Vierailija

Miksi olette yhdessä? Itse tajusin vähän aikaa sitten, kuinka paljon rakastan entistäni. Nykyiselle en pysty edes sanomaan/valehtelemaan että rakastaisin sitä. Olemme naimisissa eikä ylpeys anna periksi erota. En tosin tiedä välittääkö entiseni minusta enää yhtään... Miten tästä pääsee yli?? Onko muilla kokemuksia??

Kommentit (2)

exääsi vaan sitä aikaa, jolloin olitte yhdessä ja olit kenties vapaampi ja " vastuuttomampi" , kuin nyt. Mä luulen, että toi ei ole tavatonta mutta älä erehdy rakkaudeksi sitä luulemaan.

Mieti olisitko oikeasti valmis palaamaan siihen " hauskaan" mitä teillä joskus oli? Johtaisiko se johonkin vai ei?

Ja miksi erositte?

Kevät on tällaista aikaa, että jotain pitää kaivata/haluta/haikailla ja unelmoida, tuskin se vakavampaa on....=)

Vierailija:

Lainaus:

Miksi olette yhdessä? Itse tajusin vähän aikaa sitten, kuinka paljon rakastan entistäni. Nykyiselle en pysty edes sanomaan/valehtelemaan että rakastaisin sitä. Olemme naimisissa eikä ylpeys anna periksi erota. En tosin tiedä välittääkö entiseni minusta enää yhtään... Miten tästä pääsee yli?? Onko muilla kokemuksia??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat