Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

mieheni laittoi työhakemukseensa harrastusten kohdalle että " piirtäminen, urheilu ja näytteleminen. " Mikä oli minusta täysin naurettavaa!!! hän on piirtänyt viimeksi muutama vuosi sitten ja tv-avustajan ei juuri näytellä tartte. Näyttämöllä hän oli viimeksi noin 10v. sitten.

En itse ikinä liioittele harrastuksiani ja tuollanen on minusta jio petosta.

Kommentit (13)

vaikka kehuu aina olevansa niin rehellinen tyyppi että pois alta.

Hän on esimerkiksi ollut työttömänä pari vuotta ja sen ajan hän asui ulkomailla äitisä luona, joka asuu Italiaiassa , mutta olen sanonut hänelle että hän vois ihan hyvin sanoa että oli töissä siellä, koska se ei ihan valehtelua ois, sillä hän oli siis töissä siellä, kylläkkin pimeesti.

Mutta sitä hän ei halua kertoa, juuri sen takia että työ oli pimeetä hommaa eikä siitä ollut työsopimusta tms. Mieluimmin hän sanoo että oli työttömänä ja loikoili vaikka biitsillä.

ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

tv-avustajan tehtävät vastaa ihan hyvin satunnaista näytelmäkerholaista tai oikeastaan enemmänkin. Mistä sä tiedät, koska ystäväsi viimeksi on piirtänyt.

Sä taidat vaan olla kateellinen ystävällesi kun sillä on aktiivisempia harrastuksia kuin sulla. Taidat itse olla sitä " harrastan käsitöitä ja lukemista" sarjaa?

Mikä idea on valehdella cv:ssä? Miksi pitää antaa itsestään " parempi" kuva kuin todellisuudessa on? Juksaaminen paljastuu kuitenkin ajan mittaan! Mutta jokainen elää elämäänsä tyylillään, toiset miehesi tavalla! Onnea matkaan....

minä piirrän itse huomattavasti paremmin ja harrastan urheilua enempi kuin tämä mukamas urheileva mieheni.

Minua vaan raivostuttaa kaikenlainen valehteleminen jä vääristely. Ehkä sen tv-avustajan hommat voi nyt laskee näyttelemiseksi sittenkin... Mutta sen tied' än etti hän ole piirtänyt pitkiin aikoihin.

ap.

En " uskaltaisi" liioitella tai valehdella cv:ssa, jäisin vielä kiinni :)

Mutta antamasi esimerkki ei kyllä kuulosta mielestäni mitenkään vakavalta. Riippuu tietysti hiukan haettavasta työpaikasta (eli liittyykö harrastus suoranaisesti alaan).

luen ehkä yhden kirjan vuodessa, lenkillä käyn enkä kahdesti vuodessa ja ohjatussa jumpassa olen viimeksi ollut yläasteella. Olen normaalipainoinen ja pukeudun melko sporttisesti, joten ulkonäöstä voisi kuvitella että urheilisin edes vähän.

Mä luulen et suurin osa ihmisistä keksii hakemuksiin jotain.. en ymmärrä miten sua voi joku noin vähäinen asia raivostuttaa. Tuskin sun miehes sitä duunii saa harrastuksensa perusteella, eiköhän hän saa sen työkokemuksen ja koulutuksen perusteella...omituinen tyyppi taas täällä raivoaa

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat