Seuraa 

Ollaan vapuksi lähdössä Budapesstiin 4 yöksi. Osaisiko joku suositella hyvää hotellia tai aluetta, josta hotellia kannattaisi katsella? Mukaan lähtee siis pian 2-vuotias touhukas neiti.

Kommentit (7)

että tuolta löydät myöskin erilaisia vuokrattavia asuntoja, jos ne kiinnostavat. Interhomen asunnot ovat usein aika täyteen buukattuja, eli hyvissä ajoin saa olla liikkeellä, että sieltä saa haluamansa asunnon haluamanaan ajankohtana.

Ihan keskustassa kansallismuseon vieressä. Siinä ihan lähellä oli myös leikkipuisto, joten meidän kannalta ihanteellinen sijainti, tyttösemme oli vähän päälle 2v silloin. Ruokaa oli helppo laittaa ja asunto oli 80 neliötä, kylpyamme, suihku, pyykinpesukone jne. eli tosi kivat oltavat! Maksoi heinäkuussa muistaakseni 600e/vko, mutta hinnat ovat sesongin ulkopuolella edullisemmat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Lasten syntymän jälkeen olemme käyttäneet Interhomelta vuokrattuja asuntoja. Sillä on laaja valikoima erilaisia asuntoja ympäri Eurooppaa siis myös Unkarissa. Hinnat sesonkien ulkopuolella ihan kilpailukykyiset hotelleihin verrattuna. Jotenkin helpompaa asua lasten kanssa oikeassa asunnossa( monissa mikrot ja pesukoneet ym.systeemit ) kuin hotellissa. Unkarissa Pestin puolella ainakin on ihan hyviä puistoja. Tosin kaupunki niin suuri, että niitä löytyy joka puolelta.

oltiin siellä ennen lapsia viitisen vuotta sitten, ja huoneistot olivat tosi tilavat ja viihtyisät. Helpon ( ja matalan) metromatkan päässä keskustasta, kävelläkin jaksoi, edullinen ja mukava. Ei muistaakseni supersiisti tai nykyaikainen, mutta jos lasten kanssa Budapestiin mennään varmaan sinne mentäisiin. -Tyrre

Itse tykättiin olla keskustassa, mutta Budan puoli on vehreämpää joten jos sieltä vaikka löytyisi mukava hotelli niin saattaisi olla väljemmät olot. Me tykättiin olla keskustassa, pääsi piipahtamaan hetkessä vähän siellä sun täällä. Tehtiin niin että toinen saattoi olla tytön kanssa vaikka puistossa pari tuntia ja toinen sillä aikaa kävi jossain mihin lapsen kanssa ei viitsinyt lähteä kulkemaan. Heinäkuu oli tosi tukala, yli 30 astetta yötä päivää ja minä olin vielä raskaana...

Tälläisen paikan olen nyt löytänyt ja se kiinnostaa kovasti http://www.boulevardcity.hu/index.htm. Sisäpiha soveltuu nettisivujen mukaan lapsille leikkipaikaksi ja kuvat näyttävät kivoilta. Ja hotelli näyttäisi olevan aika keskeisellä paikalla(?)

Tarjoavat 3-hengen huoneen hintaan 89 euroa / yö. Halvemmallakin saisi kyllä majapaikan... Hotelleja ja eri vaihtoehtoja on tarjolla kovin paljon ja valinta on vaikeaa. Valmis aamupala halutaan ehdottomasti. Muuten ajateltiin syödä ravintolassa tai eväät puistossa - tyyliin.

Jos jolla kulla on vielä jotain vinkkejä koskien oleskelua, syömistä, liikkumista Budapestissa, niin luen niitä mielelläni. Autoa meillä ei ole käytössä, joten julkisilla liikutaan.

Yksi kysymys tuli nyt heti mieleen. Kuinka olette menneet lentokentältä hotellille? Taksilla vai kulkeeko joku bussi?

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat