Vierailija

Ja olen sanonut asiasta moneen kertaan, jopa laittanut hänen lapset itse siivoamaan...

Kyllä omissakin lapsissa on työtä, niin käydä nyt vielä toisten lapsia kasvattamaan.

Sainpahan päästää hieman höyryjä tänne! :)

Kommentit (7)

En minäkään mene kylään sotkemaan ja lähde sitten kotiin. Mä myös olen lapsilleni opettanut että, lelut joilla on leikitty siivotaan paikoilleen. Koko huushollia ei ole tarvis siivota, sama juttu meillä. Vieraat siivoavat omat jälkensä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

vaihtaa lapselleen vaipat olohuoneessamme ja kusivaippa kököttää olkkarin lattialla koko heidän vierailunsa ajan.

Niin kauan kunnes minä vien sen nokan edestä roskiin, vähän vihjaillen ehkä.

Kahvikupit jää myös olkkarin pöydälle, sun muut.

Lelut voi meillä korjata, muttei ole pakko. Sen sijaan en halua kenenkään korjaavan mitään kahvikuppeja tai tarjoamuksia. En halua kenenkään menevän keittiööni. Ainoa poikkeus on lastenruokaa tai korviketta lämmittävät, jotka luonnollisesti voivat kulkea keittiöön ihan vapaasti. Syy on yksinkertaisesti keittiön pienuus. Jos vieraat lähtevät kantamaan sinne jotain tavaraa, niin yleensä he laittavat ne pöydille, altaaseen tai muualle, missä ne ovat tiellä. Itse korjaan tavarat pöydästä pikku hiljaa ja laitan paikalleen vähän kerrallaan. Muuten keittiön pöytätila ei yksinkertaisesti riitä.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat