Vierailija

Oottelin lapseni muskarin loppumista kerhotilan eteisessä kun seuraavaan ryhmään menossa oleva n.2,5 vuotias tyttö sanoi äitilleen että pissattaa, mennään vessaan. Äiti vaan totes että sulla on vaippa, pissaa siihen. Lapsi vaan mankui vessaan pääsyä ja äiti totes, että etpähän oo koko aamuna ollu vessaan menossa, miks sitte nyt? Tyttö vaan jatko mankumista että mennään vessaan. Äiti vastaa, sulla on vaippa. Lopulta hermostu tytön mankumiseen ja katoin et vie sen lopultaki vessaan, mut ei, veiki vaan tuulikaappiin jäähylle! (oli ite mukana, ja piti sille siellä saarna...) Eikä muuten ollu eka kerta ku tuon tytön käsketään pissata vaippaan kun pyytää vessaan pääsyä :( Ihme touhua!!

Kommentit (6)

saattoihan lapsi olla kenkkuileva uhmaikäinen joka oli koko päivän tahallansa pantannut vessakäyntiä äidin kiusaksi ja pahimmalla mahdollisella hetkellä sitten ilmoittaa hätänsä vaikka äiti on aiemmin kysellyt ja tarjonnut vessassa käyntitilaisuutta vähän väliä.

Meidän 1 v 9 kk on päiväkuiva, kotona käy potalla kun haluaa ja vahinkoja ei tule. Mutta jos vessassakäymiseen osallistuu joku muu kuin hän itse, niin takuuvarmasti tulee sellainen show...

Jos olisin ollut tuolla kerhonovella, olisin korkeintaan voinut sanoa: tuossa on vessa, voit käydä. Jos lähtisin viemään vessaan, niin ensin mentäis sovinnolla, mutta vessakopissa tajuaisikin, että eihän hän saanutkaan mennä itse... hirveä huuto, täyttä juoksua takaisin siihen kohtaan mistä saakka oltiin yhdessä kävelty vessaan, siinä rupeaa raivolla itse riisumaan, jos osallistun mitenkään, heittäytyy selälleen... Niinpä on tilanteita, joissa tytöllä on varalta vaippa, koska vessashowlle ei välttämättä ole aina aikaa. Ei olis mikään ihme jos joskus sanoisin, että sulla on vaippa, pissaa siihen. Enkä usko että se taannuttaisi päiväkuivaa tyttöä takas vaippoihin.

Turha tehdä nopeita tulkintoja toisten ihmisten tilanteista, koska todennäköisesti menee täysin vikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kun meidänkin poika olisi jo tuon ikäisenä vaatinut vessaan pääsyä. Nyt on ihan viime aikoina vasta alkanut sanoa, yleensä vähän myöhässä. On kohta 3. Mutta onneksi sanoo!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat