Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Nyt iski ongelma ja en osaa päättää (tyypillistä minulle).

Ongelmana on siis nyt se, että pojalla on tällä hetkellä kaksi viime keväänä ostettua haalaria, toinen Reima (Hulluilta Päiviltä) 104 cm ja toinen Jonathan 104 cm. Jonathania ollaan nyt käytetty lämpimillä säillä ja se on juuri sopiva nyt. Reiman alkaa olla jo vaikea pukea päälle koska pituus haaroista ylös alkaa olla lyhyt.

Tilasin juuri Remu haalarin 110 cm ja olin ajatellut toiseksi puvuksi kaksiosaista. Nyt aloin kumminkin miettimään josko se Jonathan menisi vielä tänä vuonna ja oastain vain yhden kaksiosaisen puvun lisäksi eikä ollenkaan sitä Remun haalaria?! Mitä te tekisitte? Syskysllä kun niitä pukuja ei nii vain enää osteta kun niitä ei enää ole. Luotanko siis siihen ettei se poitsu tee kasvuspurttia nyt keväällä (jolloin Jonathankin liian pieni) vai ostanko se Remun ja vielä yhden kaksiosaisen?

Kiitän jos saisin vähän näkemystä asiaan! Kaverin mielipide oli se, että älä osta mitään muuta kun meillä on niitä ulkoiluhousujakin.

Kommentit (2)

..sen kaksiosaisen, jos sellaiselle kerran on tarvetta ja vanha haalari vielä menee. Kattelisin sitten juhannuksen jälkeen alennusmyynneistä haalarin syksyksi ja ensi kevääksi.

Tytöllä viime vuoden Jonathan haalari kokoa 98 ja menee vielä. Nyt olen uutena ostanut kaksiosaisen Reiman puvun (ei tec) kokoa 104 ja sitä onkin nyt vain käyttänyt, kun etelässä on ollut niin lämmintä ja kuivaa. Viime vuotinen Reimatecin kaksiosainenkin (koko 98) puku mahtuu vielä tarvittaessa, mutta en tosiaan tiedä meneekö tuo Jonathanin haalari ja Reimatec enää syksyllä. Kun sitä ei yhtään tiedä millaisen kasvuspurtin tyttö kesän aikana ottaa.

Varsinkin syksyn sateisilla ja viileillä ilmoilla olisi varmasti haalarille taas enemmän käyttöä. Ajattelin nyt niin, että ostan sitten haalarin alennusmyynnistä, mutta eri asia sitten onkohan kokoja silloin enää jäljellä... Itse kuvittelisin, että noita vähän isompia haalarikokoja olisi paremmin saatavilla, mutta eihän sitä tiedä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat