Vierailija

Lapset 11-14v siis.

Kommentit (21)

ymmärrä miksi ihmistä joka ei halua näyttäytyä muiden edessä alasti pidetään Suomessa outona!

Suurin osa maailman asukkaista minun kanssani samaa mieltä! Japanissakin Sento-kylpylöissä tapahtuu ties mitä rikoksia!

vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa. Minusta ei ole sopivaa - etenkin jos ap kokee että tilanne on ikävä. Oletko jossain sijais- tms. perheessä?

Ei kaikki ajattele, että sekasaunoa pitäisi kaikkien kanssa, ja joka siihen ei kykene on jotenkin vajaa.

Kai joku vapaamielinen sitten sanoisi minusta, etten ole sinut alastomuuteni kanssa, noh olen kyllä omissa oloissani sinut alastomuuden kanssa, mutta en julkisesti. Eikä se tee vapaamielisten mielipiteestä yhtään sen oikeutetumpaa tai parempaa mielipidettä kuin minun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

johon myös vammaisilla on oikeus. VAi meinaatko ettei vammainen tarvi mitään nautintoa. Syököön näkkileipää ja maatkoon pelkällä sängynpohjalla, kyllä se sille riittää kun on vain vammainen?

Ap voi vetää uikkarit päälleen ja niin hänen kuuluisikin tehdä.

Muistan ku oltiin joskus yläasteella uimahallissa ja siel oli naisten saunaosastolla sellanen kehitysvammanen teinipoika, siis suurinpiirtein saman ikäinen kuin me. Siellä se vahtas naisia, kalu pystyssä sojottaen. Nauro sellasta hullun naurua kulliaan osotellen. Oli tosi ällöä ja ihmettelen voiks tollanen olla edes " luvallista" !! Ei kyllä paljo huvittanu suihkuun mennä ku viereisessä suihkussa töröttää joku idiootti muna pystyssä...

Onhan paljon suomalaisia, jotka eivät käy ollenkaan saunassa. Miksi niitä pitää saunottaa, eikö pelkkä suihku riitä. Harvassa maassa saunotaan, joten miksi suomessa pitää kehitysvammaisiakin saunottaa?

Sinä voit siis vetää uimapuvun päälle!

Ja mitä tulee ns. terveeseen suhtautumiseen ihmiskehon suhteen, niin sinunhan tulee opettaa myös, että on epäsoveliasta saunoa vastakkaista sukupuolta olevan ihmisen kanssa, jos tämä ei ole esim. perheenjäsen tai lapsi.

Terv. lastenkodinohjaaja, jonka työkuvaan kuuluu myös saunassakäynti jne.

(Meillä ei aikuiset naiset edes sauno esim. 8v. pojan kanssa alasti, vaan pojat menevät miespuolisen työntekijän kanssa saunaan. Kouluiässä menee kyllä se raja viimeistään.)

Ei alastomuus ole mikään häpeä - päinvastoin! Jumalahan itse loi ensin miehen omaksi kuvakseen mutta koska Hän näki, ettei ihmisen ollut hyvä yksin niin Hän loi miehelle avun - siis naisen ja samalla elämän jatkumisen sukupolvesta toiseen!

Ei alastomuus ole mikään häpeä - päinvastoin! Jumalahan itse loi ensin miehen omaksi kuvakseen mutta koska Hän näki, ettei ihmisen ollut hyvä yksin niin Hän loi miehelle avun - siis naisen ja samalla elämän jatkumisen sukupolvesta toiseen!

miiksi keharit ei oo samaa sukupuolta olevan ohjaajan kanssa saunassa?olin nuoren a  keharileirillä kirkon ohjaajana ja pesin ja saunotin samaa sukupuolta olevia

kyllä kuule kaikki  lapset ja nuoret ikään, terveyteen katsomatta tykkäävät saunoa, ootko itse vähän huonosti kasvatettu joka ei siedä erilaisuutta täällä mailmassa, kehitysvammaiset ovat oikeutettuja ihan samaan kuin terveetkin ihmiset !   ? " VAMMA ei tartu, asennevamma tarttuu" !

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat