Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

olemme juuri rakentaneet uuden omakotitalon ja mies ei halua, että tytön kaverien vanhemmat tulevat katsomaan taloamme eivät kuulemma saa tulla edes ulko-ovelle.

Kommentit (19)

Tottakai järjestätte tytölle synttärit. Onko mies tytön isä? Et voi tehdä sitä tyttärellesi ettei hän saa juhlia kuten kaikki muut. Tai sit olet tosi surkea äiti. Tämä on minun mielipiteeni.

Miksi taloa ei saa nähdä..? Järjestä nyt synttärit vaikka missä, tuohan on ihan älytöntä jos lapsi joutuu miehen oikuista kärsimään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Yritin sanoa, ettei kukaan " normaali" vanhempi eteistä pitemmälle tule.

Niin talohan se on, ei kyllä tunnu minun ja tytön kodilta tämän jälkeen.

vaan se, ettei sun miehesi halua teille ketään!! Siis miten ihmeessä aiotte elää siinä talossa, jos sinne ei saa kukaan edes tulla? Aika yksinäistä ja eristynyttä tulee olemaan elämänne. Mieti vähän ja sano miehelle suoraan, ettei tuollainen käy laatuun! Kyllä normaaliin elämään kuuluu kyläilyä ja kanssakäymistä. Älä alistu ja eritäydy, siitä ei jatkossa hyvä seuraa :(

oli talo valmistunut 4kk ennen synttäreitä ja mielelläni mieheni oli mukana järjestämässä tytön synttäreitä. Otti jopa töistä 3t vapaata. että pystyimme kuljettamaan lapset tarhasta meille syntymäpäiville klo 15 ja askarteli lasten kanssa sillä aikaa, kun minä kannoin herkut pöytään (ja mieheni on DI, eli ei luonnostaan mikään sosiaalinen lastentarhanope!!)! Ja kun vanhemmat tulivat hakemaan lapsiaan, niin tarjosimme toki halukkaille kahvit ja monet kiertelivät taloamme ja kyselivät rakentamisesta ym. " miesten jutuista" mieheltäni ja hän auliisti kyllä kertoi. Meidänkään talo ei ole mikään peruskastelli, vaan ihan jotain muuta, mutta mitäpä se synttäreiden järjestämiseen vaikuttaa!!!

Eihän ketään edes kiinnosta miten muut asuu? Tai ainakaan suurinta osaa. Olen vienyt lapsia niin monille synttäreille, että olen sen huomannut, ettei siitä eteisestä lasten paljouden keskeltä tosiaankaan näe millaista siellä on...

Isommissa kaupungeissa ainakin on vaikka mitä mahdollisuuksia. Outoa silti mieheltäsi. Häpeääkö hän taloa, vai ajatteleeko, että muut tulevat kateelliseksi?

Sanot sitten et järjestätte jossain ravintolassa/lasten sisäleikki tiloissa. Me tehtiin niin ja maksoi noin 250EUR. En kyllä suostuis miehen mieliksi olemaan järjestämättä lastenkutsuja. Ne on tosi tärkeitä ton ikäisille lapsille. Kohta tyttös ei saa itsekkään enää kutsua.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat