Seuraa 

Suomalainen ystävä saa vauvan kesällä Usassa ja mietin, että mitä mahtaisi haluta Suomesta lahjaksi. Pitäisi myös olla suht helppo postittaa, mutta kuitenkin selvästi lahja. Mitä kaipaatte Suomesta vauvallenne?

Kommentit (5)

Tutan vaatteet ovat olleet meille mieluisia lahjoja. Saimme myös Marimekkoa, joka taitaa olla suosikkimerkki ulkosuomalaisille vauvoille. Me nimittäin saimme 8-9 unikkokuosista Ainun tuttipulloa, onneksi sentään erikokoisia ja -värisiä :p Mielestäni nuo Ainun pullot eivät ole parhaita mahdollisia joten jäivät meillä vähälle käytölle kun suosikkipulloiksi muodostuivat muut merkit. Mutta jos Marimekkoa tekee mieli lähettää niin onhan heillä muitakin tuotteita kuten esim erittäin kätevät ruokalaput :)

Vauvaa ei vielä ole, mutta toiveet on kyllä selvillä.

Kirjoja, kirjoja, kirjoja! Niissä on kasvun varaa. Jos haluaa nopeasti käyttöön otettavan, voi ostaa runoja, Esim Kirsi Kunnaksen kirjoja tai Vauvan vaaka kirjan johon on cd:kin.

Moni varmasti myös tykkäisi Marimekon vaatteista tai vaikka jostain suomi-verkkareista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Itse olen pyytänyt, että lahjoiksi lähetettäisiin suomalaisia lastenlauluja ja kirjoja. Ihan vauvalle sopisi hyvin jo mainittu Vauvan vaaka CD, jossa on jumppa/leikkiohjeet mukana.

Vaatteista olen toivonut Ruskovillan kypärämyssyjä ja silkkihattua (vastasyntyneelle). Nämä ei ole mitään erityisen kauniita, mutta osoittavat, että lahjan antaja ajattelee vauvan hyvää oloa.

Hieman isommille (taaperot jne) lahjoiksi sopii vaikka Fröbelin palikat DVD:t ja CD:t, Muumi DVD:t ja Mauri Kunnaksen kirjat.

suomenkielinen vauvakirja (siis johon äiti kirjoittelee muistiinpanoja ja liimailee kuvia). Kirjat, cd:t ja dvd:t tulevat ennenpitkää käyttöön ja nämä ovat niitä asioita, joita itse aina tuon Suomesta ja sukulaiset ja kaverit lähettävät. Dvd:t näkyvät kylläkin vain kannettavan kautta (ja joissain soittimissa, mutta ei kaikissa). Vaatteet USA:ssa on halpoja ja hyviä, niiden lähettämistä en kauheasti suosittele, Tutta-potkarit repeää haaroista yhden pesun jälkeen. Marimekko-vaatteet ym Marimekko-tavara on tietysti kivaa, mutta kannattaa sitten ostaa sitä parempilaatuista (Suomessa tehtyä). Kulahtanutta pallopukua ei viitsi täällä esitellä suomalaisena designvaatteena:-)

Tyttovauvamme syntyi tammikuun lopussa taalla Englannissa. Hyva ystavani lahetti Suomesta paketin, jossa oli mm. Ainun Unikko tuttipullo, unipussi, Tutan vaatteita, lelu, jossa suomenkielista tekstia, kaksi paria punaisia Muumi-sukkahousuja jne.

Olin paketista kovin otettu. :)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat