Vierailija

Teholiikunta sitaateissa, kun kuitenkin tarkoitan vain jumppaa, pacea.



Meinasin ottaa kuukauden spurtin painonpudotuksessa (nyt 73 kg, 170 cm) ja kunnon kohentamisessa, tyyliin siis ruokavalio kuntoon (eipä tuo hirmu rempallaan ole nykyäänkään, mutta silti) ja n. 3 kertaa viikossa pacessa hikoilemalla, tähän päälle normi koirankävelytykset yms.



Eihän tuo mikään radikaali muutos ole enkä odota sukeutuvani tästä miksikään timmiksi, mutta olisi kiva jos joku muukin on kokeillut vähän " radikaalimpaa" (edelleen sitaateissa, samasta syystä...) muutosta elämään ja onko noinkin lyhyessä ajassa havaittavissa selkeää muutosta kropassa? Aiemmin olen joitain kiloja pudottanut vain lenkkeilyä lisäämällä ja ruokavaliota muuttamalla, mutta eihän siinä mitään kovin näkyvää muutosta ole tapahtunut, no 7 kg sain pois n. 4 kk:ssa, mutta silti, näkynyt vain vähän.

Kommentit (9)

välillä neljäkin kertaa viikossa (lomalla) enkä koe kutistuneeni ollenkaan. painokin on noussut 66 kg ! (aloittaessa 63, olen 172 cm pitkä), mutta olo on parempi, peppu kiinteämpi, käsivarret " kauniit" eikä nykyään edes hengästy pienestä. omaa ruokavaliotani en ole jurikaan muuttanut, siinä voisi olla avain hoikistumiseen ? mutta en valita, olen löytänyt liikkumisen ilon, ja luulenpa että " tehotreenit" väsyttävät ja saavat kyllästymään äkkiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Hitsi, luulin tehneeni aivan täysin selväksi siitä kuinka tietoinen olen, ettei tuo tosiaan ole mikään tehoaloitus... Mutta onpahan jotain verrattuna nykytilanteeseen, ja kyllä toivoisi kuukaudessa _jotain_ muutosta näkevän? (kunnes toisin todistetaan... ;) ) Eikä sen jälkeenkään ole tarkoitus jättää liikuntaa kokonaan (ja kyllä nytkin sitä harrastan koirien kanssa, mutta en mitään lihaskuntoa tai oikeasti hikoiluttavaa, kun juoksukin on syksyn jälkeen jäänyt), mutta ei sitä työssä käyvänä ja opiskelevana yhden lapsen äitinä, kahden koiran emäntänä ja yrittäjän vaimokkeena voi kovin pitkäksi aikaa sitoutua noinkaan tehokkaaseen urkkailuun... Sitten taas jatketaan " kun siihen on aikaa" -tyyliin.

Ohjelma on ja vaihtelen painoja ja toistojen määrää jne.



Viime viikolla tein radikaaleja muutoksia ruokatapoihini, katsotaan josko nyt rupeaisi jotain tapahtumaan.

Välissä kunnon levot ja palautumiset, ja lisänä pitkiä kävelylenkkejä myös lepopäivinä, mutta pari parempaa lepopäivää silti, ettei ole 10km lenkkiä tai jumppaa. Ja vaihteluksi eri lajeja, että rasittuu kroppa eri tavalla. Mutta vaihtelua tarvitsee vasta 1-2kk aloituksesta... jos on rapakunnossa..

En ole laihiksella, mutta katson, ettei kalorien saanti ylitä kulutusta, herkkuja syön tosi harvoin, mutta esim. lämmin ruoka on ihan sitä samaa mitä muutkin syö. Rasvaa vältän.



Liikun 4-5 kertaa viikossa kävelemällä/ pyöräilemällä tunnin kerrallaan. Kävely on sellaista reipasta, missä tosiaan tulee hiki. Pyöräiltyä tulee 16-20km kerrallaan.



Paino pudonnut 2kg, vyötärö kaventunut 3cm. Hidastahan tää on, mutten kestä mitään nälkäkuureja.

Mä olen nyt pari kuukautta liikkunut 6 kertaa viikossa, raskasta lihaskuntojumppaa ja aerobista alkuun joka päivä, ja nyt myöhemmin vaihdellen punttia ja lenkkiä. Lisäksi ruokavalion rajoitus päällä noin kuukauden jo. Yksi lepopäivä viikossa, ja yksi herkkupäivä, nämä eri päivinä.



Tulokset: Vyötärö -10 cm, lantio -5 cm, paino -6kg. :)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Uusimmat

Suosituimmat