Vierailija

Minä pelkäsin:

Täitä,

vettä,

ötököitä,

Pikkukakkosen varokaa heikkoja jäitä -musiikkia.

Kommentit (32)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

traktoreita ja just sellasia joissa on se kauha... joku oli kait mulle sanonu että jos et oo kiltisti niin traktori tulee ottaan sut siihen kauhaan :D muistin täs just yks päivä kun jouduin kasvotusten tollasen traktorin kanssa :)

ja sitä kauheaa riitelyjä

Tuttu keskustelu mihin monena perjantaina heräsin

- vitut sulle mitään anna

- annatpas

- en mä sulle ilmatteeks anna

- no paljos huoralle pitää maksaa

- haista sinä vittu

- sano nyt se taksa, paljon sun valaan pillu maksaa

jne

:S

monesti heräsin myös siihen kun vanhemmat nyrkkitappeli

mörköjä siellä pimeässä

koiria

kissoja

lehmiä (mummolan ainoa vessa oli lehmiaitauksen sisäpuolella)

hevosia

kettuja

susia (niin kun niitä nyt ihan riesaksi asti meilläpäin olisi ollut;)

Silloin olisi ehkä pitänyt pelätä kun pujahdin 70-luvulla 4-veenä kaltereiden välistä leijonanhäkkiin Korkeasaaressa (nykyään siellä on pleksit) eikä isäni ylettynyt enää saamaan otetta minusta. Muistan itse sen leijonanhäkissä olon ja miten mua moitittiin kun tulin sieltä omin neuvoin pois. Leijonat eivät ihme kyllä tehneet mulle mitään, eikä kukaan ehtinyt hätiin. Ne taitaa sittenkin olla aika lempeitä otuksia.

- vanhempieni menetystä, varsinkin isän (oli paljon sairaalassa ja oikeasti sairas)

- kissoja

- karhuja

- susia

-meteoriitteja

- pimeää metsää

Esim. taas ukkonen oli tosi upea.

Satuin kerran kuulemaan kun aikuiset puhuivat pommituksista ja siitä kuinka yksi pommi riittäisi tuhoamaan koko talon. kuvittelin sitten pommin olevan sellainen iso musta ja pyöreä joka tiputetaan katolle ja kaikki kuolee...aikanaan sekin pelko hälveni. Pimeää pelkäsin ja ukkosta.

Poliisia :). Jostain syystä aina poliiseja nähtyäni, vatsanpohjasta kouraisi oikein kunnolla. Sitä en tiedä mistä moinen pelko johtui. En muista, että minua olisi kotona edes poliisilla mitenkään peloteltu...

Sellanen käsi johon syttyi liekki. Jos joku muistaa? Oli kauheeta, jos olin siihen aikaan hereillä ja vaikka vaan kuulin sänkyyn olkkarista sen napsahduksen.

taloomme kerjäämään milloin mitäkin. Pelkäsin myös ukkosta ja talon yli meneviä lentokoneita, koska kuvittelin aina, että niistä putoaisi pommi. Mitäs muuta, käärmeitä, joita onneksi en montaa nähnyt.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat