Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Metallialan keskisuuri yritys pääkaupunkiseudun ulkopuolella. Työtehtävät; yleiset toimistotyöt, puhelinasiakaspalvelu, palkanlaskentaa ja reskontranhoitoa.

Työkokemusta minulla n. 5v. lähes vastaavista tehtävistä, koulutus merkonomi-tasoa.

Nyt olen ollut lapsen kanssa kolme viimeisintä vuotta kotona.

Paljonko uskallan pyytää? 1500-2000¿?

Kommentit (5)

Itse pidin jotain tasoa 1600-1700 ihan hyvänä jo. Jotenkin on ulkona näistä kuvioista kun on tosiaan viime vuodet viettänyt kotona.

Ei huvittaisi hinnoitella itseään pihalle, muttei tyytyä liian vähäänkään.

Hakijoita on ollut paljon, loppusuoralla huomenna alle 10, näin ymmärsin haastattelijan puhelun perusteella.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kannattaa pyytää yläkanttiin kuitenkin.. Mie en alkais alle 2000.. Toisaalta siellä varmasti hakijoita enemmän, että varaa valita. No ainakin sen 1950! Vaikka 2100 kuulostaa enempi kohtuulliselta..

ehdotus, että mitä pidät itse sopivana palkkana.. Varmaankin 1700 luokkaa ansaitsevat tuolla kunnantoimistoilla jne.. Mutta onhan se aika vähän, jos kuitenkin on monipuolinen osaaminen ja vastuullinen tyo, kun sisältää palkanlaskua jne.. Että siihen vielä jotain lisää sitten. voihan he haastattelussa sitten puhua palkkaa alemmas, jos pitävät liian suurena,, toivomushan se kuitenkin on ja parempi motivaatio sitten, kun ei tarvi ilmaseksi tehä!

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat