Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Mua ottaa niin päähän, kun just oltiin pojan kanssa puhuttu, että jos tulee sellainen tavara koulukavereilta, joka on jo meillä. Niin kiittää vaan, eikä sano mitään. Mut eikö sitten kovalla äänellä toitottanut, että mulla on jo tää, vielä monta kertaa... Yritin sitten selitellä, miten inhottavaa käytös oli, mut en tiedä menikö perille : (

Kommentit (2)

Minä myös olen asiasta sanonut, mutta ei se oikein perille mene. Lapset ovat yksinkertaisesti niin rehellisiä, etteivät ymmärrä mitään pieni valkeita valheita. Totuus on totuus... Olen tosin huomannut, etteivät lapset sitä minään edes ota, jos löytyy jo samanlainen kotoa - en siis usko, että se lahjanantajaa jää häiritsemään, vaikka toinen suureen ääneen ilmoittaakin, että kokoelmista löytyy jo tämä. Mutta jos taas antaja on aikuinen, niin sitten häiritsee... Sellaisia me isot immeiset ollaan. ;o) Kyllä ne lapsetkin oppii "meidän tavoille" aikanaan, mutta en tiedä onko se välttämättä hyvä asia. Aikuiset kun käyttävät niitä valheita paljon muuhunkin kuin hyvään. :o/

"mulla on hei tällanen ihan samanlainen!" ja ryntää sit etsii sen toisen lelun. Jos mahdollista (kyseessä auto tai muu), vetää heti tuplarallit matolla hymy korvissa. Joten ei haittaa tuplakappaleet ainakaan kolmevuotiaan menoa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat