Seuraa 

Eli ainekset:

- Felixin perinteinen salaattikastike

- oliiviöljy

- valkosipulia oman maun mukaan

- parmesanraaste

Nämä kaikki yhteen sellaiseksi sopivan ' juoksevaksi' kastikkeeksi ja kaada salaatin sekaan ja sekoita juuri ennen tarjoilua.

On meillä nimittäin ruvettu syömään Ceasarsalaattia sen jälkeen kun sain tämän kastikereseptin...

Kommentit (8)

En kyllä osaa yhtään sanoa mistä kaupasta, mutta pk-seudulta, isommasta marketista. Nyt sitä on omallakin pihalla, joten vähän aikaa aina saatavilla:) Leipäkuutiot on hyviä, kun paahtoleivästä leikkaa kuutioita ja sekoittaa pienessä määrässä sulaa rasvaa maustettuna valkosipulilla ja muilla mausteilla. Uuniin pellille folion päälle, 225(?) astetta 5-10min. Nam! Palaa kyllä helposti, joten pitää vahtia.

T: Yniäinen

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Jippii! Koitinkin jo etsiskellä, myyjät ei olleet kuulleetkaan moisesta... no, loppukesästä sit uus kierros!

Höh, miksköhän sitä ei saa läpi vuoden?? Omituista

lidlistä niitä paahdettuja leipäkuutioita ja parmesaaniraastetta. nam! harmi, että roomansalaattia/sidesalaatti(vai mikähän se on suomeksi, engl.romaine lettuce) saa suomessa vaan loppukesällä, mun mielestä paras salaatti tulee siitä.

luulen, että siksi on myynnissä vasta kesän lopulla, kun sillä on pitkä viljelyaika. en tiedä kasvatetaanko sitä ollenkaan kasvihuoneissa vai vaan avomaalla. luulis, että jos suomessa ois enempi kysyntää sille, ne vois kasvattaa myyntiin enemmän.

jos tykkäätte caesarsalaatista. itse oon kauan kaupasta etsunyt hyvän makuista caesarkastiketta, ei ole onnistanut. sitten bongasin McCormickin jauhemaisen caesar-salaatinkastikeainespaketin. jauhe sekoitetaan majoneesin ja veden kanssa. käytin lidlin kevytmajoneesia. mies, joka ei normaalisti halua salaattiinsa mitään kastiketta kyselee nykyään aina, että vieläkö sulla on sitä hyvää kastiketta jäljellä... suosittelen!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat