Vierailija

Mua on alkanu vähän mietityttää kun meidän esikoisen la olis tässä kk sisään, että mitenhän tuo kasvatus homma miehen suvun puolelta vaikuttaa... Siis toki oman lapsen itse kasvatan miehen kanssa ja päätetään itse asioista. Mutta kun miehen perheessä kärjistettynä kasvatus on ollut sitä että lapsille syötetään karkkia ja pullaa niin paljonkun napa vetää ja porukalla sit perään sanotaa että oletpas lihava, mene lenkille.

Vieläkin vaikka miehen sisarukset on kaikki jo aikuisia, niiden vanhemmat muistuttaa vähän väliä jos jollain on liika kiloja ja tai finni jossain. Ja mehenikin kutsuu siskoaan " Liisa-lylleröksi" vielä aikuisiässä! Mietin vaan että mitähän se on ollut sillon pentuna... Ja vanhemmat samoin...

Ja just ton karkin yms kanssa mun mielestä ei oo mitää tolkkua. Miehen veljen vaimo antaa kolmelle lapselleen karkkia yms ihan niin paljonkun ne ehtivät pyytää, ja mikä kauheinta, vaikka eivät edes pyydä, kutsuu pöytään karkille! :O Alle 1-vuotiaalle säästi oman tikkarin kun vanhemmat veljet söivät omansa sillä aikaa kun pikkunen oli nukkumassa!

Täytyy vaan jotenkin olla hirveen tiukka sit sen puolen sukulaisilla kun käy ettei meidän lapset todellakaan tarvii karkkia ainakaan alle 2-vuotiaana...

No juu, sori vuodatus, alko vaan ottamaan pattiin kun itekseni asioita taas mietin...

Kommentit (2)

Niin joudun minäkin olemaan. Anopilla ei ole mitään tolkkua tollasissa asioissa. Ihan kuin olisi hyvä mummi vaan jos koko ajan työntää herkkuja eteen. Saatat saada kommentteja tiukasta piposta, mutta mitä sitten.

Myöskään tuota nimittelyä et sitten siedä, jos sellasta alkaa ilmenemään. Lapsia ei nimitellä vaikka miltä näyttäsivät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat