Vierailija

Hei,

Siis tota jäin miettimään, että onko teillä varakuppi vai miten hoidatte tyhjäämisen? Siis kun eikö se olisi mukava huuhdella sen jälkeen, kun olette tyhjänneet sen...meillä kun duunissa ei ole lavuaaria vessassa, että pitäisikö ostaa kaksi kuppia vai mitä ihmettä...

Tyhmä, tyhmä kysymys, mutta en tajua.

Kommentit (10)

ja huuhtelen siinä, mutta ota puolen litran pulloon vettä vessaan mukaan ja huuhtaise kuppi vedellä pöntöllä istuessasi, ei ole kauhean hankalaa. Jonkun kerran olen tyhjentänyt kupin ilman pesua matkalla ollessani, mutta itsellä on mukavampi tunne, jos kupin on saanut huuhdeltua tyhjennyksen yhteydessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mulla ainakin on sen verran runsaat kuukautiset, että kuppia tyhjentäessä joka paikka sotkeentuu vereen ja verta ehtii valua ennenkuin ehdin laittaa kupin takaisin. Ja joudun käyttämään sidettä lisäksi. Tästä syystä en käytäkkään kuppia muualla kuin kotona. Muualla on sitten tamponi käytössä.

hyvin pärjään 7.30-15 välisen ajan ilman tyhjentämistä. Ainoastaan tokana vuotopäivänä (kun vuotaa eniten) täytyy tyhjennellä useammin, näin siis mulla.

Aika huonot vessat teidän työpaikalla, jos naisten vessassa ei ole käsisuihkuja

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat