Seuraa 

Heippa!!!

Mitäs mimmit?

Tää pissi vielä tänä aamuna tikkuun, niin vielä näytti vahvaa ovista. Joten illalla " pitää" vielä pupuilla... onko teillä muilla ollut oviksessa sellasta kauheeta kipukohtausta, tosi nopeaa, munasarjojen kohdalla kun nousette esim. tuolilta ylös?? mulla oli tänään sellanen, ikävän tuntusta:( Hassu juttu on sellanen, että näin vahvoja viivoja ovistestiin en oo ikinä saanu!!!! se on sellanen paljon paksumpi ja tosi tumma se viiva... taitaa olla hyvä ovis??

Sivut

Kommentit (77)

mulla se napukka on nyt tuolla korkeella ja kiinni ja napakka, ihan eri tuntunen ku oviksessa, mutta ei se mitään kerro...

mäki herkuttelen täällä, nam! juustonaksuja ja limua....

Hyvää pääsiäistä ja kevään jatkoa muutenkin, Siru-Sofia, sinullekin!

Nonuli; Mulla sillon teininä oli sillon tällön toinen kyynärpää ja saman puolen polvi välillä turvoksissa, silleen et tuli liikerajotusta,mut se aina meni poiskin..enpä osannut arvata et se vois reumaa olla, ku aattelin et sehän on vaan joku vanhuksien tauti.

Ja lääkärit ihmetteli et mikä se on, kun verikokeet oli aina puhtaat..No, nytpä tiiän et se reuma voi olla vaikkei verikokeet sitä näyttäiskään..

Juu ja se aamujäykkyys oli jotain ihan kamalaa..nyt voi jo vähän vitsaillakin, et mulla oli pahempi aamujäykkis ku miehellä:D Mut sillon ei kyl paljoo huvittanu..Sillon ku tyttö oli ihan vauva, niin miun piti herättää mies yöllä et nostais vauvan miun viereen imetettäväks, kun en ite kyenny nousee niin äkkii.

Mut joo, onneksi se on nyt mennyttä, saa nähdä miten kipeeks tuun jos/kun tän vauvan saa maailmaan asti.

Ei oo varmaan kiva sullakaan sen nilkan kans, sympatiahalit siulle:)

Nyt pitää taas mennä höpöttelemästä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Prisku, ainahan on mahdollista, että nyt se munis on vasta ekankerran OiKEASTI irronnut, ja muulloin vain yrittänyt irrota!!! Musta tuntuu, että Presley on kohta tiineenä =-)) <-----------------(järkyttävä sanonta toi tiineenä) !!

Mä en ite tiedä missä menen...pelottaa, ja pelottaa...taidan jättää kuumeilun kokonaan =-( Epävarma olen ollut kokoajan, välillä innoissani, ja kuumeissani...mutta epävarma...siksi en ole varmaan raskautunutkaan =-(

nonuli

Milenna, kiva et parempi mieli tänään =) Kyl se ultra pian tulee ja sit saat nähdä sen ihanan pienen ihmisen. Kateeks käy :)

Prisku, iso rutistus sinnepäin!! Lämmöistä mä en ymmärrä mitään, mutta uskon lujasti siihen että plussaat tässä kierrossa!!! On sulla sellanen tsemppi ollu päällä, et jos asenteella on mitään vaikutusta tähän touhuun yleensäkään, niin kyl sä plussaat! Plussatuulia en viitsi puhallella kun tulis samalla vaan kauniin keväisen vihreitä limaklönttejä =DD

Nippara

Antakaa anteeksi mun purkaus!! * pyydän nöyrimmin anteeksi*

Mun pahamieli jäi jo saunaan!! Sitäpaitsi, voi olla, että tein tuon toisen testin .liian myöhään, kun siinähän lukee, et pitäis testata 10-20 välillä, ja mä testasin melkein kasin kohalla...noh. tää on tätä spekulontia taas!!

Nippara *halaan* kiitos, että valoit uskoa kuitenkin!! TIEDÄN, että ne viivat ei tarkoita vielä ovista, vaan, että se tapahtuu kahden vuorokauden kuluessa =-)) Joten meillä tosiaan on vielä mahdollisuudet!!! Ja, ei ne viivat niiiin vaaleat olleet... inasen inasen vain!! Sitäpaitsi, ei ne kaksi viivaa silti takaa sitä, että siellä välttämättä mitään musnista edes irtoaa :-/ ei todellakaan!!

Nyt ei voi täälläkään kuin odottaa, ja toivoa parasta!!!

Me saadaan sitten kaikki piinailla, pian jopa minäkin!!!

Mää meen nyt laittamaan tyttöä nukkumaan, ja sit alan paneskella mun ukon kanssa...ja pistän sen panemaan useempaan otteeseen ;-))'

rakastan teitä kultaisia lyylejä!!

Tänä aamuna sain OVISPLUSSAN!!!!! Oon ihan ihmeissäni. Ne eiliset kivut siis oli kuitenkin oviskipuja =) Ja nyt siis kp 21, eli ovis on n. 5 pvää normaalia myöhemmin --> taitaa tulla superpitkä tästä kierrosta (tähän asti pisin 33). Mutta samapa se, pääasia että ovuloin =) Ja eikun hommailemaan ukon kanssa tänä iltana, sopiikin hyvin meidän jtp rytmiin!!! Onhan tässä jo viikko harjoteltu (turhaan)... Kiitos teille rakkaat Lyylit ku ootte kestäny mua!!!! Ootte korvaamaton tuki!! KIITOS!!! <3 Hali kaikille! Nyt on tällä akalla hymy korvissa =)

Onnellinen Nippara kp21/29(33??) yk8

Aina ihana kuulla susta, ja mulle toi laululeikki käy hyvin:D

Kuule, mähän huusin sua jo aamulla, mut et ehtiny vastata:( Sää ookki nykyjään niin kiireinen...

Jospa se tästä..tyttö päätti nousta klo 6.30 ja tääl nyt istutaan silmät ristissä vieläkin..Ja mies oli laittanut herätyskellonsa herättämään yheksältä, hah! Millonkahan viimeks onnistunut..

Saiskin nukkua ees yheksään..Mut mies on niin sikee uninen että mulla pettää hermot ensin tytön heilumiseen ennen ku mies ees herää kunnolla. Joten aika harvoin saa ite jäädä nukkumaan ja potkia vaan nuo kullat ylös.

Tänään mennään neuvolaan..tuskin siel mitään ihmeellistä, kun ei näin aikaseen voi sydänääniäkään kuunnella:(

Nyt pitää taas mennä, taitaa tyttö olla antamassa kissoille ruokaa ite:)

Priscillalla on vauhti päällä, teille taitaa tulla jouluvauva..

Mulla ei oviksesta tietoakaan, vielä vuodetaan tätä paskaa, eli tän vuodon jälkeen joka siis kestäny jo yli kaks viikkoa, voi odotella ovista, mutta ei saa vauvaa yrittää, vaan pitää odottaa yhet menkat ja sitten vasta seuraavassa kierrossa. Mutta kuten sanottu, taitaa mennä pitkälle kesään.

Lauantaina oli kaverin häät, oli oikein piristävää ja hauskaa..

Nyt täytyy mennä tekemään töitä, palaillaan!

lotta

Priscu; Halit siulle! Hirvee tsemppi on kyl olu sulla, toivotaan oikeen kovasti että se palkitaan:)

Napukasta en osaa sanoa sen enempää, kun et mullahan se oli suht korkeella eka ja sit se tuntui tulevan alaspäin, vähän ennen menkkojen alkua, ja sit se nousikin ylemmäs..siitä en muista oliko se nyt miten kiinni vai auki..

Hitsi kun tekis vaan mieli herkutella, kun ei mitään " kunnon ruokaa" tee taas mieli:( Ja sittenpä se kostautuu se herkuttelu kuhan sinne neuvolaan taas menee..en tajuu miten voi paino noustakin niin nopeesti ja huomaamatta:( Tai no, jos aattelee mitä syö niin aika helposti se onkin selitettävissä..Pitäis ees yrittää sit liikkuu enemmän, siitäkin kerkes terkka valittaa..

No mut, en jää teitä tylsistyttämään taas, pitää painuu siivoilee kämppää..mieskin lähtee koht töihin pois edestä:)

Korkeella on niin pelottavaa... :) Mut ihania olette kun jaksatte pitää puntista kiinni.

Priscun mieliks: nipukka on jossain syvällä omissa oloissaan ja valkkaria tuntui olevan ihan omiks tarpeiks. Mittarin kaivoin myös ja se näytti 37,3' c...

Minäkö yllytyshullu? Ehei! :) Tää on jo pelottavaa... enköhän mä vielä tule kovaa ja korkealta alas jahka mennään viikko eteenpäin. Onneksi on ensi viikolla töissä sitä uuden opettelua niin pysyy ajatukset kivasti poissa tuosta omasta navasta.

Jospa sitä vaikka siivoilemaan alkais niin sais muuta ajateltavaa! ;)

Rimpe

B-E: Mulla kun on se ultra, nii viikkoja pitäis olla 12+2, muistaakseni.. Oudon myöhään kyllä jättäävät sulle sen ajan antamisen..

Priscu ja Nonuli; Teillä vaan juttu lentää..tämmösellä kiltillä tytöllä posket punehtuu kun teijän juttuja lukee..pervot..:D

Mutta pitäkäähän munaisaa pääsisäistä, mulla on kans halut ihan kateissa, väsy on illalla niin mahtava, ettei kyl jaksa aatellakaan..

Mulla taitaa olla vaan ne suklaaversiot mielessä:)

Juu, pitää koittaa puhua miehen kans, vaikka siitä on kyl juteltukin, mut ei taida perille mennä..itsestä tuntuu vaan pahalta tietää et pitäis tehä sitä sun tätä, mutta ei vaan millään jaksas ja mietityttää et onko se vaan laiskuutta ja aatteleeko mies niin..

Jossain vaiheessa meil oli niin et vuoroaamuin noustiin ja sit illalla vuoroin nukutettiin tyttö(siis kun ei enää tissillä ollut), mut en muista miten se sit meni näin taas..

No, lopetan tän valituksen taasen..miten sitä tuleekin tänne aina valitettua? Te ootte niin hyviä kuuntelijoita:D

Lääkärissä siis kävin, ja kaikki oli kuulemma kunnossa. Lääkäri kokeili kaikki nivelet ja sanoi et onnea vaan raskaudelle, näemme ens vuoden tammikuussa. Lääkkeitä saan syödä niin kuin tähänkin asti, vähän pienentää annosta jos ei tuu kipuja jne.

Nyt meen leikkii tytön kans legoilla:)

Siru sofia: Voi kulti, kiitos, ihana olet:)) tervetuloa tänne meidän kanssa keskustelemaan, täällä on tosi hyvä ja turvallinen olo.

Miltsu: sie oot hassu:)) ei me loukkaannuta, me ollaan niin suolasessa vedessä keitettyjä;) mua saa kans sanoa ihan mikskä vaan, mä vaan nauran...

ja sit Nonuli ja Miltsu ytessä: mä toivon teille ihan kauheesti voimaa ja vahvuutta vaikean sairauden keskellä... ei se ole koskaan helppoa, mut niinkun nonuli tais sanoakkin, sen kanssa varmasti oppii elämään! Hyvä että se on teillä kuitenkin hallinnassa. Mää halaan teittii... ootte te sellasia sissejä:)

Rimpe: Kiitti soulmade, se olikin alalaatikossa, miten perhanassa se sinne on menny, ja mistä sä tiedit?!? Hyvä tyttö, kun olet jättänyt mittarin ja tikut sinne taka-alalle, et sä niitä tarvi, tulee se vauva ihan vanhanaikasella f u c k:llakin!! Ei siihen ole ennenkään käytetty tikkuja tai mitään!

Tiiättekö mitä me eilen tein?? Joo- o, mä vedin pienet pääsiäiskännit:D oli kivaa!!!! nyt ei niinkään:( kaamee kapula.

Sit mä luen sellasta kirjaa ku perhosen lento, voi itku... siinä pienen Ellenin äiti kertoo Ellenin 20 viimeisestä päivästä kun tyttö kuolee syöpään... se on niin rankka, ihana, koskettava ja kamala kirja... itken koko ajan kun sitä luen. Ajattelin kun luin sitä, että jos mä saan valita, että mun tytöt olis aina terveitä, en koskaan muuta pyydä. Terveys on kaikista tärkein asia. Jos saatte lainattua kirjastosta, niin kannattaa lukea. Pistää ajattelemaan...

Mutta missäs on nippara? Mitä nipparalle kuuluu??

Olipas taas juttua kerrakseen, en nyt millään jaksa kaikkee muistaa kun radea pukkaa inhottavasti päälle :)

Sannuska oli raskautunut tässä välissä, onnea hirmuisesti :) tervetuloa odottajien joukkoon.

Lotalle tsemppiä, sais tosiaan jo kyllä helpottaa tuo sinun olo.

Priskulle peukut pystyyn, että jouluvauva tulis teille bd bd bd :)

Milennalla on ultra jo lähellä, ite odottelen kutsua np-ultraan... varmaan pääsen taas sinä viimesenä mahdollisena päivänä sinne niinku kävi esikoisen kanssa.

Mä oon nykyään niin kiireinen, etten edes aina muista olevani raskaana, vaikka maha onkin mukavasti jo tiellä :) mä oon varmaan muutenkin tulossa hulluks ku muka aina illalla ku oikasen sohvalle lukemaan tai kattomaan telkkua tunnen mukamas liikkeita :O mut kyllä ne niin samantuntusia on ku esikoiselta etten ymmärrä mitä muuta ne vois olla. 12. viikko on nyt menossa ja tuntuu ettei mikään vaate mahdu enää päälle. Töissä sain vielä pidettyä tämän salaisuutena, nyt oon viikon ollu lomalla ja ens torstaina olis mentävä töihin, silloin se kyllä paljastuu kaikille =D

En nyt muista kuka olikaan se kesän toinen morsian... mulla on juhannuksena jo häät ja häämatkakin takana päin, ihan kesäkuun alussa astelee tämä lyyli pitkin kirkon alttaria. Kauheesti on tekemistä ja sen takia niin kiire onkin. Nyt rupee kaikki asiat olemaan hoidossa ei puutu ku kuulutukset ;) Koko loma tässä onkin juostu enemmän tai vähemmän pitkin pitäjää.

Kouluhommat laahaa pahasti jäljessä, niihin pitää varmaan paneutua perjantaina ku poitsu lähtee mummolaan hoitoon koko päiväks ja yöks :) meillä on illalla sitten viininmaistelu talkoot, joihin ite en tietenkään pysty osallistumaan mä sitten vaan teen ruuat ja tarjoon viiniä =)

Poitsu on ollu kuumeessa nyt muutaman päivän ja tuntuu ettei omakaan olo ole hirveen kaksinen, ei kyllä haittaa ollenkaan ettei oo pihalle päästy pojan kanssa ku on ollu noin huonot kelit muutaman päivän.

No nyt suihkuun kohta lähdetään ostamaan poistulle kolmipyörästä ja tälle mammalle jotain mammavaatetta...

Kaikille lyyleille oikein mukavaa pääsiäistä ja plussaonnea sitä toivoville +++++

B-E rv 11+2

Sori ihan ekaks se " pervot" -kommentti..ei se ollu millään pahalla..

Ja tokihan saa kysellä..Mulla todettiin joulukuussa 2005 nivelreuma, vissiin oli jo teini-iästä asti ollut, mut silloin tytön syntymän jälkeen sit puhkes. Olo alko olee aikas huono, aamuisin sai melkeen itkee et pääs sängystä ylös, vauvan hoitamisesta ei meinannu tulla mitään kun en jaksanut ees sitä nostaa kunnolla..alko tulee alakuloisuuttakin, mietin et tätäkö miun elämä tulis olee koko loppuelämän..ikääkin oli vasta 22v.

No, sain sit lopulta lääkityksen(kun älysin lääkäriin mennä), ekaks salazopyriniä, ja kortisonia tabuina, sit metotrexaattia lisäks, mut sen sain viime syyskuussa lopettaa, kun sanoin lääkärille et meil ois toinen lapsi suunnitteilla, ja se kortisonikin oli vaan semmoinen pariks kk tarkotettu aloituslääke. Joten nyt menee vaan toi salazopyrin, ja sillä on pysyny pahimmat kolotukset pois. Elämäkin alko kyl tuntuu taas elämisen arvoselta kun ne kivut sai pois:)

Juu, tulipa pitkä juttu, mut toiv. tuo nyt vastas kysymykseen:)

Mää olen ihan alamaailmassa..jotenkin on vaan aatokset sekasin...antakaa mun vain olla, kyllä mää tästä pian ylös taas nousen!! Pissatulehdus, ja selexid-kuuri päällä!! perse olo tuolla alalokerossa =-( Se on taas tätä, kun paneskellaan niin paljon, ni väärääkin tavaraa sitten eksyy tonne pimpsaan..." hanimuun virtsiitti"

Esikoista tehdessä, mulla oli tauti kerrran kuussa :-(

tällähetkeellä vauvakuume ei kiinosta...pitäis kai jutella mun ukolle, kun sekin on ihan hoo, että missä nyt mennään!! se niin odotais toista vauvaa!!! Mutkun mua pelottaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!

sori, nyt loppus kitinä!!!

Sinä se prisku olet maailman empaattisin ihminen, aina jaksat lohduttaa ja valaa uskoa paremmasta!!! sää olet ihana =-) *halaan* Eiköhään se jouluvauvantilaus ole yläkerrassa kuultu :-) minä uskon siihen!!!

Milennalla hormonit hyrisee ja itku on herkässä!! Mä olen kanssa tosi herkkä ja mulla on herne nenässä harvasepäivä, ja poru pääsee tuon tuosta!! Raskausaikana olinkin sitten neiti-tyyni, ei yhtään riitaa, ei mitään...se oli niin seesteistä aikaa...raskausaikaa minä just kaipaankin, en sitä koliikkiaikaa...enkä sitä yksinäisyyden tunnetta!!!!!

Munkin mielestä neuvolakäynnit oli ihania!! Nauti Milenna, ja puhu Sun miehen kanssa!!!

Nippara, sulle onkin vaikeita tapahtunut...toi on niiiin vaikea kysymys tuo vammaisuusasia...en mää osaa oikeen mitä sanoa tuohon!! *halaan sinua*

nyt mun on mentävä!!

nonuli

nyt unohdetaan koko raskautuminen, ja nautitaan elämästä ja etenkin MIEHESTÄ ;-)) joko olet saanut HALUT takasin :-O kat nyt o pääsiäinen ja munia paljon jokapaikassa!! Mää aion ainakin tehdä tästä pääsiäisestä, ERITTÄIN munaisan ;-)) katos, sit yht´äkkiä huomataan, et ollaan masut pystyssä =-) Eli nyt sormet ulos sieltä pimpasta, kyllä se napukka siellä pysyy ilman hipelöintiäkin ;-) ja kuumemmittari pois kainalosta, sinne kaappiin!! Noni, nyt nauttimaan!!

Sinä ruskeasilmä: mulla on ne häät elokuussa, ja alkaa kanssa olla jo hyvässä mallissa :-) Sulla on NIIN ihanasti jo viikkoja kasassa, ja alkamassa se " auvoisa" odotusaika =-) Kyllä ne voi oikeinkin hyvin olla jo vauvan liikkeitä joita tunnet, nimittäin, minökin tunsit ekat liikkeet jo viikolla 14, vaikka oli vasta eka tulossa =-) Mukavaa shoppailureisua Sulle!!

meen taasen!!

nonuli

Minähän se olin kun sua kaipailin!!! Sulla on vähä samanlaisia ajatuksia kun mullakin, kun ovis ohitettu turvallisesti, ei TODELLAKAAN nusuttelut kiinnosta yhtään!! Ihanaa vaan, kun saa taas olla ainakin 2 vkoa rauhassa nusuttelulta:)))

Mä olin 15 kun mun reuma puhkes! Ja olin kans aamuisin niin kankee, et en meinannu liikkeelle päästä kirveelläkään!! Mulla ei kyllä sillon ollu kauheesti särkyjä, tietty arkuutta ja sellasta kankeutta ja klinkutusta paljonkin!! Söin kanssa sillon salazopyriniä, ja kortisonia tuikkailtiin vain paikallisesti injektioina!!! Toisilla oireet häviää raskauden myötä ja toisilla pahenee ennestään!! Hyvä jos on nyt pysynyt kurissa, ja särkyjä ei ole!! *halaan* ei ole kiva tauti :-( mutta kyllä sen kanssa pystyy/oppii elämään täysillä!! Mää olen jo kohta 15 vuotta klinkannut tota nilkkaani, mutta nyt ekan raskauden jäljiltä(painoa kun tuli 20kiloa, ja senttejä mulla on vain 150) niin, en ole klinkuttamatonta päivää enää nähnyt! :-( Juossut en kyllä enää ole ainakaan 7vuoteen, ja lätkän pelaaminenkin jäi kokonaan sen vuoksi!! Siis rakauden aikana painoa tuli noin paljon, ei ole enää, kun muutama hassu ylimääränen...;-) !! ja me ei tollasista pervo-jutuista pahastuta, kyllä mua saa pervoksi kutsua...ihan nonuli the pervo vaan, näin lyylien kesken ;-))

meen taas!!

nonuli

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat