Vierailija

Kärsin voimakkasta hikoilusta ja ostin avuksi apteekin Absolut Torria, se on erittäin tehokas tuote, mutta aiheuttaa minulle ihottumaa ja kutittaa minua tosi paljon. Tietääkö kukaan onko trippledry yhtä tehokas?? Aiheuttaakohan se kutitusta?? En ole normaalisti herkkäihoinen!

Kommentit (3)

ostin sellaisen,ja mielestäni tosi hyvä, ei dödö petä koko päivänä, ainoastaan tein sen virheen,että laitoin karvanajon jälkeen ja kirveli ja punaiseksi meni koko kainalo.

Mulle kanssa absolut aiheutti voimakkaita oireita, kunnes vähensin määrää. Sitä ei kannata todellakaan kun enintään kaksi sipaisua laittaa ja käyttää sitten vaikka päivittäin lisäksi tavallista antiperspirantti. Lisäksi auttaa, jos laitat absolutin reilusti ennen nukkumaanmenoa, että ehtii takuuvarmasti kuivaa kunnolla. Jos kainalo jää vähänkin kosteaksi kun laitat kädet suppuun, kirvely on voimakkaampaa. Ilmeisesti alkoholi ei haihdu tms. Itse laitan tuntia ennen nukkumaanmenoa ja olen kainalot auki.

Kävin myös ihotautilääkärillä, nykyään käytetään myös botoxia estämään hikoilua, maksaa n. 250 tai alle lääkärinpalkkioineen ja kestää aika kauan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat