Vierailija

Meni sitten vatsa ihan sekaisin kesken lennon ja tietenkin oli kauhea turbulenssi että ne veskit oli suljettu. Vahinkohan siinä sitten pääsi käymään kun eivät lentoemännät missään tapauksessa pyynnöstä huolimatta avanneet niitä vessan ovia.

En kyllä kehtaa ikinä lentää minnekään. Nyt tuntuu etten kehtaa edes yleisillä paikoilla kulkea :(

. . Enkä ole Porvoosta

Kommentit (9)

onkin keksitty. On sairauksia ja vammoja joiden takia noin voi käydä eikä tarvitse olla mitään sen ihmeempää, aina ei vaan välttämättä ehdi vessaan. Itselläni sulkijalihasvaurio ja käytännössä pitäisi asua vessan vieressä jos ei halua että vahinko käy. Liikun kuitenkin kodin ulkopuolellakin eikä onneksi koskaan ole housuun asti mitään tullut. Olisikin ihan hyvä jokaisen miettiä, mikä siinä nyt loppujen lopuksi on niin hirvittävää, nolottavaa ja hävettävää....paskaa se vaan on, ei sen kummempaa.

Mä oksensin lentoemännän käsille, sen pitäessä pussia mulle=(((

Mulla oli aivan tajuton raskauspahoinvointi ja vessa oli varattu. En yksinkertasesti pystynyt pidättää oksennusta ja lensi ihan kaaressa, niin että räiskähti vaan siihen käsille. En lennä enää ikinä!! Niin että terveisiä vaan lentoemäntä, jos palstailet täällä av:lla. olen todella pahoillani!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Olen kyllä miettinyt tuota teoreettisesti että voisi olla kamala tilanne. Joudun kuitenkin työni takia paljon lentämään (ihan oikeasti).

-ap

Mutta hei, montako siellä lennolla ollutta ihmistä nyt enää lennon jälkeen tapaat? Ja noinhan voisi käydä kenelle vaan. Kyllä se siitä helpottaa, ajan kanssa. Joidenkin vuosien kuluttua jo naurattaa...

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat