Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Asun ulkomailla ja ostin kaupasta proteiinipitoista laihdutusjauhetta, josta tehdään siis juomaa Nutrilettin tapaan. Kyseessä on täällä erittäin tunnettu ja paljon myyty valmiste.

Yksi " ateria" sisältää 70 kcal. Se valmistetaan vedestä ja 20 g jauheesta. Tuosta jauheesta 15 g on proteiinia ja 2 g hiilihydraatteja, eli kunnon alakarppausta siis. Syön päivässä siis 350 kcal ja 75 g proteiinia ja 10 g hiilihydraatteja. Lisäksi juon paljon vettä.

Minulla on ylipainoa huomattavasti. Olen onnistunut pudottamaan jo 10 kg, mutta nyt on tullut vähän takapakkia ja tarvitsen uuden shokkistartin.

Mitä luulette, kuinka nopeasti tällä valmisteella laihtuu? Ajattelin olla pari viikkoa pelkällä jauheella, sitten lisätä pikkuhiljaa vihanneksia ja rasvatonta lihaa ruokavalioon.

Kommentit (9)

AP oli ottamassa vain vauhtia tällä dieetillä, ei ryhtymässä syömään loppuelämäänsä jauheita.

Nuo valmisteet on hyviä juuri tuollaisessa. Kun saa nopeasti pudotettua muutaman kilon, kasvaa motivaatiokin. Ilmeisesti ap on tehnyt jotain oikein kun on jo kymmenen kiloa tiputtanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ihan hyvin pystyin niitä juomaan aikanaan laihduttaessani. Ja kun on ollut " litkuilla" päättäväisesti pari viikkoa, ei loppuaika ollut ollenkaan mahdotonta. Itse laihdutin aikanaan 25 kg juuri Nutreilla eikä takaisin ole tullut kuin 3 kg 4 vuoden aikana. Noikin olisi tarkoitus karistaa ennen kesää.

Tuliko jo selväksi. :)

Ja jos OIKEESTI haluat syödä " jauhetta joka sekoitetaan nesteeseen" niin ok, säästöliekille menet kalorivajauksen takia ja siki laihtuminen onkin jo pysähtynyt.

oikeaa ruokaan, niin säästöliekkinen kroppa alkaa lihoa heti takaisin kahta kauheampaa vauhtia. Pahimmassa tapauksessa ollaan tilanteessa, jossa paino pysyy paikallaan vain niill jauheilla, kaikki muu lihottaa.

Ihmiset älkää vihatko itseänne noin paljon.

Itse kokeillut Nutrilett kanakeittoa ja mansikkajuomaa, aivan kammottavia ja niin on jäänyt käyttämättä. Kyllä äkkiä aikaa tehdä mieli oikeaa ruokaa vaikka noilla pari päivää pärjäisitkin.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat