Vierailija

.

Kommentit (9)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Tehtiin kaupat sitten näköjään vanhan käytännön vallitessa ja nyt on uusi eikä siksi katsota, että olisimme päässeet kauppoihin, koska hintavaraus ei ylittynyt. (tosin ostaja maksoi pyytämäni summan, mutta minkäs teet.)

"1.Muutos kohteisiin, joissa ei tavoiteta hintavarausta

Olemme kehittäneet päättyvien kauppojen toimintalogiikkaa Huuto.netissä. Jatkossa myyjä ja korkeimman tarjouksen tekijä eivät saa toistensa yhteystietoja kohteen sulkeutuessa, jos hintavarausta ei tavoiteta. Muutos on tehty asiakaspalautteiden perusteella ja palvelun logiikan selkeyttämiseksi. Kohteen sulkeutuessa ei siis enää tarvitse odottaa kauppakumppanin yhteydenottoa, jos korkein tarjous ei ole saavuttanut hintavarausta. Muutoksen myötä myös turhat palautteet toteutumattomista kaupoista jäävät pois. "

Jos kohteen hintavaraus ei ylittynyt, et voi antaa enää palautetta ja jos olet myyjä, et saa korkeimman tarjouksen tekijän yhteystietoja.

Käytäntö siis muuttunut.

Ykstyisviestinhän voi aina lähettää jos haluaa jatkaa kauppojen hieromista.

Lainaus:

Jos kohteen hintavaraus ei ylittynyt, et voi antaa enää palautetta ja jos olet myyjä, et saa korkeimman tarjouksen tekijän yhteystietoja.

Käytäntö siis muuttunut.

Ykstyisviestinhän voi aina lähettää jos haluaa jatkaa kauppojen hieromista.

Eikä sitä yksityisviestiäkään enää voi lähettää, jos ei ole tunnistautunut. Yritin viime viikolla eikä onnistunut.

useimmiten kun kaupat tehdään vaikkei hintavaraus täyttyisikään - tai ainakin itse olen tehnyt kun olen halunnut tavarasta eroon.

Toinen älytön on tuo, ettei yksityisviestiä voi lähettää ellei ole tunnistautunut. Tunnistautuminen on silkkaa rahastusta (pitää uusia vuosittain) ja lisäksi missään ei ole tarkkaan määritelty, mitä annetuilla henkilötiedoilla tehdään (esim. nettipankin kautta kun tunnistautuu niin huutonetille menee henkilötunnus jne)

En todellakaan halua antaa henkilötietojani eteen päin, en varsinkaan silloin kun niiden säilöminen ja käyttötarkoitus on hieman epäselvä eikä missään nimesä välttämätön.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat