni asenteesta. Joskus on vain jaksettava ja mentävä.

Itselläni ei ole vauvaa nyt, mutta kaksi viimeistä ollut todella itkuisia vauvoja. Ja yksi lapsistani on fyysisesti vakavasti sairas.

Eräs tuttavaäitini on yhden osittain valvotun yön aina kuoleman kielissä ja valittaa koko ajan. Mä en oikeesti aina jaksa kuunnella.

Sou vot... Joskus valvottaa lapset, joskus murheet.

Kuolema kuittaa univelat ;-)

Jaksamisia sinne päin..

Kaksi pitäisi hoitaa kouluun ja kaksi vuotiaan kanssa pitäs jaksaa puuhastella. Vauva sentäs nukkuu nyt. Huoh..

Sinnitellään yhdessä tämä päivä ja toivotaan, että ensi yö menee paremmin :-)

osta itsellesi sellainen nenänhuuhtelukannu ja nuhalääkkeitä, jotka alentavat limakalvoja. Huuhtelu auttaa heti siihen päänsärkyyn.

Kofeiinitabletit pitävät hereillä, kun on pakko.

Isovanhemmat, joku kaveri tms katsomaan hetkeksi vauvaa ja menet itse sillä aikaa apteekkiin? Jos et niin pakkaa vauva matkaan ja mene apteekkiin ja koita nukkua päiväunet kun vauva nukkuu. En nyt enään muista oliko sulla isompikin lapsi? Jos niin lukekaa vaikka kirjoja tai anna sen katsoa videoita.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat