Seuraa 

Saan teihtyä yhteenvedon vasta huomenna, kun olen työpaikalla. Tämä päivä menee ktona tytön kanssa.

Omat painotiedot aamulta näytti 76.1 kg, eli eipä toteutuntu pääsiäistavoite. Ei kyllä paljosta jäänyt kiinni. Ensi viikolla sitten uudet tavoitteet kaikille.

t. Minlee

Sivut

Kommentit (23)

Ei oo sitten oikein hyvin mennyt tää viikko. Olen ollut vatsataudissa, joten liikkumaan en ole päässyt koko viikolla. Mut paino on kyllä pudonnut, et on täst ripuloinnista jotain hyvääkin ollut... Tosin sehän on kaikki nesteitä ja tulee luultavasti aikas nopeesti takas, mut saanpahan ilmoitella pitkästä aikaa miinuksia, hih.

Paino viime viikolla: 82,8kg

Paino tänään: 81,5kg

Muutos: -1,3kg

Ai, että kun saiskin jotenkin pidettyä sen tossa. Tai itseasiassa tippumaan vielä enemmänkin...

Mut tänään lähdetään kavereiden kanssa mökille koko pääsiäiseks, joten herkuttelua tiedossa, kääks! Mut sit alkaakin semmoinen todellinen KEVÄTPONNISTUS! Viime keväänä, kovalla tsempillä, sain pudotettua 7kg, et toivoa on vielä kevyemmästä kesä-minästä...

Munarikasta, mutta kaloritonta pääsiäistä Sisukkaille!

toivottelee

-Hätähousu-

Tulin ilmoittamaan painoni nyt päivän myöhässä kun eilen oli hieman krapulan poikasta, niin meni kaikki energia siihen et jakso olla ylhäällä:(

No viikko on sujunut kuitenkin tosi hyvin, oon käynnyt joka päivä oikein kunnon hikilenkillä, ja voi että urheilu onkin tuntunut tosi hyvältä!!

Nyt kun vaan selviää tästä pääsiäisen ajasta jotenkin herkuttelematta, mutta se saattaa kyllä tuottaa pieniä ongelmia...Päätin kuitenkin et jos meen lipsumaan niin sitten teen aina yhden extra lenkin jokaisesta repsahduksesta, joten parempi ois pysyä tiukkana!

Sinänsä nyt on mahtaa ilmoittaa paino, sillä se alkaa nyt vihdoin ja viimein sillä kauan odotelulla viitosella!!!!!

Eli paino oli viime viikolla:60,7

ja tällä viikolla puntari näytti: 59,7 Muutos siis -1 kg

Tää onkin nyt mulle sellanen kriittinen paikka sinänsä ton painoon kaa, kun se on ollu mulla tavotteena jo pidempää, ja kun kerran aikesemmin oon päässy tohon painoon, niin silloin mä repsahdin tavotteen saavutettuani heti ja painoa tuli takas varmaan yli viis kiloa...Mutta nyt on vaan jatkettava ja otettva seuraavaks tavotteeks se jo 57-58 kiloa. ja tietysti pidettävä mielessä myös to urheilutavote,joten kaikki liity pelkästään painon tiputtamiseen...

Nyt mä taidan toivotella kaikille sisukkaille OIKEIN MUNARIKASTA pääsiäistä, ja muistakaahan et kaikki munathan ei oo edes lihottavia.... :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Aluksi: Onnea Köris ja Allakka upeista pudotuksista ja onnea myös minleelle tasaisesti aslaspäinsuuntautuvasta käyrästä!!

Toista on täällä......Tapani mukaan sahasin taas vaihteeksi ylöspäin tuon mahtavan pudotusviikon jälkeen. Viikonloppuna motivaatio karkas kauas pois ja herkuttelu alkoi lauantaina. Tästä johtuen en uskaltanut edes vaa' alle maanantaina. No, tänään menin ja se näytti sitten mahtavat 1,7 kiloa plussaa. On mulla menkatkin päällä tällä hetkellä, mutta en sanois, että se vaikuttais muuhun kuin, että mulla oli kolme päivää jatkuvaa taka-alalla jomottavaa päänsärkyä ja armoton väsymys. Siinä onkin sitten hyvä startti otteen lipsumiseen.....

Joopa joo, no, urheiltua tuli kuitenkin ihan kivasti eli n. 6 tuntia ( salia, pitkien matkojen maastokävelyjä, pyöräilyä) Maanantain aloitin taas puhtaalta pöydältä syömällä terveellisesti ja käymällä uimassa, olo piristyi kummasti!

Olenkohan mä ainoa täällä kellä paino vaihtelee noin paljon viikossa? Oikein hävettää.............

Viikon tulokset:

Paino alussa: 90 kg

Paino viime viikolla: 82,7 kg

Paino nyt: 84,4 kg

Plussaa: 1,7 kg

T. Ororo

tuntuu mielestäni loistavalta ajatukselta! Itse tunnen paremmin kestävyysjuoksua, mutta luulisi, että pikajuoksussakin on sopivia harrastelijakilpailuja, joihin tähtääminen kohottaa liikkumis- ja painonhallintamotivaatiota kummasti!

Itselläni on haaveena juosta maraton lähimmän viiden vuoden aikana, ennen lapsia juoksin pitkiä lenkkejä ja kävin muutamassa juoksutapahtumassa. Mutta viimeiset neljä (!) vuotta olen ollut koko ajan raskaana, imettänyt tai vauvanhoidossa, mitkä minun kohdallani katkaisivat säännöllisen juoksemisen. Nyt kun tuo nuorempi on vuoden, voisi olla mahdollisuuksia käynnistää taas juoksemista, mutta vanha polvivamma vihoittelee. Höh.

[color=blue]Onko täällä muita pitkänmatkan juoksua harrastavia tai harrastaneita?[/color]

Luin ton tekstini ja huomasin et mä olin kirjoittanut ihan mitä sattuu, toivottavasti saitte kuitenkin selvää suurimmastakaan osasta tekstiä! Se on just tällasta kun tää pikkuherra hyörii sylissä samalla kun mä yritän kirjottaa....

No hyvät pääsiäiset, palaillaan asiaan taas ensi viikolla:)

Viime viikolta:

Kaikille on laskettu sellainen tavoitepaino, joka tulee alustavasti toteutumaan pääsiäiseen mennessä (tai sitten ei).

[size=2]

Nimi:

Lähtö kg, Tavoite (vko 13/14) kg, Paino nyt kg, Muutos edelliseen kg, Tot pudotus kg, Matkaa tavoitteeseen kg,

Vkoa edessä että tavoite toteutuu (Arvio tavoitteen saavuttamisesta), BMI muutos nykyhetkeen

[color=green][b] ht.78 [/b]♥[/color]

71.9 kg, 65.8 kg, 71.6 kg, 0.0 kg, 0.3 kg, 5.8 kg,

20 vkoa, ( Elokuu , 2007 ), BMI: 27.1 => 26.9

[color=fuchsia][b] Körömölli [/b]♥[/color]

88 kg, 75 kg, 82.8 kg, 2.4 kg, 5.2 kg, 7.8 kg,

39 vkoa, ( Syyskuu , 2007 ), BMI: 32.3 => 30.4

[color=green][b] Minlee [/b]♥[/color]

95.5 kg, 75.8 kg, 76.3 kg, 0.1 kg, 19.2 kg, 0.5 kg,

3 vkoa, ( Huhtikuu , 2007 ), BMI: 30.1 => 24.1

[color=fuchsia][b] AatuLiina [/b]♥[/color]

88.5 kg, 85.5 kg, 86.8 kg, -0.2 kg, 1.7 kg, 1.3 kg,

3 vkoa, ( Huhtikuu , 2007 ), BMI: 30.6 => 30.0

[color=green][b] Katti26 [/b]♥[/color]

90.2 kg, 77.6 kg, 80.8 kg, 0.0 kg, 9.4 kg, 3.2 kg,

12 vkoa, ( Kesäkuu , 2007 ), BMI: 32.0 => 28.6

[color=fuchsia][b] Emonamoha [/b]♥[/color]

92.2 kg, 77 kg, 81.6 kg, 0.6 kg, 10.6 kg, 4.6 kg,

10 vkoa, ( Toukokuu , 2007 ), BMI: 31.2 => 27.6

[color=green][b] Kitta75 [/b]♥[/color]

95.6 kg, 87.2 kg, 92.5 kg, 0.3 kg, 3.1 kg, 5.3 kg,

18 vkoa, ( Heinäkuu , 2007 ), BMI: 35.1 => 34.0

[color=fuchsia][b] Hätähousu [/b]♥[/color]

87 kg, 77 kg, 82.8 kg, 0.6 kg, 4.2 kg, 5.8 kg,

15 vkoa, ( Kesäkuu , 2007 ), BMI: 26.0 => 24.7

[color=green][b] Kaneli [/b]♥[/color]

79 kg, 71.6 kg, 77.1 kg, 0.0 kg, 1.9 kg, 5.5 kg,

23 vkoa, ( Syyskuu , 2007 ), BMI: 28.7 => 28.0

[color=fuchsia][b] Ororo [/b]♥[/color]

90 kg, 80 kg, 82.7 kg, -2.7 kg, 7.3 kg, 2.7 kg,

4 vkoa, ( Toukokuu , 2007 ), BMI: 29.7 => 27.3

[color=green][b] Mareila [/b]♥[/color]

72.2 kg, 62.2 kg, 62.7 kg, -0.2 kg, 9.5 kg, 0.5 kg,

1 vkoa, ( Maaliskuu , 2007 ), BMI: 25.6 => 22.2

[color=fuchsia][b] Pointzi06 [/b]♥[/color]

94.6 kg, 79.4 kg, 84.4 kg, 0.0 kg, 10.2 kg, 5 kg,

8 vkoa, ( Toukokuu , 2007 ), BMI: 30.2 => 26.9

[color=green][b] Helena1712 [/b]♥[/color]

87 kg, 84 kg, 87 kg, 0.0 kg, 0 kg, 3 kg,

6 vkoa, ( Huhtikuu , 2007 ), BMI: 34.0 => 34.0

[color=fuchsia][b] Ronja1982 [/b]♥[/color]

65 kg, 59 kg, 60.7 kg, -0.9 kg, 4.3 kg, 1.7 kg,

2 vkoa, ( Huhtikuu , 2007 ), BMI: 23.6 => 22.0

[color=green][b] Rosvohummeri [/b]♥[/color]

73 kg, 68 kg, 68.6 kg, -0.2 kg, 4.4 kg, 0.6 kg,

1 vkoa, ( Maaliskuu , 2007 ), BMI: 24.7 => 23.2

[color=fuchsia][b] Zilga [/b]♥[/color]

72 kg, 70.5 kg, 70.9 kg, 0.0 kg, 1.1 kg, 0.4 kg,

1 vkoa, ( Huhtikuu , 2007 ),

[color=green][b] Kynteli [/b]♥[/color]

79.3 kg, 74.9 kg, 75.1 kg, -4.2 kg, 4.2 kg, 0.2 kg,

1 vkoa, ( Huhtikuu , 2007 ),

[color=fuchsia][b] mrs. birdie [/b]♥[/color]

88 kg, 72.8 kg, 74 kg, 0.0 kg, 14 kg, 1.2 kg,

2 vkoa, ( Huhtikuu , 2007 ), BMI: 30.8 => 25.9

[color=green][b] Nefili [/b]♥[/color]

80.7 kg, 79 kg, 79.4 kg, -1.3 kg, 1.3 kg, 0.4 kg,

1 vkoa, ( Huhtikuu , 2007 ), BMI: 25.5 => 25.1

[color=fuchsia][b] Allakka [/b]♥[/color]

94.8 kg, 84.5 kg, 85.3 kg, 0.0 kg, 9.5 kg, 0.8 kg,

2 vkoa, ( Heinäkuu , 2007 ), BMI: 34.4 => 31.0

[color=green][b] Ida [/b]♥[/color]

77.4 kg, 76.8 kg, 77.4 kg, 0.0 kg, 0 kg, 0.6 kg,

2 vkoa, ( Elokuu , 2007 ), BMI: 25.6 => 25.6

[color=blue][/size][size=2]

Suurin pudotus viime kerrasta:

[b]

1. sija => Ororo : -2.7 kg

[/b]

Ajallisesti lähinnä omaa tavoitettaan (välitavoite tai lopullinen tavoite).

[b]

1. sija => Mareila: 1 ¿vkoa

2. sija => rosvohummeri: 1 ¿vkoa

3. sija => Zilga: 1 ¿vkoa

4. sija => Kynteli: 1 ¿vkoa

5. sija => Nefili: 1 ¿vkoa

6. sija => Ida: 1 ¿vkoa

7. sija => ronja1982: 2 ¿vkoa

8. sija => Allakka: 2 ¿vkoa

9. sija => AatuLiina: 3 ¿vkoa

10. sija => mrs.birdie: 3 ¿vkoa

11. sija => Minlee: 4 ¿vkoa

12. sija => Ororo: 4 ¿vkoa

13. sija => Helena1712: 6 ¿vkoa

14. sija => Pointzi06: 8 ¿vkoa

15. sija => Emonamoha: 11 ¿vkoa

16. sija => Katti26: 13 ¿vkoa

17. sija => Hätähousu: 15 ¿vkoa

18. sija => Kitta75: 18 ¿vkoa

19. sija => ht.78: 20 ¿vkoa

20. sija => Kaneli: 23 ¿vkoa

21. sija => Körömölli: 39 ¿vkoa

[/b][/size][size=2]

Laihdutustietoja, kaikki Sisunaiset huomioiden:

mukana: AatuLiina, Allakka, Emonamoha, ht.78, Helena1712, Hätähousu, Ida, Kaneli, Katti26, Kitta75, Kynteli, Körömölli, Mareila, Minlee, mrs.birdie, Nefili, Ororo, Pointzi06, ronja1982, rosvohummeri, Zilga

Laihduttajia: 21

Painomme oli alussa: 1762 kg

Painamme nyt: 1641 kg

Tavoitepainomme (3/2007): 1584 kg

Paino tippunut edelliskerrasta: -5.7 kg

Paino tippunut vuonna 2007: 61 kg

Kokonaispainonpudotus: 121 kg

Matkaa tavoitteeseen: 57 kg

[/color][/size]

Jostain kumman syysta Kyntelin ja Zilgan pituudet puuttuu. Mielestäni toinen pitäisi olla ainakin jo tiedossani, No koetan etsiä sen uudelleen.

- Minlee

Kyllä oli mukava käydä puntarilla.

Paino viim.vko 79.4

paino nyt 78.1

pudotus 1.3kg

pudotus yht. 2.6kg

Tasaisesti 1.3 kg putoo viikossa, tuo ei kyl voi jatkua kauan.

Pääsiäinen kyl varmasti sotkee kuviot.

Eilen oli niin lähellä et kaupassa meinas tarttua suklaa käteen, kävi jo kädessä mut laitoin takas hyllyyn. SYY pinna kireällä...

Allakalle onnea kympistä! Saako kysyä kuinka kauan meni?

Muitakin hienoja lukuja oli, köris ainakin.. en muista muita anteeksi. niin uusi vielä olen et hetken kestää oppia nimet.

Minleelle vielä kiitokset tosta infosta, kun aloitin.

Nefili

Kyllä hirvitti mennä puntarille. Flunssa on kiusannut koko viikon ja liikkumiset ovat jääneet väliin. Makea on myös maistunut..

paino viimeksi: 77.4

paino nyt: 77,2

pudotus: -200g

Sentään vähän oli pudonnut herkutteluista huolimatta. Kunnon ruoka ei ole maistunut eli kalorimäärä ei kuitenkaan ole ollut ihan mahdoton. Onneksi flunssa alkaa jo helpottaa ja pääsiäisenä pääsee taas lenkille ja töihin, sillä töissä ei tule koskaan syötyä juuri mitään. Pitääkin alkaa tekemään pitkiä työviikkoja :)

Mulla vaaka näytti aamulla 81,6kg eli pudotusta viime viikkoon 1,2kg.. tosin ed.viikon tulokseen edelleen 1kg plussaa, mutta josko se tästä taas iloks muuttuis ;o)!!

Viime viikolla kävin pinon joka päivä lukemassa, mutta kirjoitettua ei tullut kun maanantaina, joten nyt korjaan tilanteen siltä osin, että onnittelen kaikkia hyvän pudotuksen saaneita sekä toivotan uudet tervetulleiksi mukaan mahtisakkiimme ;o)!!

Meillä isäntä talvilomalla tämän viikon ja pääsen taas paremmin liikkumaankin tällä viikolla sitten..yhdessä oltiin jo 2km vaunulenkillä ja vielä illemmalla lähden kaverin kanssa pitkälle ja reippaalle sauvakävelylenkille :o)!!

Meillä on viikonloppuna kuopuksen 2vuotissynttärit, mutta koitan olla kovin nätisti ja seuraavana viikonloppuna mulla on kaverin 30v-pippalot eli ei varmasti kauheita pudotuksia tule, mutta josko ei tulis kovia plussiakaan, kun muuten yritän liikkua paljon ja syödä pisteissä pysyen :o)!!

Kaikille mukavaa viikkoa ja kovasti tsemppiä!!

t.köris

Koko viikon on väsyttänyt, eikä oikein mikään ole huvittanut. Maanantainakin oli tylsä nousta puntarille, kun on menkat tulossa. Tiedossa oli siis plussaviikko. Ja puoli kiloahan sieltä tipahti sitä laatua.

aloitus 95,6

vko 13 92,5

vko 13 93,0

plussaa + 0,5

kok.pud. -2,6

Vetelin juuri kupin mämmiä, jos vaikka vatsan toiminta paranisi tai jotakin. Muuten pääsiäisherkut ei houkuttele, lasten munat saa jäädä rauhaan. Toivottavasti olisi hyvät ilmat ulkoilla, että jäisi hyvät fiilikset liikunnasta. Mihinkään en ole oikein koko keväänä itseäni saanut liikkeelle, kun on ollut muka kiire. Paitsi ehkä jääkaapille.

Olen yrittänyt etsiä sitä motivaatiota joka puolelta. On tainnut hautautua kaiken tämän sekasorron alle, kun ei kukaan ehdi siivoillakaan. Ja nyt yksi motivaatio huutaakin jo sängystä....

Eikun nukuttamaan...

*Kitta75*

Olin jo alkuviikon kevennetyllä, ja ai että nautin olostani! Sitten tuli pääsiäisloma ja alkoi taas ne kotiriidat ja ahdistava ilmapiiri painaa - seurauksena masennusta, mässäilyä ja turta olo.

Olkaa onnellisia siitä, että miehenne tukevat teitä projektissanne ja että koti ja parisuhde on teille latautumisen ja hyvän olon lähde. Ette tiedäkään, kuinka paljon se verottaa, kun käykin juuri päinvastoin ja kotonaolo tyhjentää akut hetkessä ja saa silmiin samean, tyhjän katseen...

Parempaa pääsiäistä teille kaikille!

Emo

Täällä " ensimmäiseltä" painonsahausviikoltaan ruotuun palaava Emo ilmoittelee itsestään ;-) Ehkä sulla [b]Ororo[/b] on melko räiskyvä tyyli tuossa projektissa - sellainen kaikki-tai-ei-mitään -meininki :) Minulla aamupaino heittelee viikon sisällä (punnitsen yleensä joka aamu) alle kilon verran, mutta päiväpainossa heittoja on useampiakin kiloja. Säännöllisesti joka päivä toimiva suoli tasaa painonheilahteluja - toisillahan saattaa mennä päiviäkin ennen tyhjennystä... samaten hiilihydraattien syöminen vaikuttaa painoon päivätasolla ihan eri tavalla kuin proteiinit, joita minä pyrin suosimaan. Voisiko näissä olla jotain syitä suuriin painonheilahteluihisi?

[b]Rosvohummeri[/b]: Juoksua olen harrastanut ennen lasten hankintaa, mutta olen juossut semmoista alle 10km lenkkiä. Samaan olen nyt pikkuhiljaa pyrkinyt, se kun on niin helppo tapa kuntoilla tuolla maalla asuessa... minulla ehkä puolimaraton lähempänä toiveitani, en jotenkin jaksa uskoa että näillä vanhoilla jaloilla (penikat) ja selällä (iskias) uskaltaa enempään tähdätä...

[b]Ronja[/b]: Nimimerkkisi perusteella olet niin nuori, että TOTTAKAI voit aloittaa kilpaa juoksemisen uudestaan! Kisoista en kyllä mitään tiedä, mutta varmasti niitäkin löytyy, yleisurheiluseurojen sisäisiä/välisiä jne

[b]minlee[/b]: Kiitos jälleen tulosluettelosta :) Vaikka minun kohdallani on edelleen tuo 77kg niin olkoon nyt kunnes kehitellään uusia tavoitteita :) Olishan siihen toooooosi kiva päästä toukokuun aikana... Hyvinhän sinä pääsit ainakin [b]lähes[/b] tavoitteeseen!!

[b]allakka[/b] Onnea ekan kympin karistamisesta! Minullakin siitä on niin vähän aikaa, kun moiseen tulokseen ylsin ja kyllä se vaan tuntuu mukavalta, ihan kuin jotain suurempaakin tapahtuisi kun raja ylit... eikun alittuu :)

[b]nefili[/b]: Minulla ei ole vaikeuksia pysyä pois puntarilta kun käyn sillä joka aamu :D Siinä on se hyvä puoli, että tiedän missä lukemissa paino sahaa ja onko virallisen punnituspäivän tulos yläkanttiin, alakanttiin vai kaunis keskiarvo :)

[b]Körikselle[/b] tsemppejä synttärijuhlissa herkkujen ja juomien kanssa!!

Täällä viikko sujunut ruodussa pysyen (no, söin eilen yhden voisilmäpullan mutta silti) ja kivasti on painokin tullut alaspäin viime viikosta! Juoksulenkkikin maistui eilen ja sai haluamaan lisää... jospa tällä viikolla jo kävisi kaksi lenkkiä juoksemassa ja siitä asteittain taas lisäisin kilometrejä :)

Sisukasta pääsiäisen odottelua!!

Emo

eli paino oli nyt 84,8kg 400g plussaa, vaikkakin tämä viikko on mennyt hienosti syömisten kanssa ja liikkunut on aika paljon 2 lenkkiä ja 2 spinningiä. Mutta puntarissa näkyy edellisten viikkojen repsahtaminen.Nyt olen yrittänyt psyykata itseäni pääsiäistä varten..katotaan kuinka käy.

Katsotaanko pääsiäisen jälkeen uudet tavoitteet?

Tosi hienoja pudotuksia monilla!

Hyvää Pääsiäistä:)

Kävin äsken vaunujen kanssa lenkillä, ja puistoon mennessäni JUOKSIN VARMAAN PUOLI KILOMETRIÄ ihan kohtalaista vauhtia!

Oon käynnyt nyt muutenkin joka päivä lenkillä, yrittäen juosta aina osan matkasta...

Näin viime yönä sellasta unta, et aloin taas juoksemaan kilpaa! Kilpailin joskus kymmen vuotta sitten 100 metrin pikamatkalla, ja nyt tuli tuon unen jälkeen sellanen kummallinen olo, et miksei ehkä vieläkin vois koittaa kuinka tuo pikajuoksu onnistuis?!Voi olla ihan hullu unelma, mutta unelmiahan pitää aina olla, vai mitä mieltä olette?!

Tulokset:

80,4 kg eli -400g pudotusta. Olen influenssan jälkitaudissa nyt ollut lauantaista lähtien. Eli ei mene kovin hyvin tällä hetkellä, kun ei pääse liikkumaan kunnolla. Koko viikon lämpöilyä ja eilen sitten poskiontelontulehdus todettiin, johon sain hyvät lääkkeet.

Nefili, mulla on just tämä paino se mihin minä pääsen suht helposti, mutta sitten repsahdan tai tulee muuten vaan jokin elämänmuutos tms. Nyt en aio siihen samaan mennä. Ens viikolla alle 80 kg ois tavoite. Se tarkoittaa kuivaa ja munatonta pääsiäistä, mutta on kait sen arvoista!!

Tsemppiä kaikille etenkin Körikselle kun on juhlia tulossa!

Katti

Tänään oli minun punnituspäivä ja pääsiäistavoite saavutettiin ja alitettiin, eli

Paino viimeksi 62,7

Paino nyt 61,7

Pudotusta 1 kg

Pahoittelen, että olen elänyt hilljaiseloa, isän hautajaiset pidettiin keskiviikkona. oli oikein kaunis tilaisuus ja jäi levollinen mieli. Isän on nyt hyvä olla. Muutenkin elämä on aika hektistä juuri nyt, mutta kai se tästä rauhoittuu.

Tervetuloa kaikki uudet ja onnea hienoista pudotuksista =)

Nefili kyseli syömisestä, minulla on myös ollut tosi vaikea oppia syömään kohtuullisesti (eli kun maha on täysi, ei enää oteta lisää) Mutta keksin siihen oivan ratkaisun, ensin otan ihan pienen annoksen ruokaa, syön sen hitaasti ja sitten pienen annoksen lisää ja syön senkin hitaasti, näin huijaan itseäni ja jää hyvä olo, kun sai ottaa lisää =) Tärkeätä vaan on, pitää ne annokset OIKEASTI pieninä (hyötyähän tästä ei ole, jos ottaa ensin vähän ja sitten paljon) Tämän avulla olen tiputtanut nyt 15 kg, joten toimii ainakin minulla.

Olitte jutelleet laihdutus väsymyksestä. se iskee aina välillä minullekkin, mutta koitan psyykata itseäni sillä, että minulla on hoikkana paaaaljon parempi olo =)

Ororo: toi on hyvä taktiikka, että päättää etukäteen mitä saa syödä, niin minä teen jos on juhlia =) Pääsiäisen aikaa päätin, että saan syödä pienen palan kakkua ja max yhden (kinder)munan. Saas nähdä syönkö edes tota. Muuten ei pääsiäinen vaikuta laihdutukseen, ollaan kotona paitsi tänään mennään äidille, joten ei suuremmin juhlita.

Nyt hommiin taas, oikein hyvää pääsiäistä kaikille

Mareila

Yritän täs keksiä muuta puuhaa et ei tule mentyä jääkaapille.

Kiitokset vaan kaikille..Öööö.. selän taputuksiin verrattavissa oleviin kommenteihin. Kiva kun palaute on kannustavaa, kun paino putoaa.

Näin aluksi tuo paino putoaakin suh helposti, se on tossa 73kg kohdalla kun alkaa tehdä tiukkaa. Ja yleensä retkahdan vanhoihin tapoihin.

Yksi suurinpia vaikeuksia on olla ottamatta lisää ruokaa, kun vatsa on jo täynnä(etenkin kun ruoka on jotain super hyvää). Muilla samaa? Toinen vaikeus on pysyä pois puntarilta ennen punnitus päivää. Se onkin sit vasta torstaina joten vielä muutama päivä aikaa skarpata.

Mukavaa ja energistä viikkoa kaikille!

nefili

Piti tulla kirjoittelemaan mutta kuinkas ollakkaan isompi herätti pienemmän aamupäivä unilta, että se siitä hetken omasta rauhasta. Mutta sen verran, että mä aloitin laihduttamisen 2.1 eli 13 viikkoa siihen ekaan kymppiin meni. Olis varmaan mennyt nopeamminkin, mutta viimeset viikot on tökkinyt tämä laihduttaminen. Karkki on maistunut vähän liian hyvin.

Tää viikko on mennyt ihan penkin alle. Olen syönyt ihan liikaa hyvää eli varmaan tulee maanantaina plussatulos.

Tsemppiä kaikille.

Pudotusta 1,6 kg ja pääsiäistavoite alitettu! Ei voi muuta sanoa kuin että ihan eri meininki kun ei laihduttele yksin vaan hengaa täällä. Itsekseen yrittäessä mulla on into lopahtanut parissa viikossa aina.

Seuraava tavoitteeni on 62 kg, tosin luultavasti pääsen kunnon vauhtiin vasta viikon parin päästä. Pääsiäisen jälkeen tiedossa vähän lomaa enkä niiksi ajoiksi ota sen suurempia tavoitteita kuin että ei tulisi pahasti plussaa.

Mulla iski kamala väsymys laihduttamiseen tällä viikolla, jotenkin ei vaan jaksa kiinnostaa samalla lailla kuin ihan alussa. Ei erityisesti tee mieli napostella, mutta kyllästyttää kun joka aterialla painoasia kuitenkin on mielessä.

[b][color=lime] VIRKISTÄVÄÄ PÄÄSIÄISTÄ KAIKILLE! [/lime][/b]

Sitten edellisen punnituspäiväni olen onnistunut pitämään sokeritonta linjaa, joten toiveikkaasti tähtään torstaihin. Tosin ehtiihän tässä vielä tapahtua vaikka mitä, jos ei pysy tiukkana...

[b]minlee[/b] Kyllä mun mielestä voit hyvin taputtaa itseäsi selkään, niin vähän tuo luku tavoitteesta jäi! Toivottavasti lapsi voi jo paremmin, jos siis sairastamisen takia olet kotosalla tänään. Ja kiitos kun ylläpidät yhteenvetotietoa!

[b]Körömölli[/b]: Hieno pudotus, ei ole ihan helppoa saada takapakin jälkeen suuntaa taas alas! Pääsiäistä ja lomaa on meidänkin perheessä tulossa, täytyy yrittää tsempata ettei lähtisi herkuttelu käsistä. Ihan pelkästään vesi kielellä en kyllä viitsi olla.

[b]Nefili[/b]: Mulla taas on taipumusta siihen, että syön hyvää ruokaa nopeasti eikä vatsa ei ehdi tuntua täydeltä ja sitten otan lisää. Pitäisi yrittää syödä hitaammin, että ruoka ehtisi " vaikuttaa" , mutta kun en nyt juurikaan napostele, nälkä ruoka-aikana on melkoinen. Ja puntarilla käynti, mikä siinäkin on, että tekisi mieli käydä joka aamu vaikka tietää, ettei siinä ole mitään järkeä? Nyt käynnissä olevalla viikkojaksolla olen sentään käynyt vain joka toinen tai kolmas päivä. Enkä varmasti enää mene vaakaan mässypäivän jälkeen vaan ainoastaan punnituspäivänä tai onnistunutta dieettipäivää seuraavana aamuna.

[b]allakka[/b]: Onnittelut kympistä!!! Olisipa minullakin jo sen verran takana! Ja ajattelin juuri tänään tuota, että olen todellakin tottunut hakemaan pikarentoutusta herkuilla kun pinna alkaa kiristyä. Tavasta eroon pääseminen on hankalaa, kun karkkia vaan on niin paljon helpompi vetää kuin vaikka lähteä lenkille tai ottaa torkut tai jotain muuta mikä saattaisi auttaa.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat