Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

joka toinen viikonloppu, ja ensi viikonloppu olisi sen, ilmoitti juuri, ettei ota, menee töihin.

Tai oikeastaan sopimus olisi joka viikko 2 päivää, mutta eipä sopimuksia pidä, kaksi päivää on pitänyt vuoden aikana vaan 5 kertaa.

Eihän toi ukko voi tehdä mitä sitä itseään huvittaa, mä tarvitsen kanssa omat vapaani lapsista ja kodista, mutta eipä se sitä tajua.

Kommentit (25)

Kysymyshän on lasten oikeudesta isään, eikä äidin oikeudesta vapaaseen. Itse pidin joskus hoitajaa, koska lapsilla ei ollut valitettavasti oikeutta isäänsä. Yritä iloita edes tästä lasten suhteesta isään. Tiedän kyllä, että yh-olo on joskus rankkaa. Voimia sinulle.

siksi vaan laitoin sen kun on käynyt 100 kertaa mielessä, että pitäis kai erota jos mielis joskus edes lenkille yksin, harrastuksista puhumattakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

mutta käytännössä yh. Vaikka perheessä on 2 aikuista, on vain yksi joka " pärjää" neljän lapsen kanssa. Tällä verukkeella mies kieltäytyy lasten hoitamisesta!

Äitini on yh ja tiedän kyllä senkin puolen.

Vierailija:

Lainaus:

Toki ydinperheessä voi vuorotellen käydä tuulettumassa tai jumpassa yms. mutta varsinaisia irtiottoja arjesta saa kyllä harvemmin kuin yh:na. Tietysti yh:n elämässä on paljon muuta raskasta, luulen tietäväni koska olen yh:n kasvattama.

Ja ei ole kivaa, että ex ei pidä lupauksiaan, ymmärrän..

5

Mulla parilla eronneella ystävällä on viikko-viikko systeemi ex:n kanssa lasten hoidossa. Nämä äidit ikävöivät lapsiaan isän hoitoviikon aikana. Eivät kuulemma osaa oikein edes tehdä mitään sillä vapaa-ajallaan. Ja kun itse on oikein jumissa muksujen kanssa eikä pääse edes sauvakävelemään kun mies on työreissussa niin vaikea on tietysti eläytyä kaverin ikävään lapsiaan kohtaan. Mutta kuten sanottua, kaikessa on puolensa ja esim. isä voi olla sekä etä-että ydinperheisänä joko vastuutaottava tai sitten ei..

Ihanaahan se olis jos tietäis että 2 viikonloppua kuussa saa nukkua /bailata /tehdä mitä huvittaa. Meillä on ehkä yks viikonloppu /3kk kun lapsi yhden yön hoidossa isovanhemmilla..

josta nyt viimeaikoina onkin tullut 2 päivää kuussa.

Ihan kiva olisi joskus käydä siellä sauvakävelylenkillä tai yksin kaupassa tai kampaajalla tai hammaslääkärissä tai missä vaan ilman lapsia.

Ja pääkin alkaa hajoomaan, kun koskaan ei ole omaa aikaa.

Ja edelleen, kun sopimus on tehty, siitä pitäisi pitää kiinni, varsinkin kun viimeksi eilen illalla tyttö kysyi, milloin isä tulee meidät hakemaan.

kun ex pitkin baareja valittaa kaikille mun tutuille, kuinka vähän hän saa lapsiaan nähdä ja kauhea ikävä on lapsia. Ja kuinka hänen elämänsä tärkein asia on lapset.

No puhuahan on helppo mitä vaan, käytäntö on toista.

ekan kerran päästiin miehen kanssa yhdessä elokuviin ja ravintolassa käymään vajaa puoli vuotta sitten kun lapset oli mummolassa. Kolmeen vuoteen ei oltukaan käyty missään. Mies on kyllä ollut kavereidensa kanssa " viihteellä" , mutta mä en ole päässyt kertaakaan kavereideni kanssa, huokaus...

miten sun ex-miehellä ei ole ikävä lapsia!! Miten se ei kynsin ja hampain pidä kiinni siitä että VARMASTI saa tavata niitä sen kaksi päivää. Käsittämätöntä. Osaako joku selittää mulle.

Toki ydinperheessä voi vuorotellen käydä tuulettumassa tai jumpassa yms. mutta varsinaisia irtiottoja arjesta saa kyllä harvemmin kuin yh:na. Tietysti yh:n elämässä on paljon muuta raskasta, luulen tietäväni koska olen yh:n kasvattama.

Ja ei ole kivaa, että ex ei pidä lupauksiaan, ymmärrän..

5

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat