Seuraa 

Eli ongelmani on seuraava: Omistan Brio Racet ja Emmaljungan Smart Duo Kombit ja nyt olen miettinyt, säilytänkö turhaan noita Brioja tilaa viemässä. Eli mitä mieltä ootte tarviiko noita Brioja ollenkaan jos on noi Emmaljungatkin? Vauva on nyt viikon vanha ja vaikea hahmottaa tonne jonnekin vuoden parin päähän kärrytarvetta.

Ei ole iso ongelma, mutta ajattelin nyt kuitenkin kysyä teiltä neuvoja :)

Kommentit (3)

Minä myin yhdistelmät pois, kun poika täytti vuoden. Olivat turhan raskaat ja tilaavievät rataskäytössä. Kuomurattaat, joissa selkänojan saa makuuasentoon, ovat paljon kätevämmät ja riittävät yksinään. Niin ei vaan taida olla Raceissa?

Meillä siirryttiin tuolloin Teutonian Timmyihin ja ovat olleet tosi hyvät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ja niin olen itse tehnytkin. Meille ostettiin kolmoselle Racet kun täytti 2v (olisi voinut hankkia jo aiemmin...), olivat käytössä vuoden kunnes nelonen syntyi. Silloin käytimme E:n Duo Edgejä vauvalla, ja matkarattaina Gracot autossa. Kun nelonen täytti vuoden, Racet siirtyivät matkarattaiksi kun ovat paljon mukavammat mielestäni. Nyt kun nelonen kohta 2v käytämme Raceja yhä enemmän myös muuten liikkuessa. Viidennen laskettu aika elokuussa, ja taas Racet taitavat päästä hiukan " lepäilemään" , ovat toki hyvät neloselle jos kaksi työntäjää, mutta meiltä löytyy myös tuplat kahdelle pienimmälle.

Säästä siis ne Racetkin, vuoden kuluttua (viimeistään) niitä on kiva työnnellä kevätauringon sulattamilla teillä isoksi kasvanut " vauva" kyydissä... :)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat