Vierailija

Kommentit (10)

voi jeesus sentään soita nyt vaan vaikka terveyskeskukseen omalääkärilles, kyllä ne tietää kun on se saatanan opus siinä pöydän kulmalla. mulla on käytössä buventhol,beclomet ja claritynin kaltainen halpislääke.

lääkettä suostunut määräämään.

Varmasti nyt ainakin toistaiseksi pärjään ilmankin lääkettä, mutta tuollaisia 2-vastaajan antamia vinkkejä yms toivoin. Kiitos vastauksista ja tsempitykset kaikille nuhanenille!

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla

mä olen astmaatikko ja olen raskaana rv 30 ja käytän koko ajan noita mainittuja lääkkeitä ihan lääkärin suosituksesta. en muuten hengittäisi ollenkaan, käytän samoja lääkkeitä kun imetän. kumpi parempi; hengitän ja olen raskaana lääkityksellä vai kuolemme molemmat.

hanki ilmankostutin, älä mene ulos, älä tuuleta, älä kuivata pyykkiä ulkona. Vältä autoilua.

Jos menisit lääkäriin niin saattaisi kyllä läytyö jokin sellainen lääke, jota voisit syödä.

itse olen käyttänyt raskauksien ja imetyksien aikana allergialääkkeitä. En pärjää ollenkaan ilman.

En kuitenkaan suosittele mitään sillä lääkäri osaa suositella sinulle parhaiten sopivat lääkkeet.

kyllä allergialääkkeitä saa ja pitääkin käyttää vaikka imettäis tai olis raskaana. haloo ap miten sä kuvittelet astmaatikkojen elävän???!!!

Vierailija:

Lainaus:

itse olen käyttänyt raskauksien ja imetyksien aikana allergialääkkeitä. En pärjää ollenkaan ilman.

En kuitenkaan suosittele mitään sillä lääkäri osaa suositella sinulle parhaiten sopivat lääkkeet.

Siksi kannattaa soittaa teratologiseen, tai pyytää lääkäriäsi soittamaan.

Monet kieltävät imetyksen jonkun lääkkeen takia ihan " varmuuden vuoksi" .

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat