Vierailija

Nuoruus meni lasta hoitaessa, ja nyt 30+ -ikäisenä käyttäydytään kuin teini-ikäinen. Galleriassa on kuvia Mantasta kaula purtuna, rööki suurin piirtein kädessä joka ikisessä kuvassa ja viinaa näyttäisi olevan monessa kuvassa. Käytös talossa on lapsellista uhoamista, selän takana puhumista ja pahan ilmapiirin ylläpitämistä. Todellisuuden taju on vähän niin ja näin: ollaan haastamassa tuotantoyhtiötä käräjille ja kaikki muut "läyhäävät" paskaa, mutta ei hän eikä hänen hännystelijänsä. Kerää ympärilleen hännystelijäjoukon, jonka turvin uskaltaa kiusata ja panetella muita, ilman tuota joukkoa olisi aika yksinäinen talossa.

Sivut

Kommentit (38)

Oiva esimerkki tupakan ja viinan liiallisesta käytöstä sekä yleisnegatiivisesta elämänasenteesta. Hänellä on muistaakseni 16-vuotias tytär.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Lainaus:

Olen itse hyvin naisellinen. Mutta minä en pidä alistuvista hiirulaisista ja miehiä mielistelevistä naisista..

Mutta nyt minun pitää lopettaa ja lähtee duuniin, moikka!

14.

Nuolee Andreasta niin, että ihme, ettei ole nahka lähtenyt Aden persuuksista.

Lainaus:

mutta vain sitä kun ei ehtinyt saada piirakkaa, mutta joku muu sitä toki sai. Tuokin vähentää pisteitä kun hän koko kansan nähden köysi sen Riston kanssa.

14.

En oikein tajua, että aikuiset ihmiset pillittävät toistensa perään. Mutta tuo koko köörihän on niin lapsellista, ettei ihmekään.

15

Itse olen tällä viikolla saanut hänestä aika erilaisen kuvan.

Itkee päiväkausia kun joutuu äänestykseen, miettii vihaisena ketkä ovat häntä äänestäneet jne. Siis mitä helvettiä? Itsekin on antanut äänensä tällä viikolla 2 eri ihmiselle, mutta häntä ei saisi äänestää? Aikuismaistako?

Toisekseen on aiemmin vaatinut muita puhumaan suoraan, sillä ei kestä selän takana paskaa puhuvia. Jälleen kerran, wtf? Mitä muuta akka tekee kuin puhuu muista paskaa? Ihan_koko_ajan.

Todella minä-keskeinen. Minä kärsin, minä ajattelen muita, nyt p....kele turpa tukkoon, kun minä huudan.

Komentelee muita asenteella, että minä en tommosta tekisi koskaan ja kuitenkin kaikkia niitä asioita joista muita syyttää tekee itse. Kuten selän takana puhuminen, kaksinaamaisuus, huutaminen jne.

Luulee olevansa joku pomo talossa. Taitaa nämä hännystelijät olla niin pieniä teiniparkoja jotka tarvitsevat pomoa määräämään.

kyllä siellä on häirikkönä ja talon muidenkin asukkaiden mielestä, vastenimielisimmän asukkaan roolissa Prinsessa-Cheryll eikä kukaan muu, se pelaa todella ja on niin teennäinen kuin olla saattaa.

Olen itse aito oma itseni aina ja ihailen luonnollisia ihmisiä ja sitähän hän ei todellakaan ole joten äänestän hänet ulos talosta.

Lainaus:

mutta en pidä naisista jotka jakaa itseään joka pojalle, teeskentelevät.

Enkä varsinkaan alistuvista naista. Pidän jämäköistä ihmisistä joilla on sana hallussaan.

Ehkä en Mantan kanssa olisi oikeassa elämässä ystävä edes, mutta minä haluan että sellainen ihminen jää taloon joka on viihdyttävä.. sitä ainakaan Cheryll ei ole. Tässä on kyse tv-viihteestä.

14.

Samanlainen toiminta on sitten kai miehille ihan hyväksyttävää, jopa toivottavaa?

Ei tässä olla valitsemassa mitään vuoden -paras- ystävä tms. vaan siis katellaan ihmisiä jotka saavat talossa toivottavasti aikaan säpinää ja sutinaa.´

14.

Jotain mummokerhoa sukkia kutomassa kusi sukassa?

Jos minä maksan viihteestä, minä myös haluan viihdettä.. pelkkä Cherylin kattelu on tylsää varsinkin C:n vehtailu ei ole viihdettä, se on pelaamista, vaikka ei kai tarvitsekkaan katella huomisen jälkeen jos hän saa jäädä taloon.

Sitten Anttia on tehtävänsä suorittanut ja Antti saa mennä..

Mutta Manta näkyy ja kuuluu muutenkin kuin jonkin jätkän alta.

...joillakin ei vaan ole munaa, niinku mantalla. sattumoisin tunnen tyypin. mantassa on äijää enemmän kun kekkosessa. pitäiskö olla vaan joku harmaa massa-paska ja mielistellä kaikkia? think about that????

Lainaus:

kuvaa erityisesti, hän on liian hiljainenkin. Ei ole suosikkini. Liian tavallinen suomalainen mies.. mutta aika näyttää.

14.

Eli et ole huomannut, että on höyläillyt siellä useampaa naista? Onnittelut Vuoden kaksinaismoralisti -tittelistä. Naisia kyllä vahdataan, ettei vain jaa tavaraansa liian usealle, mutta miehille se sallitaan. Huh huh... toivottavasti sinulla ei ole tyttäriä.

Lainaus:

Sitten kun se lähtee, moni siellä itkee mutta kun Cheryll-bimbo lähtee niin kukaan ei sitä sure.

Minä olen tuon ikäinen, enkä ikinä käyttäytyisi tuolla tavalla. Aikuinen ihminen osaa kommunikoida huutamatta ja kunnioittaa muiden mielipiteitä, ei juoruile tupakkaringissä eikä jauha paskaa muista. Siellä ei kuule tänään itke kuin Mantan juorukerho, kaikki muuthan antoivat Mantalle pisteitä.

mutta vain sitä kun ei ehtinyt saada piirakkaa, mutta joku muu sitä toki sai. Tuokin vähentää pisteitä kun hän koko kansan nähden köysi sen Riston kanssa.

14.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat