Vierailija

näin, ei juo pelkkää maitoa, kahvissa vain ja jogurttia ja juustoa menee vähän. Illalla en enää uskalla antaa kun yöunet viivästyy selvästi.

Kommentit (21)

En voi ymmärtää kahvinjuottamista lapselle. MInä juon teetä mutta mieheni kahvia. Hän antoi ensimmäisen lusikallisen aamukahvista 2 -vuotiaalle. Tästä tuli tapa, mutta siis joka aamu tyttö saa teelusikallisen maito-kahvia isän kahvimukista. Se saa riittää vielä pari vuotta.

nautintoaine. Tyhmää antaa tuota pienelle lapselle. Antakaa vaikka maito-teetä (perus Earl Grey) iltapalan yhteydessä, paljon terveellisempää

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kyllä olet vastuuton äiti. Meillä yhden ystävän lapsi sai juoda 3v. kahvia ja 4v. todettiin sit vatsahaava ja oksensi verta. Hullujako te ihmiset olette? Eihän kahvi ole terveellistä aikuisellekaan.....

mutta on tosi: pöndellä juotetaan lapsille ihan yleisesti kahvia. Valitettavasti meidänkin suvussa niitä maalaisserkkuja on, jotka on tarhaiässä aloittaneet kahvin juonnin. Ihmettelen kyllä vanhempiaan, tosin tämä ei ole heissä ainoa ihmetyksen aihe...

Toi " lapsi alkaa huutamaan jos ei saa" on todella huono selitys! Te ootte niin pulassa kun lapsi keksii (ellei ole jo keksinyt...) että kaiken saa huutamalla! Teette lapselle niin suurta karhunpalvelusta, että huh huh!

Seurapiiri samanahenkistä, böndejä ollaan juuriltamme. Kauhee haloo nousee yhden lapsen kahvinjuonnista! Ei sitten tullut mustakaan ns. normaalia kun sain ite juoda pienenä kahvia ja jatkan siis epänormaalina perinnettä seuraavalle sukupolvelle.

Suurin osa kritisoijistani varmaan vetää itse kunnon perslärvit kerran viikossa ja hoitavat lapsiaan seuraavana päivänä krapulassa.

ap

itse suuhunsa ellei hänkin saa. itse en pidä pahana, sainhan itsekin 70-luvulla kahvia pullamössösokeriliemessä maitoon sekoitettuna! vissiin samoin kuin aikaisempikin kirjoittaja tässä. muistan kun jo ekaluokalla join aamukahvia kouluun lähtiessä. sitten kesäleirillä oli kauheeta kun ei annettu kahvia viikkoon :(

ap

...mutta tiedän minäkin Savonlinnasta perheen, joka antaa lapsilleen kahvia siinä missä itsekin sitä juovat. Useamman kerran päivässä....sääliksi käy lapsia, vanhemmat täysin vastuuttomia.

Vaikka tämä olisikin aprillia, niin suosittelen antamaan lapselle kofeiinitonta teetä, marjateetä esim. voi aivan hyvin antaa jo pienellekin.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat