Vierailija

Onko sinulle käynyt niin, että olet ollut ihan varma, kumpaa odotat ja sitten on tullutkin toista sukupuolta?

Mitkä asiat saivat sinut niin vahvasti uskomaan, että vauvasi on tiettyä sukupuolta?

Kommentit (4)

että oli tyttö tulossa. Esikoinen on poika, ja raskaudet tuntuivat jotenkin erilaisilta. Poika sieltä kuitenkin tuli :) Onneksi saimme tietää tämän jo rakenneultrassa.

Tämä varmaankin johtui alunperin toiveesta saada pojan. ;)

Tosiaan, tunne oli niin vahva, ettei vahvempaa voi olla.

Itse en uskonut mihinkään merkkeihin, itse asiassa ne ärsyttivät minua, kun toiset suu vaahdoten kertoi varmana tietona kuinka mahan mallista, sykkeestä jne. voi nähdä/tunnistaa sukupuolen. ;D

Noh, muiden mielestä minulla oli pojan mallinen maha. Tumma " raskausviiva" mahassani oli ns. pojan mallinen.

Sykekin oli kuulemma kuin pojan!!!! XD

Hedelmöitysajankohtakin täsmäsi poikaan, ja mieheni suvussa kaikki miehet olivat saaneet vain poikia jne...

Niin, ja supistuksetkin tuntuivat vain selässä (tämäkin kuulemma yksi uskomus).

Pahoinvointia ei ollut jne.

Niin, ja rakenneultrassa näkyi, että olisi poika. ;D

No mutta; TYTTÖHÄN SIELTÄ TULI ja kyllä olikin SUURI YLLÄTYS!!!

Kun oli ensin odottanut 9kk poikaa!!!! ;D

Eli se niistä tunteista... ne voi mennä NIIN päin honkia kuin olla ja voi. Eli taitaa se tunne johtua vain siitä toiveesta.

Toinen raskaus; todella paha alkupahoinvointi --> tiputukseen, kesti rv19 asti. Maha täysin eri näköinen ja mallinen, ei raskausviivaa, supparit edessä ja sykekin erilainen jne.

Sain toisen tytön!!!! :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat