Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

tällaista on ollut aiemminkin mutta nyt tuntuu että on paljon enemmän. Ei tunnu pahalta mutta inhottavalta kuitenkin. Pitäisiköhän käydä lääkärissä?

Kommentit (7)

Ja muljahtelut loppuu, kun helpotan elämääni tarpeeksi. Joskus stressinsietokyky on tosi alhaalla, ja silloin pitää oikeasti levätä, ja jättää kaikki ylimääräiset harrastukset pois. Joskus pelkkä ruokavalion ja liikunnan tarkistus auttaa.

Siihen auttaa banaani, sitrushedelmät ja appelsiinimehu.

Mut kannattaa toki käydä myös lekurissa tutkituttamassa et muljahtelut ovat vaarattomia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Magnesiumista ei ollut minulla muljahteluihin apua yhtään, mutta syön sitä silti lihaskramppeihin, joihin se taas auttaa melkoisen hyvin. Minulla tulee lisälyöntejä tuhansia päivässä, jos en muista ottaa Propralia.

Mullakin on kausia, jolloin ikäväntuntuista muljahtelua sydämen kohdalla. Itselläni auttoi pahassa muljahteluvaiheessa magnesium-tabletit, kun sain jostain sellaisen vinkin.

ainakin sellaisiksi olen omat muljahteluni tulkinnut. jossain määrin ovat varmaan ihan vaarattomia, mutta jos kovasti lisääntyvät, niin voi kai olla paikallaan käydä näyttäytymässä lääkärille.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat