Vierailija

jos minulla on approbatur avoimesta yliopistosta ja amk-koulutus?

Täällähän tunnetusti tiedetään määritykset akateemiselle ja ei-akateemiselle mammalle.

Kommentit (23)

AV:lla ei ole takuulla yhtään akateemikkoa :)

T. Akateeminen (joka sekään ei sovi Ap:n koulutukseen. Amk-tutkinto ei ole akateeminen tutkinto)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ja vaikka AV:llä pyörin niin olen sieltä sivistyneemmästä päästä, joten tiedän toki itsekin mikä on akateemikko....Tiedän myös nämä " arat paikat" ja vedätän täällä vähän useamminkin.

Ap

ja jos todella olet ns. sivistynyt, et korosta asiaa mainitsemalla olevasi " sivistyneemmästä päästä" .

Terv. sivusta seurannut ihmettelijä

Vierailija:

Lainaus:

Ja vaikka AV:llä pyörin niin olen sieltä sivistyneemmästä päästä, joten tiedän toki itsekin mikä on akateemikko....Tiedän myös nämä " arat paikat" ja vedätän täällä vähän useamminkin.

Ap

Olet nyt siellä ihan täpinöissä, kun sekosit omaan nokkeluuteesi...

Kyllä on ihmisen kiksit vähissä ja elämä köyhää, ei muuta voi sanoa.

11

Akateemikko eli akatemian jäsen on Suomessa arvonimi, jonka tasavallan presidentti myöntää erityisen ansioituneille tieteen- ja taiteenharjoittajille. Vuosina 1947¿1969 niin sanotussa vanhassa Suomen Akatemiassa oli kaksitoista akateemikon virkaa (neljä luonnontieteellistä, kolme hengentieteellistä, kolme taiteellista, kaksi vaihtuvaa), joiden haltijat velvoitettiin harjoittamaan ja edistämään omaa tieteellistä tai taiteellista alaansa. Vuodesta 1972 akateemikko on ollut valtiollinen arvonimi.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat