Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Tietääkö kukaan mihin tieto rekisteröityy ja ketkä viranomaistahot savat tietää, jos vanhemmat hakevat ja saavat pariterapiaa parisuhteensa ongelmiin kunnallisista palveluista? Ja nimenomaan parisuhteen ongelmiin, ei mihinkään lapsiin liittyviin.

Kommentit (1)

Ainakin minun ymmärtääkseni Suomessa on terveydenhuollon puolella vaitiolovelvollisuus ja mikäli apua parisuhdeongelmiin haetaan psykiatrisen hoidon puolelta, niin säädökset ovat vielä tiukemmat. Itse olen psykiatrian poliklinikalla käynyt masennuksen vuoksi ja hoitaja on minulle kertonut, ettei tietoja voida luovuttaa edes saman talon sisällä, hyvä että itse sai paperini käsiinsä, kun edellinen hoitajani lopetti työt ja vaihdoin terapeuttia. Eli ei pitäisi olla huolta, että tieto leviää.

Tosin, mitä haittaa siitä olisi, jos joku tietäisikin pariterapiasta? Yleensä ottaen itse näkisin esim. lastensuojelupuolen katsovan, että ihmiset pitävät huolta pariterapian avulla sekä itsestään, että perheestään. Toimiva parisuhde, toimiva perhe ja lasten hyvä olla.

Rohkeasti vain apua hakemaan, kunnallisella puolella pariterapia kun on yleensä ilmaista, joten ei hinnasta pitäs olla kiinni. Ja voiko hyvälle ja toimivalle parisuhteelle muutenkaan asettaa hintaa... =)

Valoisampia aikoja parisuhteeseenne. =)

-Kilppari-

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat