Vierailija

nyt kun kesä ja kuumuus tulee. Mulla venyi rinnat ihan kauheiksi ja haju kamala. Ostin kerralla nyt 3 uudet liivit ja haju vaan ei tunnu lähtevän. Olen itse kokeillut seuraavat keinot:

-pesu 2 krt päivässä

-pyyhin etikalla

-pyyhin eau de golognella, sisältää alkoholia

-mineraalikividödöllä sively

ei auta, haju niin pinttyny...

Kommentit (15)

Eikä kyse ole väärän kokoisista liiveistä, vaan mulla ainakin kaarituen päällys alkaa haisemaan kun väkisinkin iho jää hautumaan ja poimulle erityisesti istuessa.

Mä kokeilin liottaa etikassa ja pesin sen jälkeen normaalisti koneessa, se auttoi. Mutta pitänee uusia sopivin väliajoin tuo operaatio.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

vaihdan ja pesen liivit päivittäin. Oma hommansa, tuntuu että isoista tisseistä on vaan riesaa ja rahanmenoa niskahartiasärkyineen eikä kivoja istuvia puseroita meinaa löytää :(

Rintaliivit myös hemmetin kalliita!

Lisää vinkkejä otan vastaan!

ja sille joka suositteli kunnon liivejä niin kerron että liivit on napakat ja asiantuntijaliikkeestä! Rintani ovat vain niin valtavat H-kokoa ettei maan painovoimalle mitään mahda enää puolessavälissä 40 v.!!!

ap

Itse varmaan kokeilisin niin, että

-pesisin aamuin illoin hyvin

-kuivaisin erittäin hyvin, pyyhkeen vaihtaisin joka kerta (ista Jyskistä semmoisia pieniä pesulappuja kuivaamiseen, niitä raaskii vaihtaa joka kerta!) Jos on sientä, on kuivaaminen erittäin tärkeää!!

- levittäisin kerran päivässä dactacortia (saa ilman reseptiä) puhtaalle kuivalle iholle. Tämän jälkeen ilmakylpyä siksi aikaa, että ehtii imeytyä, eli tisseistä kiinni ja ylös :-)

- muuten laittaisin pesun ja kuivauksen jälkeen talkkia

-liivit pesisin päivittäin, kuten sinäkin

-ilmakylpyjä yrittäisin antaa muutenkin aina kun mahdollista

tsemiä, käy yksityispuolen lääkärillä jos ei ala auttaa, kysymässä rintojen pienennyksestä!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat