Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Odotan toista lastani, ja nyt aloin miettimään...ensimmäistä kun odotin niin sain kaikenlaisia esitteitä, pieniä kirjoja ja muuta sekä postista että neuvolasta. Paljon, missä oli " ilmaisnäyte" -lipukkeita ja muita mitä esim. netistä pystyi tilaamaan. Nyt olen saanut tosi nihkeästi esitteitä enkä ollenkaan mitään " tarjouksia" tai alennusjuttuja. Neuvolastakin olen saanut vain ja ainoastaan yhden esitteen vaikka olen jo raskausviikolla 14. Tämä on mielestäni hieman ihmellistä. Kiinnostaa kuitenkin hirveästi kaikki tieto kun eihän tuosta ensimmäisestä raskaudesta paljon enää musita, niin laittakaa tänne kaikki paikat mistä tuollaisia juttuja voi tilata!

Kommentit (16)

tottahan toki sen vauvan saa :) ja sehän on ihaninta! en mä mitään ROSKApostia oo ajamassa takaa tässä, mutta ihmettelen tosiaan ku neuvolasta sain vain yhden ainoan esitteen JA OLEN TIEDONKIPEÄ!!! Viimeks sain enemmän, mutta ajattelin että turha säästää ku niitä saa sitte uudestaan. Oon vissiin sitte niin innoissani odottamassa tätä lasta, ni haluaa imeä jokapaikasta kaiken uuden tiedon esiin :) Ja tietenki, väsymys, pahoinvointi, raskausarvet ja kaikki muukin kuuluu tähän ilmaispakettiin :) eihän niiltä voi säästyä heh.

tottakai tiedän.. :) tiedän paljonkin. Kaikkea vaan ei voi muistaa ja olis kiva saada kerrata asioita. Varsinki niin, että ennakkoon tietää jotain jos jotakin meinsi pieleen tai vaikeamman kautta. Ensimmäinen raskaus kun oli täysin ongelmaton ja vaivaton. Tuskinpa sellasia tulee kahta, ei voi niin hyvä säkä käydä.. :P

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Itseäni vituttaa suunnattomasti se, kuinka paljon odotusaikana ja vauvan synnyttyä joka paikasta tulee mainoksia ja esitteitä. Neuvolassa en suostunut ottamaan esitteitä enää ja postista tulleet heitän suoraan paperinkeräykseen. Turhaa roskaa vaan.

Pampersin, Liberon, muumivaipat, Napero (k-kaupan), kaikkialle vain ilmoitat, että lasta odotat, niin alkaa tavaraa/tietoa tippumaan. Tosin olen samaa mieltä, että odottaessani esikoista vuonna 2003 yritykset olivat huomattavasti aktiivisempia lähestymään, kuin saadessani kuopuksen 2006.

riippuu näköjään paljon siitä missä asuu ja jopa kaupunkien sisällä on eroja. Kaverit sai toisessa neuvolassa jotain dvd-juttujakin ja me saatiin iso pinkka paperia.

Ja meillä ei ainakaan hammashoito ole ilmaista, ei edes tarkastus.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat