Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Onko kenelläkään ollut? Onko merkki jostain vakavammasta? Alkuraskaudessa minulla oli samanlaista pahoinvointia kuin toisissakin raskauksissa.

Minulla ei ole aiemmissa raskauksissa ollut lopussa pahoinvointia. Mistähän tämä nyt voisi johtua?

Kommentit (9)

Mulla on kyllä huomenna neuvola eli kysäisen sieltä. Aattelin vaan, jos jollain täällä olisi ollut jotain vinkkejä.

Mulla tää on nyt ihan viime aikojen juttu. Viikot on nyt 32+5

Edellisessa raskaudessa pahoinvointi loppuvaiheessa oli aivan kauheaa. Samoin tällä kertaa..etenkin aamuisin ja syönnin päälle olo on kauhea. Huomasin kuitenkin muutamia viikkoja sitten, että pahoinvointi on " närästystä" ..ei mitään voimakasta että happoja nousisi ylös tai olisi korventavaa kipua vatsassa. Pelkästään tämä pahoinvointi. Nyt olen käyttänyt muutaman viikon säännöllisesti ja tarpeen tullen närästyslääkkeitä ja olo on aivan mahtava verrattuna siihen, jos jätän lääkkeen ottamatta. Pääasiassa käytän Samarinia, joka ei ole edes lääketta vaan hedelmäsuolaa.

Suosittelen kokeilemaan.. olen varma, että ainakin joillekin tästä on apua!!! =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Pahoinvointi on vaivannut jokaisen raskauden loppuvaiheessa. Ehkä vauva on painanut vatsaa ja olo ollut tukala ja siksi pahoinvoipa.

Ihan lopuksi ripulikin on ilmaantunut kuvioihin mukaan.

Olen itsenkin muutamana yönä herännyt pahoinvointiin.. oletko huomannut onko asennolla ollut väliä? Itse en ole pystynyt nukkumaan selälleen enää moneen viikkoon, koska vauva painaa isoja verisuonia ja se tekee olon aivan kauheaksi. Sanoin oikealla kyljellä oleminen tekee olon huonoksi.. liittyisikö jotenki vatsalaukun sijaintiin!?

saati sitten silloin kun olen raskaana ;)

Tuota " erilaista" närästystä minäkin olen epäillyt syyksi. Eli takuulla tämän ison vatsan kanssa närästää, mutta sitä poltetta ei minulla nyt ole. Eli kuplii vaan välillä nesteet ylöspäin.

En tiennyt, että Samarinia saisi ottaa raskaana ollessa... mieluimmin kun nimittäin joisin sitä, kuin imeskelisin Rennieitä, jotka maistuu mielestäni äklöille.

ap

Tulee sellaisia kuvotusaaltoja kuin alkuraskaudessa. Esikoista odottaessa en muista voineeni pahoin kuin alussa.

Avasinkin ketjun kun kiinnostaa itseäkin. Mutta ainakin meitä on kaksi =)

kun meitä pahoinvoivia on täällä nytkin samaan aikaan jo kolme :) Alkoi vain itseään arveluttaa, kun kaksi aiempaa raskautta on menneet ilman tällaista pahoinvointia.

Tuleeko se teillä muilla yleisimmin silloin, kun vatsa on tyhjä vai syönnin jälkeen? Mulla kun ei tunnu sillä olevan merkitystä. Ei myöskään vuorokauden aika vaikuta, saattaa tulla vaikka ihan keskellä yötäkin, eli herään pahoinvointiin.

ap

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat