Vierailija

Me ollaan suht ¿nuori¿ pari. Häät vietetty reilu vuosi siten. Mies on naimisiin menon jälkeen pettänyt kolme kertaa. Yhden yön suhteita, paitsi viimeiseen liittyi myös muutaman kerran lisätapaamiset. Naiset eivät ole loppujen lopuksi kiinnostaneet, kyse ei ole ollut edes oikeastaan ihastumisesta. Seksikään ei ole kuulemma ollut hyvää. Mies on koko ajan sanonut, ettei ole koskaan kokenut niin hyvää seksiä kuin minun kanssa. Miksi sitten pitää pettää? Kotona on yllin kyllin seksiä, seksihalumme on kohtadannut meillä 100%.

Mies on kuitenkin lähestulkoon heti naimisiin menon jälkeen sanonut, että tuli tehtyä suuri virhe, kun meni kanssani naimisiin. Hänellä ei ole tarpeeksi tunteita minua kohtaan, ei pysty sanomaan rakastavansa minua. Tykkää kuitenkin minusta, toisinaan sanoo tykkäävänsä paljonkin.

Takana hänellä on kaksi kariutunutta parisuhdetta ja minä siis olen kolmas nainen hänen elämässään. Toisessa suhteessa ei pettänyt kumppaniaan, mutta ensimmäisessä kylläkin kostoksi, koska kumppani oli pettänyt ensin. Minä en ole pettänyt miestäni. Mieheni tietää myös sen, etten ole pettäjätyyppiä laisinkaan.

Kolmas pettäminen on tapahtunut kuukausi sitten, jonka mieheni tunnusti minulle viikko sitten. Minä olen aivan hajalla, niin hajalla ja ymmällä mitä tässä pitäisi tehdä. Miksi mieheni käyttäytyy tällä tavalla? Onko hän narsisti, joka haluaa itsetunnolleen pönkitystä ja tarvitsee valloituksia jatkuvasti? Mies ravaa baarissa yksinään jatkuvasti ja sieltähän niitä naisia toki löytyy. Vai onko hän niin selkärangaton, ettei osaa kertoa minulle haluavansa erota, kuin näin julmalla tavalla?

Ja mikä minussa on vikana? Olenko minä läheisriippuvainen vai rakastanko oikeasti tuollaista paskaa, joka ei osaa muuta kuin loukata minua? Minä kun uskon ja toivon, että tilanne voitaisiin vielä korjata?!? Mies on menossa hakemaan itselleen apua ammattiauttajalta omiin ongelmiinsa. Masennusta mieheni on sairastanut noin vuoden ja on ollut koko ajan sairaslomalla. Mikään ei hänen sanojensa mukaan tunnu miltään. Kolmannen pettämisen jälkeen sanoi myös, ettei oikeastaan meidän seksimmekään ole tuntunut miltään.

Muutamme nyt erilleen miettimään kumpikin tahoillamme, voiko tästä enää tulla mitään. On niin paha mieli, niin loukattu mieli. Haluaisin, että mieheni ¿matelisi¿ ja pyytäisi minua jäämään, mutta on sanonut, ettei hänestä ole parisuhteeseen. Hän on ylpeä ja kylmä. Toisinaan pahoillaan teoistaan ja toisaalta tunnustamisestaan, koska ei kestä minun loukkaantuneiden tunteiden kohtaamista. Hän ei halua minulle sanojensa mukaan mitään pahaa, mutta kuitenkin koko ajan loukkaa ja on piittaamaton minun tunteista ja toiveista ja suuttuu pienimmistäkin asioista.

Onko jollain vastaavanlaisesta kokemusta? Mitä olet tehnyt tai miten olet selvinnyt tilanteesta? Miten teidän parisuhteen kävi? Onko tässä mitään tulevaisuutta enää vai hajotanko vaan itseäni?

Älkää olko liian ankaria tai kyynisiä vastauksissanne. Minä olen niin rikki ja hukassa itseni kanssa¿.

Kumpa saisi vain kuolla¿

Kommentit (8)

Sulla on siis selkärangaton mies, joka ei uskalla sanoa sulle että haluaa erota ja toivoo, että sinä laittaisit pyörät pyörimään. Se lieneekin ainoa vaihtoehto, joskaan ei koskaan helppo. Halaus.

mikä helpotus se lopulta sinulle onkaan kun olet päässyt miehestäsi eroon ja omillesi, vaikka rankkaa se tulee olemaan. Nyt järki käteen ja voimia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Eroa suosittelen miehesi ei tule muuttumaan.

Elätte avioliittonne alkuaikaa jonka kuuluisi olla ihanaa aikaa ja tuona aikana on miehesi pettänyut jo kolmen naisen kanssa.

Mies ei kunnioita eikä rakasta sinua senhän jo tiedätkin. Parisuhteessa ei pötkitä pitkälle pelkästään seksin voimalla mihin katson liittonne alunalkaenkin perustuneen.

Joskus kemiat kohtaa fyysisesti ja niiden pitäisi kohdata myös henkisellä tasolla. Älä haavoita enempää itseäsi, nollaa tilanne ja eroa. Varmasti sinulle tulee joskus vastaan kumppani joka on arvoisesi.

Tuohon tilanteeseenne toivottavasti ei kuulu lapsia.

Minusta teillä ei ole kumpaakaan. Sinun pitää itse päättää mikä on raja mitä sinä kestät. Miehesi ei selvästikään rakasta sinua. Miksi haluaisit olla sellaisessa suhteessa, jossa sinua ei rakasteta? Ehkä miehesi tosiaan käyttäytyy tuolla tavalla, jos toivoo alitajuisesti, että sinä tajuaisit tehdä suhteesta lopun. Itse olen tavannut joskus miehen, joka sanoi minulle, että hän ei kestä naisen kyyneleitä. Hän mieluummin käyttäytyy todella sikamaisesti, jotta nainen saa raivon kautta suhteen lopetettua eikä hänen tarvitse ns. pahoittaa naisen mieltä.

Siihen mikä miestäsi vaivaa, en osaa sanoa mitään, mutta tuskinpa hän tulee käytöstään koskaan muuttamaan. Itse olen myös törmännyt tuollaiseen mieheen. Hän oli eronnut vaimostaan alle vuoden naimisissa olon jälkeen ja oli myöskin pettänyt. Minä hölmö kuitenkin menin rakastumaan tähän mieheen (hän oli siis tavatessamme jo eronnut).

Nopeasti kuitenkin huomasin että vaikka hän sanoo välittävänsä suuresti minun tunteistani ja pitävänsä minusta paljon, ei hän kuitenkaan todellisuudessa välittänyt. Minulle tuli tunne että heti kun hän oli saanut kaiken haluamansa, hän ei enää välittänytkään minusta. Ja aivan kuten sinunkin miehesi, tämä minunkin ihastukseni alkoi väittää ettei hän ole koskaan välittänytkään minusta. Päätimme ettemme ole yhteydessä mutta sitten jonkin ajan kuluttua aloimme jälleen tapailla, hänen aloitteestaan. Hetken oli taas ihanaa, hän halusi tavata jatkuvasti, viettää aikaa koko ajan yhdessäja sanoi pitävänsä minusta paljon. Hyvin pian tilanne ajautui kuitenkin taas siihen, että minä istun yksin kotona itkemässä ja hän ei ota ollenkaan yhteyttä, koska ei kuulemma haluakkaan olla kanssani.

Nyt yritän päästä lopullisesti eroon hänestä. Vaikeaa se kuitenkin on, sillä jostain kumman syystä edelleen haluaisin olla hänen kanssaan.

Neuvoja minulla ei sinulle ole mutta ehkä tämä hiukan lohduttaa sinua; et ole hullu etkä ainoa tuossa tilanteessa oleva. Nämä tällaiset miehet ovat itsekkäitä ja leikkivät toisten tunteilla, käyttävät hyväkseen muiden heikkoutta saadakseen haluamansa. Tuskinpa he tulevat koskaan muuttamaan käytöstään.

Voimia sinulle ap.

Tolla menolla et kohta pidä itseäsi enää minkään arvoisena. Lähde kun sulla on vielä itsetunto ja oikean ja väärän kohtelun taju jäljellä ja mahdollisuus uuteen onneen.

Tuollaisessa liitossa eläminen tulee sinulle henkisesti liian raskaaksi. Ja miehesi oppii et voi tehdä mitä vain kun sä et kuitenkaan lähde mihinkään. Kunnioita itseäsi, äläkä suvaitse tuollaista. Yhden kerran ymmärrän vielä.

Eroa. Älä tee lapsia tuollaisen miehen kanssa!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat