Seuraa 

uusi pino uudet plussat!

Minä tästä suuntaan apteekkiin kun lapsenvahti tuli ja yritän kestää huomis aamuun sen testin kanssa ;o)

Niiloakseli kp21 yk 9 dpo 9

Sivut

Kommentit (101)

Eihän se mikään haamu oo, jos näkyy ilman tihrustamista vaan plussa! =)

Mun tikussa vaan ei näkynyt yhtään mitään tänä aamuna. On tainnu ne varjotkin olla katsojan silmissä. =(

Ainoo toivo on oikeestaan enää se, että ovis ois tosiaan ollu vasta pari päivää myöhemmin, mutta mitäpä sekään auttaa. Kun ei tärppää niin ei tärppää..

T: masentunut piipaa kp24/28 dpo11?

Lastwishin testitulosta odotellessa;) Mielenkiintoinen käyrä sulla on. Toivotaan että se enteilisi plussaa!!

Lisuliinille tätipahoittelut ja parempaa onnea alkaneeseen kiertoon!! Jäipä kyllä lyhyeksi sun kiertosi.

Omituinen on käyrä täällä, osoittaisi oviksen kuitenkin olleen kp 20 niinkuin tikkujen ja tuntemusten perusteella ajattelinkin. Tyhmän luottavaisena täällä edelleen mennään...Ottakaahan sitten koppi kun tipahdan alas;)

Onkos Piipaalla ollut testiaamu??

Nyt pikkumies hikeentyy joten mentävä onpi=)

p02p06 kp 21/26-31 yk 4

http://www.fertilityfriend.com/home/187736

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Testin kuivuttua viiva on selkeämpi <3<3<3

Testaan niin kauan että saan sen vahvan plussan... voi tätä riemua taas ^^ Siinä testi viivassa on ihan aikuisten oikeasti väriä <3<3<3

Noniin pitäis laskeutua taas maan tasalle ettei käy niinkuin viimeksi ja mene kesken :E

Lastwish ja kp 31/32 tai 3+5 ^^ \o/

aivan epäreilua ja kurjaa että täti kuitenkin tuli*halii* toivottavsti ois väärä hälytys kuitenkin.

nyt vaan ihanpikaisesti omaan napaan, hanimoon jää nyt todellakin odottamaan aprempia aikoja, muut meillä jo alkavat olla terveinä, niin iteppä nyt sitten oksennan ja voin pahoin. ovistestiin tuli oikein paksu ja hieno viiva mutta jäänee hyödyntämättä...

niin ja kiitos onnitteluista

Oli muutama muu joilla samat kp' t meneillään ja siis piinaviikko. Itsellä ei siis minkään sortin tuntemuksia joten en aio edes testailla. Viimeksi testasin innokkaana parikin kertaa kun jonkunsortin oireitakin oli. Ja niinhän se oli negaa, menkkojen myötä tuli jotain verihyytymiä uloskin että oisko ollut jotain yritystä kuitenkin, mene ja tiedä.

Joten vuoteen 2008 taitaapi mennä. Toivottelen tässä kohtaa kuitenkin kaikille plussaonnea niin ovistikkuihin kuin raskaustesteihinkin! Ja hyvää pääsiäistä!

Me lähdemme reissuun jos poika tervehtyy flunssasta.

kp 22 muistaakseni/24-26 yk2 (pojan kohdalla meni yk 18)

meillä tauti meinaan, ei olla oksennettu eikä ripuloitu sitten eilisen, eikä väsylään enää paina, oli kyllä ilkee tauti ei toivois pahimmalle vihamiehellekkään.

toivoilmarille suurensuuret pahoittelut tädin tulemisesta*halaaa*

niiloakseliako tässä saa seuraavaksi alkaa peukuttamaan*bd bd bd*

ja kiitos vielä kerran onnitteluista, eipä ihme että on teiltäkin ohi menny moinen asia, koska emme kertoneet kenellekkään asiasta etukäteen :)) ihan vaan kaksin oltiin, todistajatkin pappilan puolesta.

ovisplussaa ja vahvaa sellaista näytti myös tänään, mielenkiintoista mielenkiintoista, noi on vahvimmat plussat mitä ikinä olen saanut, silti ei mitään kipuja ei mitään viitteitä että ovis olis tapahtumassa, kuitenkaan lämmöt eivät nousseet sen viime viikonlopun ovisplussan jälkeen..aika ymmälläni olen ja ihmettelen että aloitanko ne luget vai en. on tää vaikeeta, huh huh ja kokoaika epäselvemmäksi menee..

tamatu kp 16/

Huomenta kaikille, minä edelleen huvittuneen seuraan lämpökäyrääni joka on taatusti yhtä sekaisin kun minä tällä hetkellä. Unottemuus vaivasi 3vrk ja aloin jo olemaan pihalla kuin lumiukko. Sain sitten apua lääkäriltä unettomuuteeni ja illalla nappasinkin kaksi tablettia joiden avuilla nukuin komeasti pommiin ja miehellä oli 15min aikaa pukea lapset ja viedä ne tarhaan :DD Olenpahan vihdoinkin nukkunut <3

).(=

Valkkari on kovin vetistä ja sitä " lorahtelee" selkää särkee ja rinnat on kipeät, ei juuri sen kummempia oireita ole :D Onneksi on niin paljón tekemistä että aika kulkee nopeasti niin ei ehdi jäädä tarkastelemaan itseääni suurennuslasilla ollenkaan. Seksiäkin on harrastettu vain kun sain ne muka ovisplussat ja pari kertaa sen jälkeen :D Näyttelystä saatu kasvattajaluokan voitto lämmittää edelleen joten olen hyväntuulinen :)

Oikein paljon tsemppiä uusille kuumelijoille, paljon tsemppiä " vanhoille" ja sylitolkulla plussatuulta koko sakille ~~~+++++++++++++

Lastwish kp 30/32-? yk 3 (testejä odotan postin tuovan pian)

http://www.fertilityfriend.com/home/18c670

meidän nettikatkon aikana eli Lastwishille isot onnittelut haamusta ja viivan vahvistusta toivon kovasti!!

Pikainen kirjoitus minulta kun olen julkisella koneella ja aikaa vain tunti. Oma olo taas eilisen jälkeen turhankin luottavainen, saas nähdä nyt sitten miten tämän ämmän käy, alan tukkanuottaislle tädin kanssa mikäli se kehtaa meille tulla=D

Piipalle negapahoittelut mutta toivohan ei tosiaan ole vielä menetetty!

Tätipahoittelut kaikille joiden luo se on jo hyökännyt ja parempaa onnea uuteenkiertoon!!

p02p06 kp 23/26-31 yk 4 ja lämmöt nousussa;)

Pitkästä aikaa... *nolona*

Onnittelut ensinnäkin plussanneille ja pahoittelut tädin kiusaamille!

Tänne kuuluu pitkästä aikaa hyvää! Me päästäänkin jo tänä keväänä niihin hoitoihin!!! Siis soittelin ma sinne polille, ja sanoivat että heti saa aloittaa, kun itsestä siltä tuntuu! Nyt vaan ootellaan seuraavia menkkoja, ja tällä kertaa mua ei yhtään harmita vaikka tulisikin, pääseepähän sitä nopeemmin vaan hoitoon...

Joo, mutta nyt täytyy lähtee ton pikkuvipeltäjän perään!

napero kp25/33-50

Essi78: Harmin paikka toi sun negas, mutta mistäs sitä tietää, jos oot yhä liian aikaisessa testaamassa.

Gaiole: Hienoa, paksu ovisviiva! Tiedät, mitä pitää tehdä ;) Mullakin oli omalla mittapuullani katsottuna suht myöhään kp:inä 17 ja 18.

Niiloakseli: Toivottavasti et ole tulossa kipeäksi etkä hulluksi vaan raskaaksi!!!

ON: Pikaisesti selailin pinon, kun päätettiin lähteä länsi-Suomeen sukuloimaan ja pelkään, että muut näkevät, millä sivuilla pörrään, ja pääsiäispöydässä riittäisi muutakin puhuttavaa kuin ukin uudet hampaat. En siis taida pystyä oikeen täällä palstailemassa käymään, vaikka en malttaisi olla täältä pois sitten millään. Mutta ens viikolla sitten viimeistään palailen, tosin varmaan joudun myös piakkoin myös vaihtamaan pinoa, kun on suht varmanlainen olo, että tärppi ei oo käynyt :( Sellaisia oireita, jotka eivät oviksen jälkeen olisi mulle tavallisia, ei ole ensimmäistäkään. Maanantaina tai tiistaina ajattelin kuitenkin testata, mulla kun on noita tikkuja kaappi väärällään - etteivät menisi vanhaksi! ;)

Hyvää pääsiäistä teille kaikille

toivottaa sytämmestään

Minni kp oisko 22 / n. 28

Minnekköhä Tamatun oili on kadonnu, onkohan lähtenyt pääsiäisen kunniaksi hävytön kaukomaille? No josko se sieltä vaikka jo tänään palajaisi?!

Elähän nyt Piitu-Liina vielä luovuta, pidetään peukkuja ettei se täti tuliskaan=)

Toivotaan et Korallin ovisajan hyödyntäminen nyt tuottaisi tulosta;)

Piipaa, harmitusken harmitus jos ei teillä vieläkään onnistanut. Mutta ehkä vielä jossain kytee toivonkipinä?!

Niinköhän on peli toiveista huolimatta tämän kierron osalta pelattu kun aamulla lämmöt vähän laskeneet. Nenä vähän tukkoinen, vieläpä taitaa flunssan pukata. Olenkin onnistunut välttämään moisen jo pitkään. Vatsa sekaisin joka taitaa enteillä alkavia menkkoja, viime kierrossa sama homma=(

No mutta muutaman päivän kuluttua tämä piina päättyy, toivottavasti ei kuitenkaan tädin tuloon.köötkin kurja ämmä poissa!!

Tänään mukava päivä tulossa trullituksen ja ilta-ajelun myötä. Varmasti esikkoa jännittää tosi lujaa. Pääsiäiskokot sytytetään ennen kahdeksaa joten ajoissa täytyy olla ajelemassa.

p02p06 kp 26/26-31

http://www.fertilityfriend.com/home/187736

Jospas sitä itsekin pinoutuisi ja ilmoittautuisi siis joulukuisiin mukaan! =)

Alempana olen kertoillut tilanteestani enemmän.

Mahdollista LA:ta en ole katsonut ja kp on nyt luultavimmin 17/26 eli vielä on piinailuun aikaa.

Olotiloja en ole kauheasti kerinnyt tutkailemaan sillä olen tehnyt näyttöä, mutta huomenna sekin päättyy, joten vielä kerkiän. ;)))

Lukaisen teidän muiden kuulumisia niin pääsen paremmin mukaan keskusteluihin ja siihen, että keitä täällä yleinsäkin on ja löytyykö " tuttuja" joukosta (toivottavasti ovat päässeet jo odotus-puolelle!).

Nyt ei taida mitkään lohdutuksen sanat auttaa. Itke ja raivoa ajan kanssa helpottaa...

Minäkin varmaan ensi viikolla tulen perässä tammivauvoista haaveileviin,en millään jaksa usko että nyt ois tärpänny. Varsinkin kun yhdessä pinossa jollekkin oli gyne sanonut että teroista on monesti enempi haittaa kuin hyötyä vauvan teossa...

).( kp 26/28-> jne. oireita ei ole enää merkittäviä,hiukan etoo mutta niin aina oviksen jälkeen,huimaa jonnin verran, nännit kipeänä,valkovuoto runsas,nukuttaa aamuisin. Mutta nämä oireet on niin yleismailmallisia ja ilmaantuu aina oviksen jälkeen. Toivoa on siis vielä!!

Toiveet on kyllä korkealla kun omasta mielestä osuttiin nappi ajoituksella oviksen kanssa pupuilemaan jne. mutta täytyy yrittää pitää jalat maassa ja pää pilvissä ;o)

Plussa tuulia+++++ kovasti kaikille

Pahoittelut tädin riivaamille :o(

Niiloakseli kp 26/28->39... luomukierto mysteeri :o/

sorruin sitten testaamaan ja nyt odotellaan tätiä käymään :o( tyylipuhdas nega tuli kp27/28->

joten jouluvauva ei taida nyt olla meidän juttu.

Negassa se hyvä puoli että mieheni tajusi olevansa sittenkin aikalailla vauvakuumeen pauloissa :o) joten nyt kohti tammivauvaa! Toivottavasti kierto ei veny mihin sattuu...

Niiloakseli pettyneenä :o(

Kyselit noista oireista:

" yläpää on ku sahara ja alapäässä vallitsee trooppinen ilmasto?????"

No mulla on melkein koko kierron ollu alapää ku sahara, siitä tuolla aikasemmin valittelinkin :D

" Onko siis jollain ollut oireena mitään seuraavista?"

kuiva suu/huulet KYLLÄ

nännit arat KYLLÄ

höpö olo, semmoinen epätodellinen hmm Mulla on kyllä joku dementia ku tuntuu ettei muista mitään ja pää on pilvissä.

aamu väsy ei meinaa sängystä ylös päästä KYLLÄ

illalla huono olo KYLLÄ

hirveä himo paahdettuun sipuliin.... mulla suolaseen, mä voisin syödä koko ajan jotain suolasta :DD ja sitten taas janottaa ja juon pari litraa nestettä ja laukkaan vessassa..semmonen kiva oravanpyörä menossa täällä :D

lastwish

Aamu alkoi niin maan ihanasti kun menkat sitten kuitenkin tulivat ja kun olin lähdössä töihin niin autossa paloi öljyvalo...vittu että ottaa päähän!!! Öljyt sain haettua miehen autolla ja töihin pääsin, mutta niistä menkoista en taida päästä eroon muutamaan päivään...

Ehkä se vaan on niin että meikäläiset lisääntyy vaan tammi-helmikuussa! (mun koko suku on vesimiehiä...)

Eiku tammikuun listoille.....

TAMATUn perheelle pikaisia paranemisia! Ja onnitteluni naimisiin menon johdosta!

TOIVOILMARILLE iso halaus !

NIILOAKSELI: Vai et ole maltillinen? :) Kyllä tuo minusta kovasti siltä kuulostaa...verrattuna minuun. =D *nolona* Toivon kuitenkin sydämestäni, että sitten kun testaamaan " sorrut" niin se olisi railakas plussa. Tädillesi toivon jaksamista vaikean sairauden kanssa ja voimia paranemiseen.

PIIPAA: Toivottavasti täti ei ole kurvannut siihen suuntaan! Minä täällä jännäilen sun puolesta, joten tulehan heti kun vaan kerkinet niin kertoilemaan kuulumisia.

ON: Minun on myönnettävä, että enhän minä sitä apteekissa käymistä pystynyt vastustamaan vaan huomasin matkalla mummolaan kurvaavani tutun apteekin eteen ja poistuin sieltä heilutellen pientä pussia missä oli Aconin early detection.

Korkkasin paketin melkein heti kun kotiin pääsimme ja nyt tulikin pääsiäispyhistä pitkiä (ainakin mulle) sillä siihen testiin tuli kuin tulikin toinen viiva! Erittäin haalea ja en siksi meinannut uskoa silmiäni. Olen sitä tutkaillut vielä tänäänkin kun epäluulo hiipii mieleen ja siinä se viiva vaan nököttää edelleen. :)

Onhan tuo tottakai vielä varmistettava kunhan apteekit taas aukeavat eli huominen pitää vielä sinniä, että pääsee uuden testin ostamaan. *huih* Olo vaihtelee onnellisesta epäluuloiseen ja kaikkea siltä väliltä.

Kp kaiketi jotain 22/26 eli hätähousu olen. ;)))

Palailen vielä kurkkimaan kuulumisianne tänään. Nyt jos hetkisen huilaisi kun nuorimmainen päikyillä ja vanhimmat ulkona.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat