Seuraa 

Tässä edellisen pinon linkki: http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=9927914&p=3&tmode=1&smode=1

Heltystä oli kiva kuulla. Hyvä, että pahoinvointi alkaa helpottamaan. yövuorot voivat kyllä olla tuskaa raskaana ollessa. Itsellä vieläkin väsymys vaikuttaa aika kokonaisvaltaisesti oloon. Itse kirjoittelen elokuisissa. Mahakuvan saaminen nettiin on minulta voiman ponnistus. Kuvia mahasta tulee otettua nimittäin huomattavan harvoin. Koetan jossain vaiheessa saada jonkin kuva mahasta otettua ja saada sen jotenkin nettiikin.. :)

Leviniasta, Jondeliinista, Piipikästä, Tepasta ei ole kuulunut vähään aikaan. Muistakin olisi kiva aina kuulla kuulumisia. Olen tämän viikon lomalla ja varmaan välillä nettipimennossakin.

Voikaa hyvin ja kertokaa kuulumisia!

Västisi ja Taimi 20+3

Kommentit (9)

täällä huokastaan siivousurakan päätteeksi. olikin aikaa kun viimeksi näin kunnolla oli siivottu, sattuneista syistä ei oikeen oo saanut ittestään irti. eikä tuo miehen ketale ole moksiskaan vaikka paikat on hujan hajan ja siivousta vailla. no, nyt on taas hetkeks mukavan puhdasta! ikkunanpesu-urakka on sit viä odottamassa jossain tulevaisuudessa.

västikselle mukavaa pääsiäisreissua! ja ihanaa leffailtaa kanssa. mä kans taas alan haaveileen et jos uskaltais lähtee joku ilta, jos ei enää tarttis sit pelätä juoksevansa välillä oksentaan kesken elokuvan.

jondeliini on kanssa lähdössä reissuun. rentouttavaa lomaa!

tuutupiille heipat! mulla kanssa istukka etuseinämässä, saa nähä kuinka pitkälle menee kun alkaa liikkeitä tuntee.

mites jushkalla meni neuvolassa? eihän supistukset ollut mitään saanu aikaan? niin, ja enköhän mä sinne enskoihin tässä jossain välissä piakkoin ilmesty, et nähään siä kanssa sit!

kärttyli oli eilen keikalla. mitäs olitte kuuntelemassa?

ON: tiistaina oli np-ultra. kaikki näytti olevan hyvin. np 0,9 mm ja kovasti oli vilkas kaveri siellä. laskettua aikaa siirrettiin kuus päivää eteenpäin, olis nyt 14.10. mikäs se sun la kärttylli oikeen on? ollaan varmaan jo aikas lähekkäin. tohon muutokseen olin jo aikalailla varautunut, sen verran pitkö kierto mulla ja oviksenkin pongasin vasta loppukierrosta. ei siis ylläri. rakenneultraan saatiin aika 29.5. kun eipä tuota pikkusta vielä kovin tarkkaan päässyt tarkasteleen. niin ja kuten jo mainitsinkin niin istukka on mulla tossa etuseinämässä, melkein kohdunsuun päällä tällä hetkellä. toivotaan et se siitä alkaa nousta ettei tarvis tota synnytystapaa sit sen takia muuttaa.

kaikille oikein hyvää pääsiäisen aikaa!

heltsy ja kaveri 12+4

Niin, vähän olen laiskasti kirjoitellut. Töissä ei meinaa ehtiä ja kotona en millään viitsi enää koneella istua kun sitä joutuu töissä päivät pitkät tekemään. Syyskuisissa kirjoittelen myös vaihtelevalla aktiivisuudella.

Pahoinvointi on täälläkin jo onneksi taakse jäänyttä elämää, paljon pahempaa oli ja kesti pitempään kuin esikoisesta. Ja vieläkin väsymys vaivaa iltaisin ja nukkumaan on mentävä jo yhdeksän jälkeen. Kyllä jo odotan, että nämä kolme kuukautta töissä menisivät nopeasti ja saisi jäädä kotiin. Loma alkaa heinäkuussa ja äippäloma 22.7, ihanaa kun saa heinä-elokuun olla kotona!!

Masu on pikkuhiljaa kasvanut ja näkyy jo selkeästi, vaikka vieläkin voi tietämättömät luulla, että olen vain vähän pulskemmassa kunnossa. Sellainen laajalle levinnyt maha siis, ei selkeää vauvakumpua vielä. Kuviakaan ei vielä ole yhtään otettu, ehkä muutaman viikon päästä voisi jo ekan ottaa. Rakenneultra on pääsiäisen jälkeisellä viikolla ja sitä jo odottelen kovasti. Pientä liikehdintää on vihdoin ruvennut tuntumaan, harvakseltaan tosin vielä, mutta jotain elonmerkkejä vauveli on kuitenkin ruvennut antamaan.

Pääsiäiseksi lähdetään englantiin tuttaville, ihan mukavaa kun ei sitten kahden muksun kanssa tule ihan heti varmaan mihinkään reissattua. Esikoiselle 1v10kk tämä on jo kolmas lentomatka ja yhden kanssa ollaan kyllä jatkettu meille niin rakasta matkusteluharrastusta.

Voikaahan hyvin ja mukavaa pääsiäistä!

Jondeliini ja rusina 18+3

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Eipä kummempia. Töissä ollut kovasti hulinaa, joten koneella en ole kerennyt juurikan istua.

Masumies tömistelee säännöllisesti joka päivä, hassua vaan , kun ihan edessä ei tosiaan istukan takia tunnu mitään, vain sivuilla ja ylhäällä.

Tuutis ja Masuli rv 16+0 (Huimaa, taas uudet viikot!)

tarkoitus kun oli sanoa pari muutakin sanaa kun vaan ehtoota...

HELTSYstä oli ihana kuulla. Hyvä että alkaa olo helpottaa.

JA TULET SINNE ENSKOIHIN ROHKEESTI VAAN!!! Astu esiin, muruseni!

VÄSTIKSELLÄ on viikot paukkunu kakkosella alkaviksi. Hienoa hienoa!! Eipä tässä turhan montaa viikkoa mene itelläkäään kun vaihtuu viikot taas. Ja sit onkin jo KOLMONEN edessä. *apuuva!!!*

Omaan napaan ei ihmeellisiä..

Huomenna neuvola ja lääkäri samaan syssyyn. Mielenkiintoista nähdä mitä neuvolalääkäri sanoopi. Toivottavasti ei mitään ihmeellistä.

Tänään on suppaillut useaan otteeseen tässä illalla, mutta nyt taas selvästi tilanne on rauhallisempi. Yhtään kipeää supistusta ei onneksi ole tullut. Kattoo mitä huomenna sanotaan kohdunsuun tilanteesta. Toivottavasti supistukset ei oo sinne vaikuttaneet mitään.

Naksu on hurjan aktiivinen, se melskaa ihan mielettömästi masussa. Ihanaa.

Ja yks kummikin on nyt pyydettynä ja hän suostuikin. Kivaa. Mun rakkain ystävä nimittäin. Ja hän on ihan otettu siittä että kummin tehtävä kutsuu.

Huomenna voin tulla kertoilemaan neuvolakuulumiset kunhan sieltä iltapäivän myöhemmällä puolella kotiudun.

Jushka ja Naksu 26+5

Ollaan lähdössä neidin kanssa jo pääsiäisreissulle sukuloimaan. Pientä nettikatkoa varmaan tiedossa, mutta ei kovin pitkää. Vähän otetaan miehen kanssa myös omaa aikaa. Kivaa päästä kahdestaan taas leffaan ja syömään, kun rakkokin kestää leffan mitan.. :)

Tuutupii: minullakin liikkeet tuntuvat alhaalla ja sivuilla.

Jondeliinillakin alkaa olla mukavat viikot. Ja Jushkalla varsinkin! Aika kyllä hujahtaa tosi nopeasti.

Mukavaa pääsiäisen odottelua!

Västis ja Taimi 20+5

Pikaisesti omat kuulumiset. Sit pois koneelta.

Eilen oli neuvola ja lääkäri samaan syssyyn. Siis lääkärineuvola. =)

Sokerirasituksen tulos oli NORMAALI. Huh.

Ja sisätutkimuksessa kaikki oli ok, kohdun kaula on ennallaan ja kiinteä. Ei muutoksia, vaikka tässä on suppaillutkin, mutta onneks ne on sit vaan harmittomia. Ja onhan ne kivuttomiakin. Hyvä niin.

Pyysin terkkaa kattomaan mun pissan tulehduksen varalta, kun on ollut sellainen olo että vois ehkä olla pissiitti. Mut ei sieltä mitään tulehduksellista löytynyt, toki eryt oli yhellä plussalla, samoin protskut, mutta lääkärin mielestä se ei ollut mitään. Kontrolloidaan se 3 vkn päästä kun on seuraava neuvola. Ja mä ihmettelin että jo kolmen viikon päästä. Ja samaan hengenvetoon terkka sano että sit nähdäänkin jo joka toinen viikko. Niinpä, kolmen viikon päästä mulla paukkuu viikot kolmeenkymppiin. APUUVA!!!

Sain valmennusajatkin, 15.5. alkaa ja siitä sit neljä kertaa joka tiistai. Kivaa. Ukkokulta ei varmaan kerkee yhteenkään, mutta mä menen sit rohkeasti yksin sinne kuitenkin.

Ja tässä tärkeimmät mittatulokset:

RV 26+6

PAINO +885g/vko (yht. +6kg, tää oli kyllä JÄRKYTYS!!!)

TURV. ¿

RR 122/77

PISSA prot+, eryt+,gluk-

SF 29 (mitä en kyllä usko, mä sain kotona paljon pienemmän mitan, ja musta se lääkäri mittas sen ihan sikakorkeelta!!! Pitää kattoo mitä terkka saa kolmen viikon päästä...)

SYKE + 130

LIIKKEET ++

Ja tässä vielä kuvatus rouvasta tänään.

http://i45.photobucket.com/albums/f65/Sa imatar/rv270naamaton.jpg

OIKEIN IHANAA PÄÄSIÄISTÄ JOKAISELLE!!!

toivottelee Jushka & Naksu 27+0

Enpä tuota minäkään hirveän aktiivinen kirjoittelija ole ollut, milestäni tuo kirjautuminen on niin hankalaa... Ja muihin ryhmiin en ole eksynyt, joten sekään ei aikaani vie...

Tänään oli np-ultra. Pikku-kärttyli oli kovin uninen, eikä ollut oikein halukas aluksi esittäytymään, mutta herättyään pyörähteli ja vilkutteli. Isänsäkin oli tällä kertaa mukana ja taisi tuo vähän liikkuttua... Kaikki näytti olevan kohdallaannja nyt vaan jatketaan massun kasvattelua. Melkoinenhan tuo alkaakin jo olla ja kävin jo sovittelemassa. Muuten kyllä löytyi ihan passeleita, mutta en hirveästi innostunut farkkujen kapeista lahkeista. Lupaili myyjä kyllä, että leveämpiä lahkeita olisi pian tulossa.

Tänään mennään miehen kanssa keikkaa katsomaan. Äitini on täällä, joten uskallan jättää tytön hänen hoiviinsa nukkumaan. Huomenna lähdetään ajelemaan kohti toista mummolaa, jonne vien miehen ja työn ja kissan ja itse jatkan matkaani veljen luo. Käyn opettamassa veljen pojan nukkumaan...

Jeps, tyttö kutsuu leikkimään.

-kärttyli & pikku-kärttyli 11+6-

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat