Vierailija

yöks... aikuiset ihmiset ja puhuu kuin 2 vuotiaat... ällöä!!

Sivut

Kommentit (31)

Joskus vuosia sitten erehdyin jonnekin pistämään listaa oireista, jotka minulla oli alkuraskaudessa (muut vaan copy/paste:sivat " virallisia" oireita eri sivustoilta), johan tuli kyytiä..! :o Siis vaikka ketjussa oli kyse juuri niistä oireista ja mitä ne ovat alkuraskaudessa. Tuli vähän mieleen joku ryhmä, joka pysyy mielipiteessään, vaikkei omaa kokemusta aiheesta olisi kellään...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

ei noilla palstoilla ole sallittua. slangit on hallittava ja oltava siellä tsemppaamassa muita kuumeilijoita. jos et ole tietyntyyppinen sut savustetaan sieltä. yleensä joka ketjussa oma kuningatarmehiläinen jota toiset palvoo ja hymistelee, tän kuningattaren juttuihin kommentoidaan ahkerasti ja kaivataan jos ei hän kirjoittele muutamaan tuntiin.

kun raskauden samassa vaiheessa mentiin.

Itseäni ärsytti/ärsyttää suunnattomasti nämä " vauvaliimaa, tarrasukkia ym. muut kakaramaiset ilmaisut mitä palstalla viljellään!

Kuumeilu-puolella on ole vieraillut.

joilla oli todella tuollaisia possuttelujuttuja, lässytys huomattavasti pahempaa kuin nykyisin, ellei aika ole kullannut muistojani :) Heillä oli possukarsina eli puu, jossa kokoontuivat jne.

Kuningatarmehiläinen kuvaa hyvin näitä pomoja. Jotain ammattigallupia kun tekivät niin iso osa oli kyllä omien sanojensa mukaan akateemista...

Liekö joku lässytyksen purkukeino näille fiksuille ja filmaattisille ?

inhaa siirappia ja lässytystä tuntemattomien ihmisten odotuksista ja raskautumisista! ketä tuossa vaiheessa kiinnostaa MIKÄÄN MUU KUIN OMA NAPA!!! ??? Siksi en ole jaksanut seurata ;)

Aikuiset ihmiset, jumalauta mitä idiootteja!! Itselläkin lapsia ja odotusaika ihanaa yms yms, mutta ei olisi tullut mieleenkään läyrytä moista paskaa!!

En tiedä pitääkö noista kummallisista sanonnoista ja muista kukaan oikeasti, vai käyttääkö kaikki niitä vain koska muutkin käyttävät. Siis nuo pupuilut ja muut. Ei niitä jaksa, olisi kiva käsitellä asioita normaalisti.

kuumeilu-puolelle mutta kyllä siitä touhusta meni maku kun kaikki olivat niiiiiin mukana toisten petipuuhissa, limoissa, nippailuissa jne. (itse en edes tiedä miltä tuo nippailu edes tuntuu...) Ja aina toivoteltiin plussasäteitä (WTF?) Itse en osaa kirjoittaa tuollaisia hempeitä juttuja ja todellakin se OMA NAPA on tärkein, jokainenhan sitä toivoo että itse pulssaa ensimmäisenä. Kyllä siellä yksi suoraan uskalsi sen kyllä sanoakin että hän tahtoo olla ensimmäinen plussaaja. Niin ja eräs äiti minun raskauduttua sai aikaan minulle pienoisen paniikin kun mikään ei pysy sisällä ja tämän kirjoituksista sai sellaisen kuvan että jos en saa syötyä kunnolla (=lisävitamiineja purkista, folaattia jne.) niin vaivan selkäranka tulee oleman viallinen...

Ihmeellistä lapsenomaista touhua kyllä, ei voi muuta sanoa! Vertaistuki on kaukana niillä palstoilla. Tosin ei täällä av:llakaan aina raskauteen liittyviin kysymyksiin mitään loistovastauksia saa.

raskaudestaan ja asioistaan, ihan aikuisten naisten kesken. Oikeasti en jaksa uskoa että noilla palstoilla kaikki pitävät tuosta tyylistä, ihmiset vain alistuvat jotta ' kelpaisivat' yhteisöön.

Ei minulla ole aikaa, eikä kiinnostusta raportoida joka päivä raskauteni kuulumisia, eikä lukea toisten päivityksiä. Ja mitään muutahan tuolla ei oikein olekaan. Itseä kiinnostavia aiheita ei pysty löytämään, koska ne ovat kaikki kätkeytyneet näiden kuulumisketjujen sisään.

Itse kokisin paljon mukavammaksi ja hyödyllisemmäksi, jos ketjuja olisi enemmän aiheiden mukaan. Siis vaikkapa pahoinvointiketju, painonnousuketju, ultraketju jne jne. Asiaan kuuluvaa slangia en edes halua opetella. Ja tosiaan se näin satunnaiselta vierailijalta vie täysin mahdollisuuden päästä mukaan keskusteluihin. Sehän usein onkin ammattisanaston/alakulttuurijargonin yksi tarkoitus (joskaan ammattislangin kohdalla ei yleensä se päätarkoitus.) Ja koska raskaanaolo ei ole ammattini tai edes intohimoinen harrastukseni, minulla ei ole mitään intoa opetella siihen liittyvää nettipalstaslangia.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat