Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Käyn täällä työaikana välillä vilkuilemassa, kun jotenkin jaksan toivoa, että Suomen suosituimmalla palstalla olis edes joku järkevä. Aina vaan samat Stella-jutut, kuka-on-paras-mamma-kilpailu, kellä on isoimmat tulot yms.

Mua ei jaksa kauheesti kiinnostaa haukkua muita, varsinkaan näin virtuaalisesti. Voi olla silti, että joku päästelee patoutumiaan ...

Ja että joku on vielä niin koukussa, että muista mitä kukakin nimimerkki on sanonut vuonna 2004. Oi luoja, onneks on oma ihana elämä = )

Kommentit (12)

Silloin tulee vähän ylevä olo, kun huomaa itsellä olevan jotain sellaista kokemusta, joka useimmilta muilta puuttuu. Vaikkakin sitten jonkin muun aiheen kohdalla saa itse huomata, ettei oikeen oo perillä asioista niin paljon, että pysyis mitään järkevää kommentoimaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

sitä ihan ihmettelee, että voiko tuollaisia ihmisiä olla olemassakaan.

Mutta aina välillä tulee ihan hauskoja ja provosoivia keskusteluja joistain mielenkiintoisista aiheista, joista ihmiset ovat oikeasti eri mieltä. Minusta niihin on hauska osallistua, koska siellä oikeassa elämässä ihmiset aina yrittävät haistella mitä mieltä muut jostain asiasta ovat, eikä kukaan provosoi, eikä pääse kunnolla väittelemään.

Nyt sitten ap:lle ja muille samanmielisille:

Kyllä te sitten olette niin hienoja ja normaaleja ja yleviä ihmisiä. Kiitos, kun jaksatte edes välillä laskeutua av:lle jakamaan sivistystänne ja muuta glooriaa meille matalaotsaisille av-mammoille.

Joo. Mulla on pitkä nettihistoria (90-luvun alkupuolelta) ja keskustelupalstoihin kyllästyy aina välillä ja tulee olo, että nyt se on nähty. Sama piiri pyörii ja samat jutut toistuvat. AV jotenkin jaksaa kiehtoa outoudessaan ja brutaaalisuudessaan, vuosikausia tässä vaiheessa. Joskus enemmän, joskus vähemmän. Harvalla palstalla näkee näin monenlaisia ihmisiä ja välillä tosiaan tekisi mieli olla kärpäsenä katossa muutamassa kotitaloudessa.

Ja oppiipahan arvostamaan omaa ukkoaan, jos ei muuta!

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat